|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hoi duikers, Ik heb een vraagje: Volgend jaar wil ik een live-a-board vakantie in Egypte boeken. Ik duik al 28 jaar in Nederland en europa, 13 geleden ben ik voor het laatst in Egypte geweest. Het was een super vakantie!! Die ervaring wil ik graag herhalen. Kan iemand mij een reisbureau adviseren waar ik wederom een supervakantie kan boeken? Kenmerken zijn duiken voor ervaren duikers, goede prijs/prestatie verhouding, veiligheid voorop en natuurlijk geen verassingen achteraf. alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes, Joop Engelaar |
|
| |||
| |||
| kijk eens op www.easydivers.com of www.rodezee.com "engelaar" <Borne@home.nl> schreef in bericht news:boj1ss$bgp$1@news3.tilbu1.nb.home.nl... > Hoi duikers, > > Ik heb een vraagje: > Volgend jaar wil ik een live-a-board vakantie in Egypte boeken. Ik duik al > 28 jaar in Nederland en europa, 13 geleden ben ik voor het laatst in Egypte > geweest. Het was een super vakantie!! Die ervaring wil ik graag herhalen. > > Kan iemand mij een reisbureau adviseren waar ik wederom een supervakantie > kan boeken? Kenmerken zijn duiken voor ervaren duikers, goede > prijs/prestatie verhouding, veiligheid voorop en natuurlijk geen verassingen > achteraf. > > alvast bedankt voor jullie reacties. > > Groetjes, > > Joop Engelaar > > |
|
| |||
| |||
| On Sat, 8 Nov 2003 16:24:20 +0100, "engelaar" <Borne@home.nl> wrote: >Hoi duikers, > >Ik heb een vraagje: >Volgend jaar wil ik een live-a-board vakantie in Egypte boeken. Ik duik al >28 jaar in Nederland en europa, 13 geleden ben ik voor het laatst in Egypte >geweest. Het was een super vakantie!! Die ervaring wil ik graag herhalen. > >Kan iemand mij een reisbureau adviseren waar ik wederom een supervakantie >kan boeken? Kenmerken zijn duiken voor ervaren duikers, goede >prijs/prestatie verhouding, veiligheid voorop en natuurlijk geen verassingen >achteraf. > >alvast bedankt voor jullie reacties. > >Groetjes, > >Joop Engelaar > http://www.scuba.co.uk/ |
|
| |||
| |||
| www.blueparadise.be -- Vanherck Bruno www.vui.be "engelaar" <Borne@home.nl> schreef in bericht news:boj1ss$bgp$1@news3.tilbu1.nb.home.nl... > Hoi duikers, > > Ik heb een vraagje: > Volgend jaar wil ik een live-a-board vakantie in Egypte boeken. Ik duik al > 28 jaar in Nederland en europa, 13 geleden ben ik voor het laatst in Egypte > geweest. Het was een super vakantie!! Die ervaring wil ik graag herhalen. > > Kan iemand mij een reisbureau adviseren waar ik wederom een supervakantie > kan boeken? Kenmerken zijn duiken voor ervaren duikers, goede > prijs/prestatie verhouding, veiligheid voorop en natuurlijk geen verassingen > achteraf. > > alvast bedankt voor jullie reacties. > > Groetjes, > > Joop Engelaar > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Hoe lang zijn de kooien op een Live-a-Board boot ? | Sir Dive-a-Lot | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 02:13 PM |
| Re: live-a-board Egypte | engelaar | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 02:12 PM |
| Recreational on-board compressor ? | Sven | Gear | 3 | 03-27-2007 12:47 AM |
| Explorer Venture Live-a-board Galpagos | Scotty | Croatia | 0 | 03-26-2007 10:58 PM |
| Ran across this on another board | chilly | Divers Hangout | 0 | 03-26-2007 06:10 PM |