|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Ik wil over 3 weken met mijn vriendin naar de Dominicaanse Republiek. Lekker zo'n all inclusive - relax vakantie van een weekje. En omdat je er ook moet kunnen duiken .. gaan onze duikspullen ook maar mee :) Maar als jullie tips voor ons hebben, dan houden we ons aanbevolen! Waar moeten we op letten en welk ressort / duikschool is aan te raden? Groeten en bedankt! Gregor. |
|
| |||
| |||
| Gregor" <crec@-nospam-xs4all.nl> schreef in bericht news:3ff87674$0$143$e4fe514c@dreader7.news.xs4all. nl... > Ik wil over 3 weken met mijn vriendin naar de Dominicaanse Republiek. > Lekker zo'n all inclusive - relax vakantie van een weekje. > > En omdat je er ook moet kunnen duiken .. gaan onze duikspullen ook maar mee > :) > > Maar als jullie tips voor ons hebben, dan houden we ons aanbevolen! > Waar moeten we op letten en welk ressort / duikschool is aan te raden? > > Groeten en bedankt! > Gregor. Hallo Gregor, Ik ben onlangs een tijd in de DR geweest en moet je zeggen dat het een verschrikkelijk mooi land is.....boven water.... Onder water is het best leuk maar als je een door de wol geverfde ervaren duiker bent dan is het niet heel speciaal. Aan de noordkust concentreerd het duiken zich rond de badplaats Sosua. de zuidkust wint het qua duiken echter van de noordkust. Goede nederlandse duikbasis is Eorodive H2o in Sosua. www.eurodive.nl Mocht je meer vragen hebben dan kun je me altijd even mailen. Veel plezier daar!!! |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| zoek duikbuddy(s) voor Decemer Dominicaanse Republiek. | vlagske | (Dutch) | 0 | 05-03-2007 09:06 AM |
| duiken dominicaanse republiek? | henny | (Dutch) | 11 | 04-12-2007 04:04 PM |
| duiken op de dominicaanse republiek | daniel | (Dutch) | 6 | 04-12-2007 03:52 PM |
| Waar verblijven in de Dominicaanse republiek ? | Martijn | (Dutch) | 3 | 04-12-2007 02:33 PM |
| wij gaan naar de dominicaanse republiek | bert | (Dutch) | 11 | 04-12-2007 02:22 PM |