|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Beste mede duikers, Kan iemand me helpen aan een goede accommodatie (Resort / hotel / appartement) in Curacao, Bonaire en Aruba? Moet geschikt zijn voor kleine kinderen (< 3) en goed duiken in de directe omgeving. Groet Woutje |
|
| |||
| |||
| "woutje" <nospam@wanadoo.nl> wrote in news:3ff9d204$0$34192$1b62eedf@news.wanadoo.nl: > Beste mede duikers, > > > > Kan iemand me helpen aan een goede accommodatie (Resort / hotel / > appartement) in Curacao, Bonaire en Aruba? > > Moet geschikt zijn voor kleine kinderen (< 3) en goed duiken in de > directe omgeving. > > > > Groet > > Woutje > > Beste Woutje, In de 1ste plaats, de beste wensen voor 2004 voor jou en je gezin. Van Aruba en Bonaire kan ik je niet veel vertellen, van Curaçao des te meer ( van Bonaire alleen van horen zeggen) Ik weet niet over welke periode je praat om naar de Antillen te willen, maar dat hoor ik wel. Aangezien ik je best uitgebreid wil informeren, indien je er prijs op stelt, lijkt het me verstandig om me op mijn e-mailadres even te benaderen: brakkeput28@hotmail.com Er zijn verschillende opties voor je die interessant zijn, juist met kinderen en toch ook weer zo dat je zelf fijn kunt duiken. Groetjes, Brakkeput |
|
| |||
| |||
| Op Curcacao goede ervaringen met Breezes Resort. Redelijk geprijsd all incl. Kan evt geboekt worden via Kras. Leuk huisrif, dat 1 van de betere van Curacao is. Tevens bootduiken mogelijk vanaf Resort. Info op www.breezes.com Staan wat foto's op mijn site www.dirtydivers.net Meeste duiken op Curacao zijn trouwens kantduiken dus als je meer stekken wilt zien, gewoon een auto huren en een paar flessen meenemen op het duikcentrum. Edwin "woutje" <nospam@wanadoo.nl> schreef in bericht news:3ff9d204$0$34192$1b62eedf@news.wanadoo.nl... > Beste mede duikers, > > > > Kan iemand me helpen aan een goede accommodatie (Resort / hotel / > appartement) in Curacao, Bonaire en Aruba? > > Moet geschikt zijn voor kleine kinderen (< 3) en goed duiken in de directe > omgeving. > > > > Groet > > Woutje > > > |
|
| |||
| |||
| Edwin, Breezes is goed, daar heb je volkomen gelijk in, maar mijninsziens is het behoorlijk duur om daar bv 2 weken te verblijven met een gezin van 3 kinderen. Nogmaals dat is mijn mening hoor, geen kritiek. Nog een punt waarom ik persoonlijk, laat ik dat voorop stellen, niet voor een all inclusive zou kiezen is het feit dat je dan niet geneigd bent op onderzoek te gaan voor leuke bars en of restaurants. Je hebt gelijk dat je veel kantduiken kunt maken op Curaçao die ook het goedkoopst zijn, maar je moet dan ook een auto huren. Persoonlijk vind ik de kantduik op het rif van Portomari één van de mooiste, omdat dat een dubbel rif is met aan de rechterkant een V-vorm waar de riffen bijelkaar komen. Ik zal je website in de loop van de dag gaan bekijken. Brakkeput "Edwin van Riel" <evr@dirtydivers.net> wrote in news:86d8$3ffa51c6$3e15ed26$1835@nf1.news-service.com: > Op Curcacao goede ervaringen met Breezes Resort. Redelijk geprijsd all > incl. Kan evt geboekt worden via Kras. Leuk huisrif, dat 1 van de > betere van Curacao is. Tevens bootduiken mogelijk vanaf Resort. Info > op www.breezes.com Staan wat foto's op mijn site www.dirtydivers.net > > > Meeste duiken op Curacao zijn trouwens kantduiken dus als je meer > stekken wilt zien, gewoon een auto huren en een paar flessen meenemen > op het duikcentrum. > > Edwin > > "woutje" <nospam@wanadoo.nl> schreef in bericht > news:3ff9d204$0$34192$1b62eedf@news.wanadoo.nl... >> Beste mede duikers, >> >> >> >> Kan iemand me helpen aan een goede accommodatie (Resort / hotel / >> appartement) in Curacao, Bonaire en Aruba? >> >> Moet geschikt zijn voor kleine kinderen (< 3) en goed duiken in de >> directe omgeving. >> >> >> >> Groet >> >> Woutje >> >> >> > > > |
|
| |||
| |||
