|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| we gaan op 8 mei naar Marmaris in Turkije.Wie heeft daar gedoken en hoe beviel het?? Boot of kant ??? als je wat weet alvast bedankt!! |
|
| |||
| |||
| Ik ben vorig jaar naar marmaris geweest, heb daar 20 bootduiken gemaakt. In de haven van Marmaris (bij atta turk standbeeld wordt je van alle kanten bestookt met aanbiedingen voor duiktrips... vaak slechte kwaliteit maar enkele redelijk uitziende boten.) Ik heb toen geboekt bij Divers Delight welke in het noorden van marmaris zit (eindpunt van de dolmus bussjes of afspreken om gehaald te worden.) Zeer goede school maar houdt rekening met opleidingsduiken tijdens de dag (adv. duikers duiken als eerste , dan opleidingen en aan t eind van de dag wederom een duik voor adv.) Dutchsun "peter" <snorkeltje@zeelandnet.nl> schreef in bericht news:83bc840f.0401061153.4cb9b638@posting.google.c om... > we gaan op 8 mei naar Marmaris in Turkije.Wie heeft daar gedoken en > hoe beviel het?? Boot of kant ??? > als je wat weet alvast bedankt!! |
|
| |||
| |||
| Ga anders eens kijken bij John Dory Diving, Icmeler. Da's aan dezelfde boulevard. Als je een telefoonnummer wilt hebben, moet je me ff prive mailen. Groeten, Michel "dutchsun" <dutchsun@xs4all.nl> wrote in message news:3ffb328a$0$315$e4fe514c@news.xs4all.nl... > Ik ben vorig jaar naar marmaris geweest, heb daar 20 bootduiken gemaakt. > > In de haven van Marmaris (bij atta turk standbeeld wordt je van alle kanten > bestookt met aanbiedingen voor duiktrips... vaak slechte kwaliteit maar > enkele redelijk uitziende boten.) > > Ik heb toen geboekt bij Divers Delight welke in het noorden van marmaris zit > (eindpunt van de dolmus bussjes of afspreken om gehaald te worden.) > > Zeer goede school maar houdt rekening met opleidingsduiken tijdens de dag > (adv. duikers duiken als eerste , dan opleidingen en aan t eind van de dag > wederom een duik voor adv.) > > Dutchsun > > > "peter" <snorkeltje@zeelandnet.nl> schreef in bericht > news:83bc840f.0401061153.4cb9b638@posting.google.c om... > > we gaan op 8 mei naar Marmaris in Turkije.Wie heeft daar gedoken en > > hoe beviel het?? Boot of kant ??? > > als je wat weet alvast bedankt!! > > |
|
| |||
| |||
| heb ik verleden jaar ook gedoken. veiligheid hebben ze redelijk voor elkaar "Michel" <please_no@spam.nl> schreef in bericht news:btg7uu$3ck$1@news.cistron.nl... > Ga anders eens kijken bij John Dory Diving, Icmeler. Da's aan dezelfde > boulevard. > Als je een telefoonnummer wilt hebben, moet je me ff prive mailen. > > Groeten, > > Michel > > "dutchsun" <dutchsun@xs4all.nl> wrote in message > news:3ffb328a$0$315$e4fe514c@news.xs4all.nl... > > Ik ben vorig jaar naar marmaris geweest, heb daar 20 bootduiken gemaakt. > > > > In de haven van Marmaris (bij atta turk standbeeld wordt je van alle > kanten > > bestookt met aanbiedingen voor duiktrips... vaak slechte kwaliteit maar > > enkele redelijk uitziende boten.) > > > > Ik heb toen geboekt bij Divers Delight welke in het noorden van marmaris > zit > > (eindpunt van de dolmus bussjes of afspreken om gehaald te worden.) > > > > Zeer goede school maar houdt rekening met opleidingsduiken tijdens de dag > > (adv. duikers duiken als eerste , dan opleidingen en aan t eind van de dag > > wederom een duik voor adv.) > > > > Dutchsun > > > > > > "peter" <snorkeltje@zeelandnet.nl> schreef in bericht > > news:83bc840f.0401061153.4cb9b638@posting.google.c om... > > > we gaan op 8 mei naar Marmaris in Turkije.Wie heeft daar gedoken en > > > hoe beviel het?? Boot of kant ??? > > > als je wat weet alvast bedankt!! > > > > > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Duiken bij Marmaris in Turkije | Bram | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 03:47 PM |
| duiken in marmaris | peter | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 02:33 PM |
| marmaris diving | Michael | Turkey | 4 | 03-26-2007 11:37 PM |
| diving in marmaris | michael1607 | Turkey | 4 | 03-26-2007 11:31 PM |
| Diving In Turkey (Marmaris) | mike.clayton@blueyonder.co.uk | Turkey | 0 | 03-26-2007 10:28 PM |