|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Heeft iemand hier in de groep ervaringen daar ? of wetenswaardigheden das altijd leuk. we gaan in oktober thanx bert |
|
| |||
| |||
| Wij over twee weken "bert" <a.ottens@wanadoo.nl> schreef in bericht news:400ed1ae$0$91959$ee9da40f@news.wanadoo.nl... > Heeft iemand hier in de groep ervaringen daar ? > of wetenswaardigheden das altijd leuk. > we gaan in oktober > > thanx > bert > > > |
|
| |||
| |||
| "bert" <a.ottens@wanadoo.nl> wrote: >Heeft iemand hier in de groep ervaringen daar ? >of wetenswaardigheden das altijd leuk. >we gaan in oktober Net in het orkaanseizoen... Dixit een vriend van me die daar 2 jaar instructeur is geweest: "als je vis wil zien kan je beter naar de viswinkel om de hoek gaan". Kortom, mooie stranden, weinig te zien op duikgebied. Steven +------------------------------------------------+ | Please use steevke at hotmail dot com to reply | +------------------------------------------------+ | Hinc illae lacrimae | +------------------------------------------------+ |
|
| |||
| |||
| Als ik ga of als Bert gaat? ... die orkanen ... "Steven Tolleneer" <steevke@nospam.com> schreef in bericht news:ec5v005tdccukojd5g79igalp9t7fraovv@4ax.com... > "bert" <a.ottens@wanadoo.nl> wrote: > > >Heeft iemand hier in de groep ervaringen daar ? > >of wetenswaardigheden das altijd leuk. > >we gaan in oktober > > Net in het orkaanseizoen... > > Dixit een vriend van me die daar 2 jaar instructeur is geweest: "als > je vis wil zien kan je beter naar de viswinkel om de hoek gaan". > > Kortom, mooie stranden, weinig te zien op duikgebied. > > Steven > +------------------------------------------------+ > | Please use steevke at hotmail dot com to reply | > +------------------------------------------------+ > | Hinc illae lacrimae | > +------------------------------------------------+ |
|
| |||
| |||
| Als Bert gaat zijn er orkanen en als jij gaat waarschijnlijk niks.Dus kun je beter gaan als Bert gaat want dan kun je ii geval nog vertellen dat je een orkaan hebt meegemaakt! grts, Wendy(die blij is dat ze adgelopen Nov. niet mee is gegaan na het horen/zien van de vakantiepret) "Erwin van Rijsewijk" <erwin@DIT_WEGHALENfine-mess.com> schreef in bericht news:400f9bd5$0$68290$4a441750@news.euronet.nl... > Als ik ga of als Bert gaat? ... die orkanen ... > > > "Steven Tolleneer" <steevke@nospam.com> schreef in bericht > news:ec5v005tdccukojd5g79igalp9t7fraovv@4ax.com... > > "bert" <a.ottens@wanadoo.nl> wrote: > > > > >Heeft iemand hier in de groep ervaringen daar ? > > >of wetenswaardigheden das altijd leuk. > > >we gaan in oktober > > > > Net in het orkaanseizoen... > > > > Dixit een vriend van me die daar 2 jaar instructeur is geweest: "als > > je vis wil zien kan je beter naar de viswinkel om de hoek gaan". > > > > Kortom, mooie stranden, weinig te zien op duikgebied. > > > > Steven > > +------------------------------------------------+ > > | Please use steevke at hotmail dot com to reply | > > +------------------------------------------------+ > > | Hinc illae lacrimae | > > +------------------------------------------------+ > > |
|
| |||
| |||
| Je kunt in het zuiden mooie duiken maken. Je kunt er roggen, krabben, langoesten, baracuda's, diverse soorten haaien en vele andere vissen zien. Als echt geluk hebt kom je zelf een maniti tegen, zeer bijzonder! Veel duikplezier toegewenst, Theo > > |
|
| |||
| |||
| Ik ben er in de maanden September en Oktober geweest. Voordeel: De meeste orkanen gaan Noord langs. Nadeel : Niet bijzonder onder water. |
|
| |||
| |||
| Laat ik eerst zeggen ik heb 1x gedoken aan de noord kant ( Atlantische Oceaan kant) . Daar was het niet bijzonder goed, maar misschien niet op de juiste plek geweest. Echter ik heb me laten vertellen dat het aan de zuidkant ( dus caribische kant ) wel mooi moet zijn. Yeap, september december is orkaan tijd in de carebean Brakkeput "Dutch-Diver" <y.heemskerk(geenspamsturen)@chello.nl> wrote in news:EbWPb.79310$DF4.57289@amsnews02.chello.com: > Ik ben er in de maanden September en Oktober geweest. > > Voordeel: De meeste orkanen gaan Noord langs. > Nadeel : Niet bijzonder onder water. > > > |
|
| |||
| |||
| Hahah, nou als je het niet erg vind ga ik liever over een weekje, het duikt zo lastig tijdens een orkaan "Wendy" <w.ykelenstam@quicknet.nl> schreef in bericht news:afed6$401027be$d47fe336$25024@news.multikabel .nl... > Als Bert gaat zijn er orkanen en als jij gaat waarschijnlijk niks.Dus kun je > beter gaan als Bert gaat want dan kun je ii geval nog vertellen dat je een > orkaan hebt meegemaakt! > > grts, > Wendy(die blij is dat ze adgelopen Nov. niet mee is > gegaan na het horen/zien van de vakantiepret) |
|
| |||
| |||
|
"Erwin van Rijsewijk" <erwin@DIT_WEGHALENfine-mess.com> schreef in bericht news:4010d216$0$79367$18b6e80@news.wanadoo.nl... > Hahah, nou als je het niet erg vind ga ik liever over een weekje, het duikt > zo lastig tijdens een orkaan We hebben er afgelopen periode twee gehad die in de buurt kwamen, Dan heb je vooral last met uitvaren (hoge branding) en 'slecht' zicht! |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| zoek duikbuddy(s) voor Decemer Dominicaanse Republiek. | vlagske | (Dutch) | 0 | 05-03-2007 09:06 AM |
| duiken dominicaanse republiek? | henny | (Dutch) | 11 | 04-12-2007 04:04 PM |
| duiken op de dominicaanse republiek | daniel | (Dutch) | 6 | 04-12-2007 03:52 PM |
| Waar verblijven in de Dominicaanse republiek ? | Martijn | (Dutch) | 3 | 04-12-2007 02:33 PM |
| dominicaanse republiek .. is dat wat? | Gregor | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 02:19 PM |