| Portomari was mooi, maar ik vond Westpunt de beste eigenlijk. Volkgens mij is Breezes gratis voor kleine kinderen maar dat zou je na moeten gaan. Begreep dit van mijn buren die er eerder waren, maar hier pas later achter kwamen. Moet op de website wel terug te vinden zijn. Wij waren voor 12 dagen (verblijf van 10 dagen) EUR 1400 pp kwijt. Is een boel geld maar daarin was ook alles (incl 1 duik/dag, catamaranzeilen, surfen, tennis en weet ik niet wat nog meer) inbegrepen (buiten de evt extra autohuur). Dat van die 3 kinderen zal ik wel gemist hebben vanmorgen vroeg. Eten en drinken (ook alle alcoholica inbegrepen trouwens) waren perfect in Breezes in ieder geval. Voor wat betreft restaurants en bars heb je volkomen gelijk. Vond echter de prijzen op Curacao voor dit soort zaken behoorlijk aan de hoge kant... Edwin Brakkeput wrote: > Edwin, > > Breezes is goed, daar heb je volkomen gelijk in, maar mijninsziens is het > behoorlijk duur om daar bv 2 weken te verblijven met een gezin van 3 > kinderen. Nogmaals dat is mijn mening hoor, geen kritiek. > Nog een punt waarom ik persoonlijk, laat ik dat voorop stellen, niet voor > een all inclusive zou kiezen is het feit dat je dan niet geneigd bent op > onderzoek te gaan voor leuke bars en of restaurants. > Je hebt gelijk dat je veel kantduiken kunt maken op Curaçao die ook het > goedkoopst zijn, maar je moet dan ook een auto huren. > Persoonlijk vind ik de kantduik op het rif van Portomari één van de > mooiste, omdat dat een dubbel rif is met aan de rechterkant een V-vorm waar > de riffen bijelkaar komen. > Ik zal je website in de loop van de dag gaan bekijken. > Brakkeput |
|
| |||
| |||
| Hoi, Vrienden van mij hebben een duikcentrum op Curacao. http://www.bobthefishdivecenter.com/index.htm Ook zijn de appartementen bijna klaar. als je mij mailt zal ik je in contact met ze brengen. (goedkoper kan niet) Groeten Ron "woutje" <nospam@wanadoo.nl> wrote in message news:3ff9d204$0$34192$1b62eedf@news.wanadoo.nl... > Beste mede duikers, > > > > Kan iemand me helpen aan een goede accommodatie (Resort / hotel / > appartement) in Curacao, Bonaire en Aruba? > > Moet geschikt zijn voor kleine kinderen (< 3) en goed duiken in de directe > omgeving. > > > > Groet > > Woutje > > > |
|
| |||
| |||
| Hoi Woutje, De kleine kinderen maken het wat moeilijker, want ik neem aan dat je daar kinderopvang voor wilt hebben? Zo ja, dan zou je het Van der Valk resort eens kunnen proberen, die hebben dat vast. (www.vandervalk.nl ) Zo niet, dan is Windsock misschien iets voor je : leuke appartementen met alles erop en eraan. Kijk op www.excellentbonaire.com . iDive Erwin "woutje" <nospam@wanadoo.nl> wrote in message news:3ff9d204$0$34192$1b62eedf@news.wanadoo.nl... > Beste mede duikers, > > > > Kan iemand me helpen aan een goede accommodatie (Resort / hotel / > appartement) in Curacao, Bonaire en Aruba? > > Moet geschikt zijn voor kleine kinderen (< 3) en goed duiken in de directe > omgeving. > > > > Groet > > Woutje > > > |
|
| |||
| |||
| Hmm, die rog en murenes heb ik gemist. Trouwens ook maar 2 duikjes gedaan op portomari. Misschien volgend jaar terug, wie weet. Eerst een weekje rode zee in april, dus we zien wel. Krijg je trouwens met die sieraden geen gez.... op schiphol??? Edwin Brakkeput wrote: > De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik persoonlijk nooit in Breezes ben > geweest hoor, ja op bezoek o.a omdat daar 1 van mijn lievelings zaakjes is > en ik de eigenaar ook goed ken nl. The Coralshop, waar je de beste sieraden > kunt kopen die gemaakt zijn van zwart koraal. > Voordat ik duikers over me heen krijg die het verkeerd vinden om zwart > koraal op te duiken voor sieraden het volgende: > Het zwarte koraal is met toestemming van de Curacaose overheid lang geleden > opgedoken en de eigenaar onderhoud ook de plek waar hij het opduikt, dat is > ook de voorwaarde waaronder hij zijn licencie heeft gekregen. > > Wat de prijzen in de horeca betreft op Curaçao, ja het is niet goedkoop, > maar wel veel goedkoper dan wat we nu in Nederland moeten betalen voor eten > en drinken(trouwens de verhalen die ik hoor over Spanje en Italie zijn ook > niet mis), daarbij komt nog dat door de zeer dure Euro het