|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Ik zoek een goede winkel om een droogpak te kopen. Ik ben naar een paar geweest maar ze hebben zo weinig in voorraad dat ik kan niets dat past vinden en ook niets dat bijna past en kan iets veranderd worden. Dus ik zoek een grote winkel dat heeft veel in voorraad (en zo dichtbij Utrecht mogeljik maar ik ben bereid een beetje te reizen). grts, Barry. |
|
| |||
| |||
| Kijk eens bij moby dick in Rotterdam een erg groote keuze www.mobydick.nl "BarryNL" <barry@nospam.nl> schreef in bericht news:3F9C376C.20203@nospam.nl... > Ik zoek een goede winkel om een droogpak te kopen. Ik ben naar een paar > geweest maar ze hebben zo weinig in voorraad dat ik kan niets dat past > vinden en ook niets dat bijna past en kan iets veranderd worden. > > Dus ik zoek een grote winkel dat heeft veel in voorraad (en zo dichtbij > Utrecht mogeljik maar ik ben bereid een beetje te reizen). > > grts, Barry. > |
|
| |||
| |||
| imho (lekker internationaal he) kun je het best een pak op maat laten maken. want dan weet je dat het goed zit en je kunt bij verschillende zaken keus maken uit de verschillende opties (zakken, ventielen, diverse seals etc. ik heb mn pak bij Lucas vandaan en dit is een Otter welke goed bevalt. wil natuurlijk niet zeggen dat er anders niks te koop is maar daar heb ik nog geen pak gekocht. Wel trouwens in Scharendijke bij de grevelingen en daar ben ik niet blijer geworden. ze hebben me daar toen een te klein pak laten kopen (ik wist niks end at dat zit lekker strak) en de kwaliteit was toen om te huilen. heb er het aankoopbedrag bij Lucas voor teruggehad en daar dus een nieuwe gekocht. bij beide zaken hebben ze trouwens genoeg voorbeelden hangen bert "BarryNL" <barry@nospam.nl> schreef in bericht news:3F9C376C.20203@nospam.nl... > Ik zoek een goede winkel om een droogpak te kopen. Ik ben naar een paar > geweest maar ze hebben zo weinig in voorraad dat ik kan niets dat past > vinden en ook niets dat bijna past en kan iets veranderd worden. > > Dus ik zoek een grote winkel dat heeft veel in voorraad (en zo dichtbij > Utrecht mogeljik maar ik ben bereid een beetje te reizen). > > grts, Barry. > |
|
| |||
| |||
| Kijk ook eens bij SeaBuy Dive in de Bilt of bij Pacific Diving in Reeuwijk. "BarryNL" <barry@nospam.nl> schreef in bericht news:3F9C376C.20203@nospam.nl... > Ik zoek een goede winkel om een droogpak te kopen. Ik ben naar een paar > geweest maar ze hebben zo weinig in voorraad dat ik kan niets dat past > vinden en ook niets dat bijna past en kan iets veranderd worden. > > Dus ik zoek een grote winkel dat heeft veel in voorraad (en zo dichtbij > Utrecht mogeljik maar ik ben bereid een beetje te reizen). > > grts, Barry. > |
|
| |||
| |||
| BarryNL wrote: > Ik zoek een goede winkel om een droogpak te kopen. Ik ben naar een paar > geweest maar ze hebben zo weinig in voorraad dat ik kan niets dat past > vinden en ook niets dat bijna past en kan iets veranderd worden. > > Dus ik zoek een grote winkel dat heeft veel in voorraad (en zo dichtbij > Utrecht mogeljik maar ik ben bereid een beetje te reizen). > > grts, Barry. > esko diveworld zeist heeft een boel droogpakken hangen -- did they make you clean it up? no, they made me eat it ... |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| droogpak vraagje: hoe heet het connectortje dat in het droogpak wordt gestopt. | Jan Willem | (Dutch) | 5 | 04-12-2007 04:14 PM |
| Goede voeding is belangrijk voor goede prestaties. | Wellness Business Group | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 03:37 PM |
| Goedkope winkel voor aanschaf 1e en 2e trap. | Arctic | (Dutch) | 35 | 09-30-2006 11:39 AM |
| Re: Mitteldruck ohne Winkel, Re: Niederdruck Winkelstücke | Matthias Voss | (German) | 0 | 03-09-2005 04:36 AM |
| Re: Mitteldruck ohne Winkel, Re: Niederdruck Winkelstücke | Lothar Seveke | (German) | 0 | 03-08-2005 03:58 PM |