|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Dank voor alle tips. Ik ga digitaal....duik ze. "deep.and.dry" <mail@me.not> schreef in bericht news:bi5ij9$alm$1@news3.tilbu1.nb.home.nl... > "dahab" <dahab@chello.nl> wrote in message > news:RtK%a.470400$nU.23160677@amsnews03.chello.com ... > > Ik ga straks een weekje luieren aan boord van een duikbootje in Turkije, > een > > mens moet toch wat? Af en toe een duikje, een hapje, wat te lezen enz.Toen > > dacht ik: ik wil wel wat foto's maken tussendoor.Ik zoeken op internet, > > duikwinkels naar een niet te dure betrouwbare OWC met behuizing voor > diepte > > tot een meter of 25.Tja, wat een prijzen!!!! Goedkoopste was een Ikelite > en > > een Sea&Sea M10 naar de ?500.- Digitaal heb ik maar niet meer gezocht. Ik > > vind dit niet normaal.Ik wil best een ? of 100.- 150.- uitgeven maar dan > > moet het ook klaar zijn, voor die 2 misschien 3 keer OW fotoos maken op > > jaarbasis.Wat is jullie mening? Tips? > > > > Digitaal kost dan een paar centen, maar als je zonder ervaring wil beginnen > te fotograferen is het dé manier om na je eerste duik, of al tijdens die > duik de boel aan te passen. > Ik sprak ooit een belg die met zijn eerste fotografie ervaringen 2 foto's > uit 6 rolletjes had. > Ik had van mijn eerste (digi)fotovakantie 150 leuke foto's, waarvan toch > zeker 20 echt mooie. > Volgende stap is een flitser om de foto's écht geweldig te maken, iets wat > je voor mooie foto's met een conventionele camera ook wel nodig hebt. > Voordeel van zo'n digitaaltje is dat hij het boven water ook prima doet, > terwijl de levensduur van de huidige generatie camera's ruim voldoende is. > (kwaliteit is voldoende voor grote afdrukken.) > > misschien toch een overweging ? > > Erik > > |
|
| |||
| |||
| veel plezier er mee eric |
|
| |||
| |||
| Als duiker moet je weten dat onze sport geld kost !! Dus ook onderwaterfotografie. Digitaal is het mooist vind ik. Kijk dan maar op een site vorr 2de handsspullen, maar vewacht niet iets in jouw prijsklasse; je zult echt je geldbuidel iets verder moeten open trekken en wie weet maak je dan meer foto's !! Brakkeput "lisabelle" <dahab@chello.nl> schreef in bericht news:MgO1b.116014$0u.5736279@amsnews03.chello.com. .. > Dank voor alle tips. Ik ga digitaal....duik ze. > > "deep.and.dry" <mail@me.not> schreef in bericht > news:bi5ij9$alm$1@news3.tilbu1.nb.home.nl... > > "dahab" <dahab@chello.nl> wrote in message > > news:RtK%a.470400$nU.23160677@amsnews03.chello.com ... > > > Ik ga straks een weekje luieren aan boord van een duikbootje in Turkije, > > een > > > mens moet toch wat? Af en toe een duikje, een hapje, wat te lezen > enz.Toen > > > dacht ik: ik wil wel wat foto's maken tussendoor.Ik zoeken op internet, > > > duikwinkels naar een niet te dure betrouwbare OWC met behuizing voor > > diepte > > > tot een meter of 25.Tja, wat een prijzen!!!! Goedkoopste was een Ikelite > > en > > > een Sea&Sea M10 naar de ?500.- Digitaal heb ik maar niet meer gezocht. > Ik > > > vind dit niet normaal.Ik wil best een ? of 100.- 150.