voor ons toch > redelijk goedkoop is geworden hoor. Ik kan het, dacht ik, goed vergelijken, > want ik kom elk jaar minstens 1x per jaar op Curaçao en kom ook in veel > restaurants, omdat we bijna elke dag uit eten gaan; de ene keer wat > goedkoper, zeg maar eenvoudiger, de andere keer wat luxer. > Ben je met de boot weleens naar Mushroomforrest geweest, erg mooi daar het > koraal. Ben je bij PortoMari nog de 2 "huisrif" murenen tegengekomen en de > paar roggen die daar zeer regelmatig te zien zijn? > Vorig jaar was er nog een stunt op het strand van PortoMari: > snorkelaars die daar bij de rotswand aan het zwemmen waren zagen een vis > die erg "op een rots" leek. Zijn er achteraan gegaan en gestoken, gevolg > vergiftigd en met spoed naar de kant getrokken en naar het ziekenhuis > gebracht. Weet niet hoe het is afgelopen, maar op het strand was er > opschudding, want men kende niet de juiste toedracht en "verhalen"gingen de > ronde. > Brakkeput > > > edwin <evr@dirtydivers.net> wrote in > news:3ffa615b$0$329$e4fe514c@news.xs4all.nl: > > >>Portomari was mooi, maar ik vond Westpunt de beste eigenlijk. Volkgens >>mij is Breezes gratis voor kleine kinderen maar dat zou je na moeten >>gaan. Begreep dit van mijn buren die er eerder waren, maar hier pas >>later achter kwamen. Moet op de website wel terug te vinden zijn. >> >>Wij waren voor 12 dagen (verblijf van 10 dagen) EUR 1400 pp kwijt. Is >>een boel geld maar daarin was ook alles (incl 1 duik/dag, >>catamaranzeilen, surfen, tennis en weet ik niet wat nog meer) >>inbegrepen (buiten de evt extra autohuur). Dat van die 3 kinderen zal >>ik wel gemist hebben vanmorgen vroeg. Eten en drinken (ook alle >>alcoholica inbegrepen trouwens) waren perfect in Breezes in ieder >>geval. >> >>Voor wat betreft restaurants en bars heb je volkomen gelijk. Vond >>echter de prijzen op Curacao voor dit soort zaken behoorlijk aan de >>hoge kant... >> >>Edwin >> >>Brakkeput wrote: >> >>>Edwin, >>> >>>Breezes is goed, daar heb je volkomen gelijk in, maar mijninsziens is >>>het behoorlijk duur om daar bv 2 weken te verblijven met een gezin >>>van 3 kinderen. Nogmaals dat is mijn mening hoor, geen kritiek. >>>Nog een punt waarom ik persoonlijk, laat ik dat voorop stellen, niet >>>voor een all inclusive zou kiezen is het feit dat je dan niet geneigd >>>bent op onderzoek te gaan voor leuke bars en of restaurants. >>>Je hebt gelijk dat je veel kantduiken kunt maken op Curaçao die ook >>>het goedkoopst zijn, maar je moet dan ook een auto huren. >>>Persoonlijk vind ik de kantduik op het rif van Portomari één van de >>>mooiste, omdat dat een dubbel rif is met aan de rechterkant een >>>V-vorm waar de riffen bijelkaar komen. >>>Ik zal je website in de loop van de dag gaan bekijken. >>>Brakkeput >> >> > |
|
| |||
| |||
| Nee, gewoon om je nek hangen en of oren. Ligt eraan wat je koopt, lol Brakkeput edwin <evr@dirtydivers.net> wrote in news:3ffa6e72$0$321$e4fe514c@news.xs4all.nl: > Hmm, die rog en murenes heb ik gemist. Trouwens ook maar 2 duikjes > gedaan op portomari. > > Misschien volgend jaar terug, wie weet. Eerst een weekje rode zee in > april, dus we zien wel. > > Krijg je trouwens met die sieraden geen gez.... op schiphol??? > > Edwin > |
|
| |||
| |||
| Zowel op Boot in Dusseldorf (Messe terrein 17 t/m 25 januari) als op de DuikVaker in Utrecht (Veemarkthallen 6,7 en 8 febr) zijn alledrie de eilanden ruim vertegenwoordigd. Je kunt daar terplaatse alle informatie krijgen van de mensen daar hun basis hebben. |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Bonaire or Curacao? | Kevin Rutterford | Netherlands Antilles | 4 | 03-26-2007 11:12 PM |
| Aruba -Dive Aruba operator? | sara D | Aruba | 9 | 03-26-2007 10:32 PM |
| Traveling to Aruba/Curacao | Daryl Weaver | Aruba | 1 | 03-26-2007 10:21 PM |
| bonaire or curacao? which one to choose advice please | speedburn | Netherlands Antilles | 2 | 03-26-2007 10:13 PM |
| Curacao to Bonaire on BonairExel | biersf@optonline.net | Netherlands Antilles | 3 | 03-26-2007 09:54 PM |