|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Ik ga deze nieuwsgroep in de "ban" doen. Eén ziek persoon rules hier. Ik ga geen namen noemen. M...a CU all, Jan |
|
| |||
| |||
| Er zijn wel meer "zieke" mensen hier! Rob "Jan" <jaja@killspam.nl> schreef in bericht news:400b1889$0$332$e4fe514c@news.xs4all.nl... > Ik ga deze nieuwsgroep in de "ban" doen. > Eén ziek persoon rules hier. > Ik ga geen namen noemen. M...a > CU all, > > Jan > > |
|
| |||
| |||
| Een persoon is genoeg om het voor velen te verzieken. "Jan" <jaja@killspam.nl> schreef in bericht news:400b1936$0$320$e4fe514c@news.xs4all.nl... > Er zijn wel meer "zieke" mensen hier! > > Rob > > > "Jan" <jaja@killspam.nl> schreef in bericht > news:400b1889$0$332$e4fe514c@news.xs4all.nl... > > Ik ga deze nieuwsgroep in de "ban" doen. > > Eén ziek persoon rules hier. > > Ik ga geen namen noemen. M...a > > CU all, > > > > Jan > > > > > > |
|
| |||
| |||
| Gewoon blokkeren, ik heb zo hele lijsten van geblokkeerde personen, die voorheen de nieuws groep vervuilden. Je mist dan her en der wel wat maar de meeste onzin ook. Marc "Jan" <jaja@killspam.nl> schreef in bericht news:400b1fd8$0$322$e4fe514c@news.xs4all.nl... > Een persoon is genoeg om het voor velen te verzieken. > > > "Jan" <jaja@killspam.nl> schreef in bericht > news:400b1936$0$320$e4fe514c@news.xs4all.nl... > > Er zijn wel meer "zieke" mensen hier! > > > > Rob > > > > > > "Jan" <jaja@killspam.nl> schreef in bericht > > news:400b1889$0$332$e4fe514c@news.xs4all.nl... > > > Ik ga deze nieuwsgroep in de "ban" doen. > > > Eén ziek persoon rules hier. > > > Ik ga geen namen noemen. M...a > > > CU all, > > > > > > Jan > > > > > > > > > > > > |
|
| |||
| |||
| "Marc" <mr.scuba.spam@tiscali.de> wrote in message news:<bug4ri$hbn8m$1@ID-192295.news.uni-berlin.de>... > Gewoon blokkeren, ik heb zo hele lijsten van geblokkeerde personen, die > voorheen de nieuws groep vervuilden. > Je mist dan her en der wel wat maar de meeste onzin ook. > > Marc > sta ik er ook op ? want dan wordt het tijd mijn emailadres te wijzigen ML > > > > |
|
| |||
| |||
| "Jan" <jaja@killspam.nl> wrote: >Ik ga deze nieuwsgroep in de "ban" doen. >Eén ziek persoon rules hier. >Ik ga geen namen noemen. M...a >CU all, Ik filter (kill) op subject, maar zo is er natuurlijk geen beginnen aan! Groet, Theo. --- Remove bubbels when replying |
|
| |||
| |||
| "Jan" schreef in bericht > Ik ga deze nieuwsgroep in de "ban" doen. > Eén ziek persoon rules hier. > Ik ga geen namen noemen. M...a > CU all, > > Jan Geiteneuker -- Athlon® |
|
| |||
| |||
| Athlon® wrote: > Geiteneuker > > Athlon® Het is geitenneuker.... Cas... (mierenneuker) |
|
| |||
| |||
| trut "Athlon®" <retesnel@home.nl> schreef in bericht news:buk9gr$q41$1@news3.tilbu1.nb.home.nl... > > "Jan" schreef in bericht > > > Ik ga deze nieuwsgroep in de "ban" doen. > > Eén ziek persoon rules hier. > > Ik ga geen namen noemen. M...a > > CU all, > > > > Jan > > Geiteneuker > > -- > > Athlon® > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| De mens is meer zakpijp dan lancetvis | marco&monique | (Dutch) | 7 | 04-12-2007 04:23 PM |
| FS: Mens drysuit & ladies wetsuit | TonyH | Gear | 0 | 03-27-2007 02:18 AM |
| FS: Scubapro Classic Sport BC - Mens Med Like New | malacoop@yahoo.com | Gear | 0 | 03-27-2007 01:02 AM |
| FS: Mens drysuit & ladies wetsuit | TonyH | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 0 | 03-26-2007 11:50 PM |
| FS DUI CF200X Mens Large | Mike | Divers Hangout | 1 | 03-26-2007 10:37 AM |