|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| 8 december: tig nieuwe threads in deze ng die allemaal een discussie blijken te zijn tussen daantje en andries. kunnen jullie niet beter gaan mailen? dikkie duiker o ja, |
|
| |||
| |||
| Dikkie Duiker wrote: > 8 december: tig nieuwe threads in deze ng die allemaal een discussie > blijken te zijn tussen daantje en andries. > kunnen jullie niet beter gaan mailen? > > dikkie duiker > > o ja, wie de grootste heeft ? ook Cas... |
|
| |||
| |||
| Ja hoor, met alle plezier. Geef me het e-mail-adres van "Daantje" maar... Andries. ( |
|
| |||
| |||
| "Dikkie Duiker" <lompiezuuperd@hotmail.com> schreef in bericht news:26975b96.0312090023.47c04837@posting.google.c om... > 8 december: tig nieuwe threads in deze ng die allemaal een discussie > blijken te zijn tussen daantje en andries. > kunnen jullie niet beter gaan mailen? > > dikkie duiker > > o ja, Over stoken gesproken: *TIG* nieuwe threads??? Of weet je niet hoe een nieuwsgroep werkt ?? Er is welgeteld ÉÉN thread waarin ik en Andries wat tegen elkaar zeggen..........noem jij de anderen dan even op ?? |
|
| |||
| |||
| daantje en andries worden er bij mij al heel lang uitgefilterd kan misschien bij jouw news-lezer ook? markII did they make you clean it up? no, they made me eat it ... Dikkie Duiker wrote: > 8 december: tig nieuwe threads in deze ng die allemaal een discussie > blijken te zijn tussen daantje en andries. > kunnen jullie niet beter gaan mailen? > > dikkie duiker > > o ja, |
|
| |||
| |||
| citaat van daantje op 29-10-2003 om 11:20.... >>Nee zelfs dat niet....ik hou het voor gezien hier, ook niet meer onder oude namen......het boeit me niet meer.<<< Kon het toch niet volhouden....??-)))) gr babbel ( die andere daan....) "Daantje" <niks@fake.ty> schreef in bericht news:br5d4e$rp9$1@nl-news.euro.net... > > "Dikkie Duiker" <lompiezuuperd@hotmail.com> schreef in bericht > news:26975b96.0312090023.47c04837@posting.google.c om... > > 8 december: tig nieuwe threads in deze ng die allemaal een discussie > > blijken te zijn tussen daantje en andries. > > kunnen jullie niet beter gaan mailen? > > > > dikkie duiker > > > > o ja, > > > Over stoken gesproken: *TIG* nieuwe threads??? Of weet je niet hoe een > nieuwsgroep werkt ?? > > > Er is welgeteld ÉÉN thread waarin ik en Andries wat tegen elkaar > zeggen..........noem jij de anderen dan even op ?? > > |
|
| |||
| |||
| google.nl >> nieuwsgroepen >> nl.sport.duiken zie ik toch echt allemaal nieuwe onderwerpen. dus doe niet of ik dom ben, ik gebruik misschien een andere newsreader. dikkie duiker |
|
| |||
| |||
| Dat zijn reacties op een thread, geen onderwerpen "Dikkie Duiker" <lompiezuuperd@hotmail.com> schreef in bericht news:26975b96.0312100012.8acd87@posting.google.com ... > google.nl >> nieuwsgroepen >> nl.sport.duiken > > zie ik toch echt allemaal nieuwe onderwerpen. > dus doe niet of ik dom ben, ik gebruik misschien een andere newsreader. > > dikkie duiker |
|
| |||
| |||
| ach daantje, léés mijn vorige posting nog eens. in google-groups komen alle reacties op een thread, indien het subject wordt gewijzigd als een nieuw onderwerp in de ng. dikkie duiker |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Ze gaat niet onder??? | Mwmfl1 | (Dutch) | 14 | 04-12-2007 05:23 PM |
| Gaat dit nu samen ;-) | Gerard | (Dutch) | 18 | 04-12-2007 04:53 PM |
| Alvin gaat met vut | Bert | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:49 PM |
| Wie gaat 25 januari naar sharm ? | marco and cobi | (Dutch) | 5 | 04-12-2007 03:22 PM |
| Re: Gaat er iemand naar Zakynthos? | Zakynthos | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:06 PM |