|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Even de computer opgeschoond en dus ook de killfile is weer schoon. 156 berichten op 1 dag waarbij er slechts 15 min of meer over duiken gingen. Een droef dieptepunt waar gelukkig ook weer wat goeds over te melden is; de killfile is weer aangepast en drie keer raden wie daar allemaal in staan. Tipje van de sluier: het scheelt bijna 100 van de 156 berichten. Voor wie ik niet meer lees: vaar en duik wel Ron |
|
| |||
| |||
| "Ron van der Klip" schreef in bericht > Even de computer opgeschoond en dus ook de killfile is weer schoon. > 156 berichten op 1 dag waarbij er slechts 15 min of meer over duiken gingen. > Een droef dieptepunt waar gelukkig ook weer wat goeds over te melden is; de > killfile is weer aangepast en drie keer raden wie daar allemaal in staan. > Tipje van de sluier: het scheelt bijna 100 van de 156 berichten. > > Voor wie ik niet meer lees: vaar en duik wel > > Ron Zo, stoer hoor, zo een kill filter. Maar volgens mij sta je een beetje alleen ;) --- AthlonŽ |
|
| |||
| |||
| trut "AthlonŽ" <retesnel@home.nl> schreef in bericht news:buk9e9$pmh$1@news3.tilbu1.nb.home.nl... > > "Ron van der Klip" schreef in bericht > > > Even de computer opgeschoond en dus ook de killfile is weer schoon. > > 156 berichten op 1 dag waarbij er slechts 15 min of meer over duiken > gingen. > > Een droef dieptepunt waar gelukkig ook weer wat goeds over te melden is; > de > > killfile is weer aangepast en drie keer raden wie daar allemaal in staan. > > Tipje van de sluier: het scheelt bijna 100 van de 156 berichten. > > > > Voor wie ik niet meer lees: vaar en duik wel > > > > Ron > > Zo, stoer hoor, zo een kill filter. Maar volgens mij sta je een beetje > alleen ;) > > --- > > AthlonŽ > > |
|
| |||
| |||
| > Zo, stoer hoor, zo een kill filter. Maar volgens mij sta je een beetje > alleen ;) > > --- > > AthlonŽ > > Dit leest ie vast niet Athlon want ik weet wel zeker dat jij en je egaa ook in dat filter staan....... |
|
| |||
| |||
| > Dit leest ie vast niet Athlon want ik weet wel zeker dat jij en je egaa ook > in dat filter staan....... > > Mooi , hebben we daar ok geen last meer van......... Bye the way, waar zijn de bikkels!!!!!!!!!!!! Wij nat gedoken van het weekend en was nog leuk ook !!!!!! Dit weekend weer!!!!!!!! Iemand van de partij?????????? Let wel : Heb het over duiken!!!!!!!!!!! Marja |
|
| |||
| |||
| 8 februari weer.. en ik moet wel nat.. heb geen droogpak en dat voor een watje sven ps. je leestekens zijn kappot.. ze blijven een beetje hangen. Marja wrote: >> Dit leest ie vast niet Athlon want ik weet wel zeker dat jij en je >> egaa ook in dat filter staan....... >> >> > Mooi , hebben we daar ok geen last meer van......... > Bye the way, waar zijn de bikkels!!!!!!!!!!!! > Wij nat gedoken van het weekend en was nog leuk ook !!!!!! > Dit weekend weer!!!!!!!! > Iemand van de partij?????????? Let wel : Heb het over > duiken!!!!!!!!!!! > > Marja -- Het streepje wordt een puntje, voor een prive bericht. |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Gezever in de NG ? | Patrick van Stijn | (Dutch) | 60 | 04-27-2007 03:56 AM |