|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| ik ben bezig met het maken van een homepage van mijn onderwaterfoto's. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden: www.karinbrussaard.nl |
|
| |||
| |||
| Tja , ik zou zeggen, ziet er fris uit en redelijk snel, maar eerst wat meer maken en dan iedereen laten kijken. Tip: Probeer die balken onderin te vermijden, het van links naar rechts schuiven van de pagina irriteert op den duur mateloos. De balk naar onderen is niet zo erg, kan je vast alles bekijken terwijl de site nog laadt Ga door !!!!!!! Gerard de Duiker "Karin Brussaard" <karinbrussaard@hotmail.com> schreef in bericht news:99d0b70d.0402150408.48a541af@posting.google.c om... > ik ben bezig met het maken van een homepage van mijn onderwaterfoto's. > Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden: www.karinbrussaard.nl |
|
| |||
| |||
| "de vliegende duiker" schreef in bericht > Tja , ik zou zeggen, ziet er fris uit en redelijk snel, maar eerst wat meer > maken en dan iedereen laten kijken. Tip: Probeer die balken onderin te > vermijden, het van links naar rechts schuiven van de pagina irriteert op den > duur mateloos. De balk naar onderen is niet zo erg, kan je vast alles > bekijken terwijl de site nog laadt > Ga door !!!!!!! Tip!!! Druk ff op F11, je beeldscherm laat dan meer zien.......... -- Athlon® Weduwen leven veel langer dan hun man. |
|
| |||
| |||
| "Karin Brussaard" <karinbrussaard@hotmail.com> schreef in bericht news:99d0b70d.0402150408.48a541af@posting.google.c om... > ik ben bezig met het maken van een homepage van mijn onderwaterfoto's. > Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden: www.karinbrussaard.nl Knap! Benieuwd naar de rest van de foto's... Maar zet inderdaad de dimensies van je pagina's ietsje lager (1024*768 is _scherm_resolutie, en is niet het oppervlak wat je in je browser te zien krijgt. 995*600 b.v. is een realistischer waarde). Open je links naar andere sites in een nieuw venster. Zo komen bezoekers van je links na het sluiten van het venster terug op _jouw_ pagina, wat tenslotte toch de bedoeling zou moeten zijn. Leo |
|
| |||
| |||
| Errug mooie foto's. Da's wel wat anders dan de kiekjes van SDaL ... -- Thomas (aka Sir Dive-a-Lot) "Karin Brussaard" <karinbrussaard@hotmail.com> schreef in bericht news:99d0b70d.0402150408.48a541af@posting.google.c om... > ik ben bezig met het maken van een homepage van mijn onderwaterfoto's. > Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden: www.karinbrussaard.nl |
|
| |||
| |||
| Hoi Karin, Je site ziet er mooi uit en laadt zich snel in mij Internet Explorer. Ik vindt het wel jammer dat er geen achtergrond informatie (zoals plaats, datum en onderwerp) staat bij de foto's. Succes met de verdere ontwikkeling van jou site!!! mvg. Joop "Karin Brussaard" <karinbrussaard@hotmail.com> schreef in bericht news:99d0b70d.0402150408.48a541af@posting.google.c om... > ik ben bezig met het maken van een homepage van mijn onderwaterfoto's. > Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden: www.karinbrussaard.nl |
|
| |||
| |||
| Karin Brussaard <karinbrussaard@hotmail.com> wrote: > ik ben bezig met het maken van een homepage van mijn onderwaterfoto's. > Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden: www.karinbrussaard.nl Tja, ten eerste krijg ik een of ander venster naar m'n hoofd geslingerd omdat ik geen Netscape of Iternet Exploder gebruik. Vervolgens zie ik alleen een generiek gifje voor een stats page en als ik dan kijk waar het aan ligt, krijg ik de onderstaande foutmeldingen. Toen ben ik maar gestopt. Het is namelijk niet fijn als een website alleen geschikt is voor Internet Exploder 3.13 die draait onder Windos 2.18 als je begrijpt wat ik bedoel. Als je wilt weten wat een objectief iets er van vindt, kan je je pagina laten testen bij www.w3.org, bij de html validator (ergens links in de kantlijn, link is <http://validator.w3.org/>) Ard Lijstje foutmeldingen: http://home.planet.nl/~bruss381/lmpres50.js JavaScript Error (2/15738): Cannot create an object from the "null" value http://home.planet.nl/~bruss381/page...aleriepag.html Warning (1/1): <!DOCTYPE> is missing. Error (44/98): The tag <FONT> is not part of "HTML 4.0 Strict". Error (44/117): The tag <FONT> is not part of "HTML 4.0 Strict". Error (44/146): The tag <FONT> is not part of "HTML 4.0 Strict". Warning (61/3): In the tag <A> the value of the attribute "TARGET" must be enclosed in quotes. Error (61/90): The character '&' must be written as '&'. Error (61/90): The character '&' must be written as '&'. Error (61/90): The character '&' must be written as '&'. |
