|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik ga in de herfstvakantie naar Turkije op vakantie in Bitez in de omgeving van Bodrum. Duikscholen in overvloed maar welke zijn aan te bevelen. mvrgr Huub |
|
| |||
| |||
| goede scuba school. bij meerdere duiken prijs afspreken en ophalen en wegbrengen. Als je spullen moet zijn goed. Duikstekken van tevoren regelen,soms gaan ze naar plekken bijna niemand komt. ( 2uur Varen) veel plezier Eric www.yunusscuba.com |
|
| |||
| |||
| goede scuba school. bij meerdere duiken prijs afspreken en ophalen en wegbrengen. Als je spullen huurt zijn goed. Duikstekken van tevoren regelen,soms gaan ze naar plekken bijna niemand komt. ( 2uur Varen) veel plezier Eric www.yunusscuba.com |
|
| |||
| |||
| Goedemorgen Eric, De naam van yunusscuba komt mij enigzins bekend voor. Kan iemand mij zeggen welke duikschool dat is in Turkey en in welke plaats die gevestigd is. Jaren geleden heb ik in Marmaris Turkey bij Dive school Sunba gedoken met als eigenaar Achmed Dunda. Al enige tijd probeer ik weer contact met hem te krijgen maar het lukt maar niet. Misschien weet iemand of hij er nog is en welk e-mail of webstite hij heeft. Iedereen alvast bedankt voor de medewerking. Groetjes Lambert "Eric" <e.louwers@chello.nl> schreef in bericht news:u96kb.307951$4w.34631902@amsnews03.chello.com ... > goede scuba school. > > bij meerdere duiken prijs afspreken en ophalen en wegbrengen. > Als je spullen moet zijn goed. > Duikstekken van tevoren regelen,soms gaan ze naar plekken bijna niemand > komt. ( 2uur Varen) > > veel plezier Eric > > > www.yunusscuba.com > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Turkije | =?iso-8859-1?Q?=80kma?= | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 02:35 PM |
| Duiken in Turkije | Bakker Gert | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 02:31 PM |
| Turkije | Piet Kern | (Dutch) | 6 | 04-12-2007 02:19 PM |
| Re: Duikongeluk Turkije | =?windows-1252?Q?=80kma?= | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 02:07 PM |
| Duiken in Side/Turkije | Will | (Dutch) | 24 | 07-14-2006 11:55 AM |