|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Morgen wil ik graag duiken, en kan een buddy gebruiken. Het liefst een vrouw, wie gaat er met mij mee, kom op nou ;)))) mannen zijn soms niet te vertrouwen, op een vrouw kun je bouwen. Groetjes Marja |
|
| |||
| |||
| "Marja" <marja1962HAALDITWEG@home.nl> schreef in bericht news:bucbtj$onb$1@news3.tilbu1.nb.home.nl... > Morgen wil ik graag duiken, > en kan een buddy gebruiken. > Het liefst een vrouw, > wie gaat er met mij mee, kom op nou ;)))) > mannen zijn soms niet te vertrouwen, > op een vrouw kun je bouwen. > > Groetjes Marja > > Goeieavond!!! kom net bijdeze nieuwsgroep kijken!!!! En ben blij met zo'n oproep.... Ik ben er inderdaad mee eens dat mannen soms niet te vertrouwen zijn.....(Uitzonderingen daar gelaten...ik ken er niet veel).. En vrouwen zijn beter te vertrouwen (ook het beste geslacht Maar ik ben dus wel bereid om morgen te duiken.... en ja ik ben dus ook VROUW maar dat was al wel duidelijk groetjes Pantertje |
|
| |||
| |||
| "Pantertje" <lliefpantertje@inhetbos.nl> schreef in bericht > "Marja" <marja1962HAALDITWEG@home.nl> schreef in bericht > news:bucbtj$onb$1@news3.tilbu1.nb.home.nl... > > Morgen wil ik graag duiken, > > en kan een buddy gebruiken. > > Het liefst een vrouw, > > wie gaat er met mij mee, kom op nou ;)))) > > mannen zijn soms niet te vertrouwen, > > op een vrouw kun je bouwen. > > > > Groetjes Marja > > > > > > Goeieavond!!! > > kom net bijdeze nieuwsgroep kijken!!!! > En ben blij met zo'n oproep.... Ik ben er inderdaad mee eens dat mannen > soms niet te vertrouwen zijn.....(Uitzonderingen daar gelaten...ik ken er > niet veel).. > En vrouwen zijn beter te vertrouwen (ook het beste geslacht > Maar ik ben dus wel bereid om morgen te duiken.... > en ja ik ben dus ook VROUW maar dat was al wel duidelijk > > groetjes Pantertje > > Okay............... doen wij, praten verder via mail en zetten hun op zij. ;)))) Groetjes Marja |
|
| |||
| |||
| > Okay............... doen wij, > praten verder via mail en zetten hun op zij. ;)))) > > Groetjes Marja > > Owwh kan me niks schelen hoor dat ze het lezen hahahaha... Ik heb niks te verbergen...... Maar mocht je het verder via mail willen doen is mij dat ook best ... Vrouwen onder melkaar hahahahahahahahahahaha greetzzzzzzzzzzzzz |
|
| |||
| |||
| "Marja" <marja1962HAALDITWEG@home.nl> schreef in bericht news:bucd0e$25v$1@news4.tilbu1.nb.home.nl... > > "Pantertje" <lliefpantertje@inhetbos.nl> schreef in bericht > news:buccqk$73$1@news3.tilbu1.nb.home.nl... > > > > > Okay............... doen wij, > > > praten verder via mail en zetten hun op zij. ;)))) > > > > > > Groetjes Marja > > > > > > > > > > Owwh kan me niks schelen hoor dat ze het lezen hahahaha... > > Ik heb niks te verbergen...... > > Maar mocht je het verder via mail willen doen is mij dat ook best ... > > Vrouwen onder melkaar hahahahahahahahahahaha > > > > greetzzzzzzzzzzzzz > > > > > Ik ook niet.... > maar is iets wat ander niet ziet . > dus gaan we verder via meel, > anders word het menigeen hier teveel ;))) > > Marja > > hahahahaha WELKE meningen??? het is doodstil!!! Maar goed dan maar via mail ik weet je wel te vinden.... tot zo dan maar weer... En voor de slaapkoppen hiero!!! WELTRUSTEN!!!!!! |
|
| |||
| |||
| "Pantertje" <lliefpantertje@inhetbos.nl> schreef in bericht > > hahahahaha WELKE meningen??? het is doodstil!!! > Maar goed dan maar via mail ik weet je wel te vinden.... > tot zo dan maar weer... > > En voor de slaapkoppen hiero!!! > > WELTRUSTEN!!!!!! > > Kee , toppie (Y) Marja |
|
| |||
| |||
| Komt dat ff goed uit, ik heb nog een fundering nodig voor mijn schuurtje...... Ik graaf het gat wel, als jij dan gaat liggen stort ik het beton er overheen, heb ik straks een mooi schuurtje voor mijn duikspullen! Zo is iedereen tevreden! iDive Erwin (die echt niet op alle vrouwen wil bouwen !!) "Marja" <marja1962HAALDITWEG@home.nl> wrote in message news:bucbtj$onb$1@news3.tilbu1.nb.home.nl... > Morgen wil ik graag duiken, > en kan een buddy gebruiken. > Het liefst een vrouw, > wie gaat er met mij mee, kom op nou ;)))) > mannen zijn soms niet te vertrouwen, > op een vrouw kun je bouwen. > > Groetjes Marja > > |
|
| |||
| |||
| "> iDive > Erwin > (die echt niet op alle vrouwen wil bouwen !!) > Waar ben je zonder een vrouw???? Marja |
|
| |||
| |||
| Marja wrote: > "> iDive >> Erwin >> (die echt niet op alle vrouwen wil bouwen !!) >> > Waar ben je zonder een vrouw???? > > Marja Thuis :) -- Het streepje wordt een puntje, voor een prive bericht. |
|
| |||
| |||
| "Marja" <marja1962HAALDITWEG@home.nl> schreef in bericht news:bucecr$cjb$1@news2.tilbu1.nb.home.nl... > > "> iDive > > Erwin > > (die echt niet op alle vrouwen wil bouwen !!) > > > Waar ben je zonder een vrouw???? > > Marja > > Ja maar hij dekt zich wel goed in hoor !! hahahaha hij wil niet op alle vrouwen bouwen!!! Zou ie ook een schuuuuuuuur krijgen hahahhaa zoveel duikspullen heeft ie vast niet!!! greetzzzzzzzz |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Dir duiken... | Gerard | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 04:57 PM |
| Ik wil ook duiken!!! | Bobby | (Dutch) | 21 | 04-12-2007 04:38 PM |
| duiken op kos | robohide | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:24 PM |
| duiken op kos | robohide | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:22 PM |
| duiken | Patrick en Myriam | (Dutch) | 8 | 04-12-2007 03:10 PM |