|
| |||
| |||
| bedankt voor alle tips. Ik ga ermee aan de slag! |
|
| |||
| |||
| De foto's zijn erg mooi. Het heeft me ervan overtuigd toch snel naar een externe flitser te gaan bij mijn Olympus C-5050 in PT-15 huis. Ook die voorzetlenzen zijn een aanrader. De combinatie van de gepresenteerde foto's, waarvan er best meer mogen verschijnen, en de informatie over de gebruikte apparatuur laten mij in ieder geval weer weten waar ik mijn volgende investering in moet doen. Huub. "Karin Brussaard" <karinbrussaard@hotmail.com> schreef in bericht news:99d0b70d.0402150408.48a541af@posting.google.c om... > ik ben bezig met het maken van een homepage van mijn onderwaterfoto's. > Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden: www.karinbrussaard.nl |
|
| |||
| |||
| de door jou gegeven foutmeldingen, zijn niet het soort meldingen dat browsers laat crashen/niet goed laat weergeven. puur een verkeerde doctype gebruikt. (html 4.01 transitional is in jouw geval denk ik beter dan strict) maar het is wel beter om alle meldingen weg te werken. (zelf niet verder naar w3c gekeken, maar ga er ff vanuit dat jij de belangrijkste errors had gegeven) In Opera wordt de pagina goed weer gegeven, en zonder pop-upje zoals jij zei. Het enige (grootste) nadeel, vind ik dat ik een verticaal scroll balkje krijg, en dus niet alles in 1x kan zien (en ik gebruik op deze pc tóch 1024*768 en n full-screen browser) kortom, werk aan de winkel Sven -- Linux is like a wigwam.. No windows, no gates, Apache inside! Het streepje wordt een puntje, voor een prive bericht. "ard" <ardpuntjonkeratxs4allpuntnl@b.c> schreef in bericht news:1g97vmh.tnmmhjhkbjjiN%ardpuntjonkeratxs4allpu ntnl@b.c... > Karin Brussaard <karinbrussaard@hotmail.com> wrote: > > > ik ben bezig met het maken van een homepage van mijn onderwaterfoto's. > > Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden: www.karinbrussaard.nl > > Tja, ten eerste krijg ik een of ander venster naar m'n hoofd geslingerd > omdat ik geen Netscape of Iternet Exploder gebruik. Vervolgens zie ik > alleen een generiek gifje voor een stats page en als ik dan kijk waar > het aan ligt, krijg ik de onderstaande foutmeldingen. Toen ben ik maar > gestopt. Het is namelijk niet fijn als een website alleen geschikt is > voor Internet Exploder 3.13 die draait onder Windos 2.18 als je begrijpt > wat ik bedoel. > > Als je wilt weten wat een objectief iets er van vindt, kan je je pagina > laten testen bij www.w3.org, bij de html validator (ergens links in de > kantlijn, link is <http://validator.w3.org/>) > > Ard > > Lijstje foutmeldingen: > http://home.planet.nl/~bruss381/lmpres50.js > JavaScript Error (2/15738): Cannot create an object from the "null" > value > http://home.planet.nl/~bruss381/page...aleriepag.html > Warning (1/1): <!DOCTYPE> is missing. > Error (44/98): The tag <FONT> is not part of "HTML 4.0 Strict". > Error (44/117): The tag <FONT> is not part of "HTML 4.0 Strict". > Error (44/146): The tag <FONT> is not part of "HTML 4.0 Strict". > Warning (61/3): In the tag <A> the value of the attribute "TARGET" must > be enclosed in quotes. > Error (61/90): The character '&' must be written as '&'. > Error (61/90): The character '&' must be written as '&'. > Error (61/90): The character '&' must be written as '&'. |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Alt.Madcrew Homepage | DE Barbier | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 04:25 PM |
| Photoshop en homepage | Phi-Lir | (Dutch) | 8 | 04-12-2007 04:14 PM |