|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hoi, Heeft iemand ooit op een boot van de Sea Serpent Vloot een liveaboard gedaan ? De boten zien er erg goed uit, maar dat zegt natuurlijk niet alles. We hebben nog steeds geen plekje gevonden op een boot in het diepe zuiden van Egypte (of boot is niet beschikbaar in 'onze periode' of niet vliegen op Marsa of....) Groeten, Alrik |
|
| |||
| |||
| Als ik jou was ging ik toch lekker naar Bonaire, Alrik een andere keer? iDive Erwin "Alrik" <alrik@wanadoo.nl> wrote in message news:ks2mvvkprtpe9mn155u98rflpcbqvfpfvv@4ax.com... > Hoi, > > Heeft iemand ooit op een boot van de Sea Serpent Vloot een liveaboard > gedaan ? De boten zien er erg goed uit, maar dat zegt natuurlijk niet > alles. > > We hebben nog steeds geen plekje gevonden op een boot in het diepe > zuiden van Egypte (of boot is niet beschikbaar in 'onze periode' of > niet vliegen op Marsa of....) > > Groeten, > > Alrik |
|
| |||
| |||
| klopt. gelukkig mag ik 2 x per jaar duiken van de baas. A On Tue, 6 Jan 2004 21:10:40 +0100, "iDive" <erwinNOSPAM@gezellie.com> wrote: >Als ik jou was ging ik toch lekker naar Bonaire, Alrik >een andere keer? > >iDive >Erwin > > >"Alrik" <alrik@wanadoo.nl> wrote in message >news:ks2mvvkprtpe9mn155u98rflpcbqvfpfvv@4ax.com.. . >> Hoi, >> >> Heeft iemand ooit op een boot van de Sea Serpent Vloot een liveaboard >> gedaan ? De boten zien er erg goed uit, maar dat zegt natuurlijk niet >> alles. >> >> We hebben nog steeds geen plekje gevonden op een boot in het diepe >> zuiden van Egypte (of boot is niet beschikbaar in 'onze periode' of >> niet vliegen op Marsa of....) >> >> Groeten, >> >> Alrik > |
|
| |||
| |||
| "iDive" <erwinNOSPAM@gezellie.com> schreef in bericht news:3ffb16ba$0$23702$1b62eedf@news.wanadoo.nl... > Als ik jou was ging ik toch lekker naar Bonaire, Alrik > een andere keer? Imo is Bonaire te kiezen boven Curaçao als het alleen om het duiken gaat, maar een nadeel is misschien dat er verder niet veel te beleven is op het eiland zelf. Met de auto heb je in een dag ongeveer alles gezien. Wel is er 'Maracultura' van Robert Henson, die net als ik zeebioloog is. Hij kweekt en houdt van allerlei exemplaren die daar in zee 'rondzwemmen'. Of hij open voor public is weet ik niet, maar ik dacht van wel. |
|
| |||
| |||
| Wij hebben op een ander schip gezeten (niet uit de Serpent familie) Waanzinnig gedoken tijdens ZuidSafari (geland in Marsa Alam - Liveaboard) "Alrik" <alrik@wanadoo.nl> schreef in bericht news:ks2mvvkprtpe9mn155u98rflpcbqvfpfvv@4ax.com... > Hoi, > > Heeft iemand ooit op een boot van de Sea Serpent Vloot een liveaboard > gedaan ? De boten zien er erg goed uit, maar dat zegt natuurlijk niet > alles. > > We hebben nog steeds geen plekje gevonden op een boot in het diepe > zuiden van Egypte (of boot is niet beschikbaar in 'onze periode' of > niet vliegen op Marsa of....) > > Groeten, > > Alrik |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Sarah wrote me today. | Lee Bell | Divers Hangout | 0 | 04-26-2007 10:25 PM |
| Lady Elliott | scubafreak | Australia | 0 | 04-23-2007 09:03 PM |
| Grand Sea Serpent | Alrik | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 0 | 03-26-2007 11:31 PM |
| Does Anybody Know the Sea Serpent Fleet (Lady Sarah, Sea Serpent, Grand Sea Serpent) | Alrik | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 0 | 03-26-2007 11:26 PM |
| MV Sea Serpent | Eddie | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 0 | 03-26-2007 11:13 PM |