|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal, net terug van twee geweldige weken bij de rode zee. Helaas bleek de laatste dag bij het inpakken van mijn spullen 's ochtends dat mijn Sherwood maximus automaat en Suunto Cobra verdwenen waren. Ik had ze na de laatste duik de avond ervoor in mijn krat opgeborgen, zoals vrijwel iedereen dat daar deed. Gezien het feit dat mijn automaat toch aan een service beurt toe was, en ik ook van INT naar DIN wilde overstappen, was ik daar nog het minste van overstuur. Maar die Cobra had ik nog heel wat jaren fijn mee kunnen duiken... Zeven jaar oude spullen krijg je natuurlijk niks voor terug van de reisverzekering. Ik heb inmiddels al een nieuwe automaat gekocht plus computer. Volgens het duikcentrum was dit de eerste keer in zeven jaar dat ze hiermee te maken kregen. Nu geloof ik ze graag maar ik heb bij andere duikcentra toch echt kluisjes gezien waarin je je krat op kon bergen. Ik ga toch voortaan maar iedere keer de moeite nemen om mijn automaat + computer mee te nemen naar mijn hotelkamer. |
|
| |||
| |||
| mijn automaat en computer gaan altijd mee naar de hotelkamer! dit heb ik zo vaak mee gemaakt en altijd wordt het afgedaan met "dit is echt de eerste keer" mooi niet, gebeurdt vaker dan je verneemt! -- Gecontroleerd door: Eset Smart Security 3.0 "Jeroen" <jeroen@aqualifeimages.com> schreef in bericht news:5e22d9b2-f290-4370-95c7-9ef80312c84f@59g2000hsb.googlegroups.com... > Hallo allemaal, > > net terug van twee geweldige weken bij de rode zee. Helaas bleek de > laatste dag bij het inpakken van mijn spullen 's ochtends dat mijn > Sherwood maximus automaat en Suunto Cobra verdwenen waren. Ik had ze > na de laatste duik de avond ervoor in mijn krat opgeborgen, zoals > vrijwel iedereen dat daar deed. Gezien het feit dat mijn automaat toch > aan een service beurt toe was, en ik ook van INT naar DIN wilde > overstappen, was ik daar nog het minste van overstuur. Maar die Cobra > had ik nog heel wat jaren fijn mee kunnen duiken... > > Zeven jaar oude spullen krijg je natuurlijk niks voor terug van de > reisverzekering. Ik heb inmiddels al een nieuwe automaat gekocht plus > computer. > > Volgens het duikcentrum was dit de eerste keer in zeven jaar dat ze > hiermee te maken kregen. Nu geloof ik ze graag maar ik heb bij andere > duikcentra toch echt kluisjes gezien waarin je je krat op kon bergen. > > Ik ga toch voortaan maar iedere keer de moeite nemen om mijn automaat > + computer mee te nemen naar mijn hotelkamer. |
|
| |||
| |||
| On 12 mei, 10:47, Jeroen <jer...@aqualifeimages.com> wrote: > Hallo allemaal, > > net terug van twee geweldige weken bij de rode zee. Helaas bleek de > laatste dag bij het inpakken van mijn spullen 's ochtends dat mijn > Sherwood maximus automaat en Suunto Cobra verdwenen waren. Ik had ze > na de laatste duik de avond ervoor in mijn krat opgeborgen, zoals > vrijwel iedereen dat daar deed. Gezien het feit dat mijn automaat toch > aan een service beurt toe was, en ik ook van INT naar DIN wilde > overstappen, was ik daar nog het minste van overstuur. Maar die Cobra > had ik nog heel wat jaren fijn mee kunnen duiken... > > Zeven jaar oude spullen krijg je natuurlijk niks voor terug van de > reisverzekering. Ik heb inmiddels al een nieuwe automaat gekocht plus > computer. > > Volgens het duikcentrum was dit de eerste keer in zeven jaar dat ze > hiermee te maken kregen. Nu geloof ik ze graag maar ik heb bij andere > duikcentra toch echt kluisjes gezien waarin je je krat op kon bergen. > > Ik ga toch voortaan maar iedere keer de moeite nemen om mijn automaat > + computer mee te nemen naar mijn hotelkamer. Dag Jeroen, Jaren geleden kon je je spullen in Egypte gewoon laten rondslingeren of ze aan een onbekende taxichauffeur meegeven. Kwamen altijd "Inshallah" wel weer boven water. Die tijd is helaas wel zo'n beetje voorbij. Dat weet jij als ervaren Egypte "ganger" inmiddels toch ook Of is het soms tegen beter weten in ? Groet Patrick ps de duikzaak op Tholen houdt uitverkoop, ze hadden nog een hele mooie Nemrod Snark II silver in de aanbieding voor 20 euro oid. Da's een beetje jeugdsentiment De eerste duikjes met dat ding gemaakt. Behalve lucht gaf ie ook af en toe water. enne zo'n automaat wordt alleen al daarom echt niet gejat. |
|
| |||
| |||
| > Dag Jeroen, > > Jaren geleden kon je je spullen in Egypte gewoon laten rondslingeren > of ze aan een onbekende taxichauffeur meegeven. > Kwamen altijd "Inshallah" wel weer boven water. > Die tijd is helaas wel zo'n beetje voorbij. Dat blijkt.... > > Dat weet jij als ervaren Egypte "ganger" inmiddels toch ook > Of is het soms tegen beter weten in ? > Nee hoor, ik zie het al jaren zo gaan en had nog nooit zoiets dergelijks meegemaakt. > > Groet > > Patrick > > ps de duikzaak op Tholen houdt uitverkoop, ze hadden nog een > * * *hele mooie Nemrod Snark II silver in de aanbieding voor 20 euro > oid. > * * *Da's een beetje jeugdsentiment > * * *De eerste duikjes met dat ding gemaakt. > * * *Behalve lucht gaf ie ook af en toe water. > * * *enne zo'n automaat wordt alleen al daarom echt niet gejat.- Hide quoted text - :) Ik heb vorig jaar zelfs een keer een automaat gehuurd daar omdat ik de mijne vergeten was. Volgens mij was dat dezelfde, want hij gaf inderdaad water. Heb toen 15 euro moeten betalen voor het huren, maar ja naar huis rijden was ook niet echt een optie. Met 5 euro extra had ik hem dus wellicht kunnen kopen, maar ik vraag me zelfs af of hij dat waard is. > > - Show quoted text - |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Automaat perikelen | vanstijn@iae.nl | (Dutch) | 58 | 04-12-2007 04:08 PM |
| GESTOLEN 2 HUB - Tossa de mar | stef | (Dutch) | 7 | 04-12-2007 03:41 PM |
| inbraak. logboek gestolen | Michel | (Dutch) | 9 | 04-12-2007 02:23 PM |
| Bevroren automaat | F.Dolmans | (Dutch) | 66 | 01-28-2007 02:38 PM |
| Bevroren automaat | F.Dolmans | (Dutch) | 0 | 01-11-2007 10:18 AM |