|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Was vandaag bij de Bruna en zag daar een nieuw duikblad liggen "Duik Magazine". Vraag me af of er wel een markt is in Nederland/Belgie voor een 2e blad. Staan mooie fotos in maar voor de rest vond ik het niet bijzonder. Wat vinden jullie er van? A3 |
|
| |||
| |||
| Nog niet gezien, is het geen rip-off van een engels blad? "A3" <MeneerA3@hotmail.com> schreef in bericht news:402bdb51$0$564$e4fe514c@news.xs4all.nl... > Was vandaag bij de Bruna en zag daar een nieuw duikblad liggen "Duik > Magazine". > Vraag me af of er wel een markt is in Nederland/Belgie voor een 2e blad. > Staan mooie fotos in maar voor de rest vond ik het niet bijzonder. > Wat vinden jullie er van? > > A3 > > > > |
|
| |||
| |||
| Dat is het vervolg van de DuikKrant. Mooi geworden hè?? ..Nico "A3" <MeneerA3@hotmail.com> schreef in bericht news:402bdb51$0$564$e4fe514c@news.xs4all.nl... > Was vandaag bij de Bruna en zag daar een nieuw duikblad liggen "Duik > Magazine". > Vraag me af of er wel een markt is in Nederland/Belgie voor een 2e blad. > Staan mooie fotos in maar voor de rest vond ik het niet bijzonder. > Wat vinden jullie er van? > > A3 > > > > |
|
| |||
| |||
| Pluimpje voor de makers. Natuurlijk is er markt voor. Ik vind het wel prettig, lekker veel leesvoer! Michel "A3" <MeneerA3@hotmail.com> wrote in message news:402bdb51$0$564$e4fe514c@news.xs4all.nl... > Was vandaag bij de Bruna en zag daar een nieuw duikblad liggen "Duik > Magazine". > Vraag me af of er wel een markt is in Nederland/Belgie voor een 2e blad. > Staan mooie fotos in maar voor de rest vond ik het niet bijzonder. > Wat vinden jullie er van? > > A3 > > > > |
|
| |||
| |||
| Tweede duikblad? Na Onderwatersport-magazine en Duiken is dit het derde blad in Nederland. En of daar een markt voor is? De tijd zal het leren. Tenslotte moet een blad ook betaald worden, door abonnees en adverteerders... Andries Kalter. www.andrieskalter.nl |
|
| |||
| |||
| Was vroeger de 'duikkrant'. Ik vind het heel erg mooi geworden, en misschien is het wel weer het zoveelste blad, maar het heeft zijn eigen stijl, onderwerpen e.d. Ter vergelijking: het blad 'duiken' (vind ik overigens een erg mooi blad), is erg gericht op duiken in exotische gebieden, etc. DuikMagazine is veel 'Nederlandser' en richt zich ook meer op dingen als technisch duiken. 'Onderwatersport' een echt NOB blad...daar staan, naast leuke artikelen, veel NOB gerelateerde zaken in. Minder interessant als je niet verbonden bent aan de NOB. Kortom, het ene duikblad is het andere niet en iedereen heeft zo zijn smaak. "A3" <MeneerA3@hotmail.com> wrote in message news:402bdb51$0$564$e4fe514c@news.xs4all.nl... > Was vandaag bij de Bruna en zag daar een nieuw duikblad liggen "Duik > Magazine". > Vraag me af of er wel een markt is in Nederland/Belgie voor een 2e blad. > Staan mooie fotos in maar voor de rest vond ik het niet bijzonder. > Wat vinden jullie er van? > > A3 > > > > |
|
| |||
| |||
| Duikmagazine is een paar jaar geleden begonnen als de DUIKKRANT zie www.duikkrant.nl er bleek behoefte te zijn aan een duikblad wat niet uit het duits was vertaald maar een blad wat gericht op de nederlandse markt. |
|
| |||
| |||
| Klopt. Die duikkrant kreeg je gratis. Later deden ze een verzoek voor een vrijwillige bijdrage. Ik meen 6 gulden. Die heb ik graag betaald. Ik meen 2jaar achtereen nu. Vorige maand had ik opeens een accept voor ik meen 13 euri in me brievenbus. Zonder aankondiging of vrijwilligheid. Ik ben dus nu geen abonnee meer (denk ik) want die accept heb ik nu weggegooid. Van vrijwillig 6 naar 13x 2.2037xxxx is me te gortig -- Thomas (aka Sir Dive-a-Lot) "Rob Dekker" <robdekker@wxs.nl> schreef in bericht news:37422447.0402130420.153e0965@posting.google.c om... > Duikmagazine is een paar jaar geleden begonnen als de DUIKKRANT zie > www.duikkrant.nl > er bleek behoefte te zijn aan een duikblad wat niet uit het duits was > vertaald maar een blad wat gericht op de nederlandse markt. |
|
| |||
| |||
| voor die 13 of 15 euro ben ik wel tevreden met het blad "Lamer" <@> schreef in bericht news:402c90c6$0$271$4d4ebb8e@news.nl.uu.net... > Was vroeger de 'duikkrant'. Ik vind het heel erg mooi geworden, en misschien > is het wel weer het zoveelste blad, maar het heeft zijn eigen stijl, > onderwerpen e.d. > Ter vergelijking: het blad 'duiken' (vind ik overigens een erg mooi blad), > is erg gericht op duiken in exotische gebieden, etc. DuikMagazine is veel > 'Nederlandser' en richt zich ook meer op dingen als technisch duiken. > > 'Onderwatersport' een echt NOB blad...daar staan, naast leuke artikelen, > veel NOB gerelateerde zaken in. Minder interessant als je niet verbonden > bent aan de NOB. > > Kortom, het ene duikblad is het andere niet en iedereen heeft zo zijn smaak. > > "A3" <MeneerA3@hotmail.com> wrote in message > news:402bdb51$0$564$e4fe514c@news.xs4all.nl... > > Was vandaag bij de Bruna en zag daar een nieuw duikblad liggen "Duik > > Magazine". > > Vraag me af of er wel een markt is in Nederland/Belgie voor een 2e blad. > > Staan mooie fotos in maar voor de rest vond ik het niet bijzonder. > > Wat vinden jullie er van? > > > > A3 > > > > > > > > > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Nieuw. | Nico | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 05:07 PM |
| Nieuw jasje | BB | (Dutch) | 22 | 04-12-2007 04:53 PM |
| Nieuw hierzo | J@n | (Dutch) | 13 | 04-12-2007 04:50 PM |
| Nieuw Zeeland | Anton Jansen | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:48 PM |
| Nieuw lid DAN Europe | Genius | (Dutch) | 42 | 02-27-2007 02:17 PM |