|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Dag mensen, Het logboek dat is gestolen is inmiddels warschijnlijk terecht. Vanochtend een voicemailtje met een telefoonnummer van iemand die een "tas vol met pasjes" had gevonden waar mijn naam op stond. Toch wel fijn, zo een aantal websites die 4000 bezoekers per dag genereren. Hopen dat de andere spullen ook terugkomen en dat inderdaad betreffende vonst mijn logboek is. Groeten, Michel |
|
| |||
| |||
| michel <no@spam.please> schreef in berichtnieuws c0flmr$u67$1@news.cistron.nl... > Dag mensen, > > Het logboek dat is gestolen is inmiddels warschijnlijk terecht. > Vanochtend een voicemailtje met een telefoonnummer van iemand die een "tas > vol met pasjes" had gevonden waar mijn naam op stond. > > Toch wel fijn, zo een aantal websites die 4000 bezoekers per dag genereren. > > Hopen dat de andere spullen ook terugkomen en dat inderdaad betreffende > vonst mijn logboek is. > > Groeten, > > Michel --- Ik ben benieuwd waar het gevonden is. Vlakbij, bepaalde plaats. (wordt tikkie off-topic dus bij voorkeur per mail) Ron |
|
| |||
| |||
| klipnet ook weglaten? Groetjes, Mich Ron van der Klip <rvdklip@-nospam-klipnet.myweb.nl> schreef in berichtnieuws 402ba654$0$4647$18b6e80@news.wanadoo.nl... > > michel <no@spam.please> schreef in berichtnieuws > c0flmr$u67$1@news.cistron.nl... > > Dag mensen, > > > > Het logboek dat is gestolen is inmiddels warschijnlijk terecht. > > Vanochtend een voicemailtje met een telefoonnummer van iemand die een "tas > > vol met pasjes" had gevonden waar mijn naam op stond. > > > > Toch wel fijn, zo een aantal websites die 4000 bezoekers per dag > genereren. > > > > Hopen dat de andere spullen ook terugkomen en dat inderdaad betreffende > > vonst mijn logboek is. > > > > Groeten, > > > > Michel > --- > Ik ben benieuwd waar het gevonden is. > Vlakbij, bepaalde plaats. > (wordt tikkie off-topic dus bij voorkeur per mail) > > Ron > > |
|
| |||
| |||
| Was je telefoonnummer niet ook gejat dan ? -- Thomas (aka Sir Dive-a-Lot) "michel" <no@spam.please> schreef in bericht news:c0flmr$u67$1@news.cistron.nl... > Dag mensen, > > Het logboek dat is gestolen is inmiddels warschijnlijk terecht. > Vanochtend een voicemailtje met een telefoonnummer van iemand die een "tas > vol met pasjes" had gevonden waar mijn naam op stond. > > Toch wel fijn, zo een aantal websites die 4000 bezoekers per dag genereren. > > Hopen dat de andere spullen ook terugkomen en dat inderdaad betreffende > vonst mijn logboek is. > > Groeten, > > Michel > > |
|
| |||
| |||
| Michel <no@spam.please> schreef in berichtnieuws a8b3f$402bcaba$52d978a2$17996@news.multikabel.nl.. . > klipnet ook weglaten? Nee, is een subdomain. Alleen -nospam- verwijderen. |
|
| |||
| |||
| Nee, vodaphone heeft netjes de nummers geblokkeerd en deze dezelfde dag weer in werking gezet op de nieuwe simkaart, die ik blij mijn nieuwe telefoontje (ook op die dag gekocht) kreeg :) Mich "Sir Dive-a-Lot" <Sir Dive-a-Lot@underwater.blub> wrote in message news:c0gias$23be$1@nl-news.euro.net... > Was je telefoonnummer niet ook gejat dan ? > > -- > Thomas > (aka Sir Dive-a-Lot) > > > > "michel" <no@spam.please> schreef in bericht > news:c0flmr$u67$1@news.cistron.nl... > > Dag mensen, > > > > Het logboek dat is gestolen is inmiddels warschijnlijk terecht. > > Vanochtend een voicemailtje met een telefoonnummer van iemand die een "tas > > vol met pasjes" had gevonden waar mijn naam op stond. > > > > Toch wel fijn, zo een aantal websites die 4000 bezoekers per dag > genereren. > > > > Hopen dat de andere spullen ook terugkomen en dat inderdaad betreffende > > vonst mijn logboek is. > > > > Groeten, > > > > Michel > > > > > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Logboek blaadjes | KW | (Dutch) | 12 | 04-12-2007 04:57 PM |
| inbraak. logboek gestolen | Michel | (Dutch) | 9 | 04-12-2007 03:23 PM |
| logboek mee op vakantie | mosseltje | (Dutch) | 15 | 04-12-2007 03:22 PM |
| Logboek | Bianca | (Dutch) | 40 | 10-20-2006 11:15 AM |
| Logboek blaadjes | SDaL | (Dutch) | 216 | 09-21-2006 02:13 PM |