- uitgeven maar dan > > > moet het ook klaar zijn, voor die 2 misschien 3 keer OW fotoos maken op > > > jaarbasis.Wat is jullie mening? Tips? > > > > > > > Digitaal kost dan een paar centen, maar als je zonder ervaring wil > beginnen > > te fotograferen is het dé manier om na je eerste duik, of al tijdens die > > duik de boel aan te passen. > > Ik sprak ooit een belg die met zijn eerste fotografie ervaringen 2 foto's > > uit 6 rolletjes had. > > Ik had van mijn eerste (digi)fotovakantie 150 leuke foto's, waarvan toch > > zeker 20 echt mooie. > > Volgende stap is een flitser om de foto's écht geweldig te maken, iets wat > > je voor mooie foto's met een conventionele camera ook wel nodig hebt. > > Voordeel van zo'n digitaaltje is dat hij het boven water ook prima doet, > > terwijl de levensduur van de huidige generatie camera's ruim voldoende is. > > (kwaliteit is voldoende voor grote afdrukken.) > > > > misschien toch een overweging ? > > > > Erik > > > > > > |
|
| |||
| |||
| Wat dacht je van huren? groeten, Michel "Planet Internet Nieuws" <brakkeput@planet.nl> wrote in message news:bj5fe9$asm$1@reader10.wxs.nl... > Als duiker moet je weten dat onze sport geld kost !! > Dus ook onderwaterfotografie. > Digitaal is het mooist vind ik. Kijk dan maar op een site vorr 2de > handsspullen, maar vewacht niet iets in jouw prijsklasse; je zult echt je > geldbuidel iets verder moeten open trekken en wie weet maak je dan meer > foto's !! > > Brakkeput > "lisabelle" <dahab@chello.nl> schreef in bericht > news:MgO1b.116014$0u.5736279@amsnews03.chello.com. .. > > Dank voor alle tips. Ik ga digitaal....duik ze. > > > > "deep.and.dry" <mail@me.not> schreef in bericht > > news:bi5ij9$alm$1@news3.tilbu1.nb.home.nl... > > > "dahab" <dahab@chello.nl> wrote in message > > > news:RtK%a.470400$nU.23160677@amsnews03.chello.com ... > > > > Ik ga straks een weekje luieren aan boord van een duikbootje in > Turkije, > > > een > > > > mens moet toch wat? Af en toe een duikje, een hapje, wat te lezen > > enz.Toen > > > > dacht ik: ik wil wel wat foto's maken tussendoor.Ik zoeken op > internet, > > > > duikwinkels naar een niet te dure betrouwbare OWC met behuizing voor > > > diepte > > > > tot een meter of 25.Tja, wat een prijzen!!!! Goedkoopste was een > Ikelite > > > en > > > > een Sea&Sea M10 naar de ?500.- Digitaal heb ik maar niet meer gezocht. > > Ik > > > > vind dit niet normaal.Ik wil best een ? of 100.- 150.- uitgeven maar > dan > > > > moet het ook klaar zijn, voor die 2 misschien 3 keer OW fotoos maken > op > > > > jaarbasis.Wat is jullie mening? Tips? > > > > > > > > > > Digitaal kost dan een paar centen, maar als je zonder ervaring wil > > beginnen > > > te fotograferen is het dé manier om na je eerste duik, of al tijdens die > > > duik de boel aan te passen. > > > Ik sprak ooit een belg die met zijn eerste fotografie ervaringen 2 > foto's > > > uit 6 rolletjes had. > > > Ik had van mijn eerste (digi)fotovakantie 150 leuke foto's, waarvan toch > > > zeker 20 echt mooie. > > > Volgende stap is een flitser om de foto's écht geweldig te maken, iets > wat > > > je voor mooie foto's met een conventionele camera ook wel nodig hebt. > > > Voordeel van zo'n digitaaltje is dat hij het boven water ook prima doet, > > > terwijl de levensduur van de huidige generatie camera's ruim voldoende > is. > > > (kwaliteit is voldoende voor grote afdrukken.) > > > > > > misschien toch een overweging ? > > > > > > Erik > > > > > > > > > > > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Onderwatercamera's .. | Jan Van Rossum | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 02:27 PM |
| tips & trucs | Wendy | (Dutch) | 6 | 04-12-2007 02:06 PM |
| Some tips needed | Marc | Netherlands | 1 | 04-07-2007 04:17 PM |
| Scotland tips | axelleb | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 5 | 03-26-2007 11:15 PM |
| Re: Top tips | Kev | Underwater Photo | 136 | 11-26-2006 01:00 PM |