|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal. Ik ben een onderwater huis voor m'm video camera aan het bouwen. http://www.home.zonnet.nl/richardvinke/Onderwaterhuis Ik heb dus nog geen ervaring met duiken en filmen. Alleen, dat je licht nodig hebt. Nu zie ik, dat de meeste lampen 35 - 50 Watt zijn. Maar hoever kom je daarmee? Heeft iemand hier ervaring mee? Een (of meer) lampje(s) bijmaken kan namelijk nu nog vrij makkelijk. Richard |
|
| |||
| |||
| Ik gebuik 100 watt en is nog te weinig vind ik , met een grote uitstraalhoek dat is nodig , anders krijg je een cirkel-effect in beeld. 2x 100 watt zou ideaal kunnen zijn ... Groetjes Jan Van Rossum (B) janvaro @ pandora.be "Richard Vinke" <rotzooi1@zonnet.nl> schreef in bericht news:3vYub.28005$6V.957757@zonnet-reader-1... > Hallo allemaal. > > Ik ben een onderwater huis voor m'm video camera aan het bouwen. > http://www.home.zonnet.nl/richardvinke/Onderwaterhuis > > Ik heb dus nog geen ervaring met duiken en filmen. Alleen, dat je licht > nodig hebt. Nu zie ik, dat de meeste lampen 35 - 50 Watt zijn. Maar hoever > kom je daarmee? > > Heeft iemand hier ervaring mee? > > Een (of meer) lampje(s) bijmaken kan namelijk nu nog vrij makkelijk. > > Richard > > |
|
| |||
| |||