|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Nou we toch al een ellenlange discussie over NOB...eeeh ik bedoel duikflessen hier hebben: Wat is een "normale" prijs voor een 12l en een 15l + (DIN) kraan en de hele mikmak eigenlijk? |
|
| |||
| |||
| Lees 'Aanschaf duikfles'... Of nee, doe het maar niet... "Michel" <please_no@spam.nl> wrote in message news:br44sm$it5$1@news.cistron.nl... > rond de 225 euro zal je er niet ver naast zitten. > > Michel > > PS: Ik zie de link naar de betreffende duikorganisaties niet zo, maar dat > zal wel aan mij liggen > > > "manta" <@> wrote in message news:3fd59610$0$280$4d4ebb8e@news.nl.uu.net... > > Nou we toch al een ellenlange discussie over NOB...eeeh ik bedoel > > duikflessen hier hebben: > > > > Wat is een "normale" prijs voor een 12l en een 15l + (DIN) kraan en de > hele > > mikmak eigenlijk? > > > > > > |
|
| |||
| |||
| O ja... die thread. Never mind. "manta" <@> wrote in message news:3fd598e0$0$269$4d4ebb8e@news.nl.uu.net... > Lees 'Aanschaf duikfles'... > Of nee, doe het maar niet... > > "Michel" <please_no@spam.nl> wrote in message > news:br44sm$it5$1@news.cistron.nl... > > rond de 225 euro zal je er niet ver naast zitten. > > > > Michel > > > > PS: Ik zie de link naar de betreffende duikorganisaties niet zo, maar dat > > zal wel aan mij liggen > > > > > > "manta" <@> wrote in message > news:3fd59610$0$280$4d4ebb8e@news.nl.uu.net... > > > Nou we toch al een ellenlange discussie over NOB...eeeh ik bedoel > > > duikflessen hier hebben: > > > > > > Wat is een "normale" prijs voor een 12l en een 15l + (DIN) kraan en de > > hele > > > mikmak eigenlijk? > > > > > > > > > > > > |
|
| |||
| |||
| > > > > > > > > Wat is een "normale" prijs voor een 12l en een 15l + (DIN) kraan en de > > > hele > > > > mikmak eigenlijk? > > > > > > > > Hoi Manta. Woon je dicht in de buurt van Amsterdam, dan raden we je Keesie aan, is vaak scherp met zijn prijzen. www.keesiedive.nl of..... kijk www.duikspullen.nl Succes Marja |
|
| |||
| |||
| oei.... die is inderdaad gunstig geprijsd. Wel bedankt Marja voor deze link. Michel "Marja" <Marja@home.nl> wrote in message news:br4697$qf4$1@news4.tilbu1.nb.home.nl... > > > > > > > > > > > Wat is een "normale" prijs voor een 12l en een 15l + (DIN) kraan en > de > > > > hele > > > > > mikmak eigenlijk? > > > > > > > > > > > > Hoi Manta. > > Woon je dicht in de buurt van Amsterdam, dan raden we > je Keesie aan, is vaak scherp met zijn prijzen. www.keesiedive.nl > of..... kijk www.duikspullen.nl > > Succes Marja > > |
|
| |||
| |||
| Hoi Michel Graag gedaan!!! Ben ik toch nog beetje nuttig in deze groep. Je begrijpt wel dat ik dit niet verkeerd bedoel he.. Groetjes Marja "Michel" schreef in bericht ... > oei.... die is inderdaad gunstig geprijsd. > Wel bedankt Marja voor deze link. > > Michel > > > Hoi Manta. > > > > Woon je dicht in de buurt van Amsterdam, dan raden we > > je Keesie aan, is vaak scherp met zijn prijzen. www.keesiedive.nl > > of..... kijk www.duikspullen.nl > > > > Succes Marja > > > > > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Alu flessen gezocht | Peter.Stennekes | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 05:23 PM |
| Dubbele flessen | Gerard | (Dutch) | 7 | 04-12-2007 05:17 PM |
| FLESSEN KEUREN EN WAAR !! | de vliegende duiker | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 05:13 PM |
| Flessen keuren | The Borg | (Dutch) | 6 | 04-12-2007 03:38 PM |
| 300 bar flessen | Marcel Onkenhout | (Dutch) | 63 | 04-12-2007 03:37 PM |