|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Wie heeft er onlangs of dit weekend gedoken bij de Groene Heuvels - Bergharen en kan ons vertellen hoe het zicht daar nu is. Aanstaande zaterdag willen wij daar een duik gaan maken. Groetjes Marja |
|
| |||
| |||
| Marja, > Wie heeft er onlangs of dit weekend gedoken bij de Groene Heuvels - > Bergharen en > kan ons vertellen hoe het zicht daar nu is. Aanstaande zaterdag willen wij > daar een duik gaan maken. > Volgens een duikmaatje van mij die er woensdag is geweest is het zicht goed. Ik ga er maandag duiken. Charles |
|
| |||
| |||
| "Charles Dagelinckx" schreef in bericht > Marja, > > > Wie heeft er onlangs of dit weekend gedoken bij de Groene Heuvels - > > Bergharen en > > kan ons vertellen hoe het zicht daar nu is. Aanstaande zaterdag willen wij > > daar een duik gaan maken. > > > Volgens een duikmaatje van mij die er woensdag is geweest is het zicht goed. > Ik ga er maandag duiken. > > Charles > > Hoi Charles.... Gisteren nog gedoken in Groene Heuvels? En kan je me vertellen hoe het zicht nu dan is? Marja |
|
| |||
| |||
| Marja, > > Gisteren nog gedoken in Groene Heuvels? > En kan je me vertellen hoe het zicht nu dan is? > Zicht is 4 meter tot 11 meter, daar onder wordt het iets minder. Wrakje ligt er mooi bij. Vanaf parkeerplaats C niet te missen, de boei die is verbonden met het wrakje. Charles |
|
| |||
| |||
| "Charles Dagelinckx" <c.dagelinckx@home.nl> schreef in bericht news:bsaj8u$e95$1@news2.tilbu1.nb.home.nl... > Marja, > > > > Gisteren nog gedoken in Groene Heuvels? > > En kan je me vertellen hoe het zicht nu dan is? > > > Zicht is 4 meter tot 11 meter, daar onder wordt het iets minder. > Wrakje ligt er mooi bij. > Vanaf parkeerplaats C niet te missen, de boei die is verbonden met het > wrakje. > > > Charles > > Bedankt voor de info en is dus de moeite waard om daar zaterdag heen te gaan. Marja |
|
| |||
| |||
| Net nog even wezen kijken, Wrakje ligt er inderdaad mooi bij. Ook wel leuk dat ze er een lange stijgerpijp als mast op hebben gezet, waar door hij wat gemakkerlijker is terug te vinden (mocht je de vlaggetjes missen ;) Wrakje (zeilbootje van een meter of 6) ligt op 10.30 meter en ligt iets schuin. Zicht was een meter of 7 en daaron werd het iets beter. Heel erg rustig wat duikers betreft :) Watertemp 4. Groet, Theo. "Charles Dagelinckx" <c.dagelinckx@home.nl> wrote: >Marja, >> >> Gisteren nog gedoken in Groene Heuvels? >> En kan je me vertellen hoe het zicht nu dan is? >> >Zicht is 4 meter tot 11 meter, daar onder wordt het iets minder. >Wrakje ligt er mooi bij. >Vanaf parkeerplaats C niet te missen, de boei die is verbonden met het >wrakje. > > >Charles > > --- Remove bubbels when replying |
|
| |||
| |||
| "Theo" <theo@bubbelsennogwat.nl> schreef in bericht news:er0juvotlr81pc8iucg256bbp3fh9upgoo@4ax.com... > Net nog even wezen kijken, > > Wrakje ligt er inderdaad mooi bij. Ook wel leuk dat ze er een lange > stijgerpijp als mast op hebben gezet, waar door hij wat gemakkerlijker > is terug te vinden (mocht je de vlaggetjes missen ;) Wrakje > (zeilbootje van een meter of 6) ligt op 10.30 meter en ligt iets > schuin. > > Zicht was een meter of 7 en daaron werd het iets beter. Heel erg > rustig wat duikers betreft :) > > Watertemp 4. > > Groet, Theo. > Jij ook bedankt en we zullen zaterdag wel vermelden hoe het was. Voor mij de eerste keer in Groene Heuvels en ik kijk ernaar uit. Groetjes Marja |
|
| |||
| |||
| > > Net nog even wezen kijken, > > > > Wrakje ligt er inderdaad mooi bij. Ook wel leuk dat ze er een lange > > stijgerpijp als mast op hebben gezet, waar door hij wat gemakkerlijker > > is terug te vinden (mocht je de vlaggetjes missen ;) Wrakje > > (zeilbootje van een meter of 6) ligt op 10.30 meter en ligt iets > > schuin. > > > > Zicht was een meter of 7 en daaron werd het iets beter. Heel erg > > rustig wat duikers betreft :) > > > > Watertemp 4. > > > > Groet, Theo. > > > Jij ook bedankt en we zullen zaterdag wel vermelden hoe het was. > Voor mij de eerste keer in Groene Heuvels en ik kijk ernaar uit. > > Groetjes Marja > Hebben vanmiddag gedoken bij de Groene Heuvels.!!!!!!!!!!! Zicht meter of 6, watertemperatuur 10 graden. Een duik van 27 minuten en tot 18,1 meter... Een grote stekelbaars gezien rivierkreeftje, had eerlijk gezegd wat meer leven verwacht. Wrakje ook gezien, ligt er nu schuin bij. Groetjes Marja |
|
| |||
| |||
| "Marja" <Marja@home.nl> wrote: >Hebben vanmiddag gedoken bij de Groene Heuvels.!!!!!!!!!!! >Zicht meter of 6, watertemperatuur 10 graden. >Een duik van 27 minuten en tot 18,1 meter... >Een grote stekelbaars gezien rivierkreeftje, had eerlijk gezegd wat >meer leven verwacht. Wrakje ook gezien, ligt er nu schuin bij. Meer leven? Een beetje laat in het jaar. De meeste vissen zitten in de modder om de winter door te komen. De roofvissen zou je nog wel tegen moeten komen maar de kans daarop is tijdens een nachtduik waarschijnlijk het grootst. Rivierkreeftjes tref je altijd wel aan daar, al dan niet overleden. Tussen augustus en november is er het meeste te zien. Groet, Theo. --- Remove bubbels when replying |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| zicht groene heuvels | wim velema | (Dutch) | 11 | 04-12-2007 05:03 PM |
| Groene heuvels | Sven Goosen | (Dutch) | 9 | 04-12-2007 04:54 PM |
| Onderwaterkaart Groene Heuvels | B&S | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:31 PM |
| de groene heuvels | dennis pols | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 03:17 PM |
| vulautomaat groene heuvels | Herbert | (Dutch) | 18 | 08-29-2006 03:39 AM |