|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hallo, Wie weet in Den Haag een goed adres om de batterij van mijn Citizen Duikhorloge te vervangen? Ik begrijp dat niet iedere Juwelier/horlogeverkoper dit kan doen. Alvast bedankt, Norbert |
|
| |||
| |||
| Ha die Norbert, Gewoon dat Horloge even bij duikspeciaalzaak Moby Dick in DenHaag of Rotterdam brengen, zij sturen het op voor battery vervanging. Geen probleem met mijn Spaanse Promaster. Succes Frank "Moose" <nmeijering@*nospam*wanadoo.nl> schreef in bericht news:402fe5fc$0$70733$4a441750@news.euronet.nl... > Hallo, > > Wie weet in Den Haag een goed adres om de batterij van mijn Citizen > Duikhorloge te vervangen? Ik begrijp dat niet iedere > Juwelier/horlogeverkoper dit kan doen. > > Alvast bedankt, > > Norbert > > |
|
| |||
| |||
| HOLDIVE Den Haag Kost 25 euro en je heb hem in een paar dagen weer terug -- Groeten Ron __[:]-) "Moose" <nmeijering@*nospam*wanadoo.nl> schreef in bericht news:402fe5fc$0$70733$4a441750@news.euronet.nl... > Hallo, > > Wie weet in Den Haag een goed adres om de batterij van mijn Citizen > Duikhorloge te vervangen? Ik begrijp dat niet iedere > Juwelier/horlogeverkoper dit kan doen. > > Alvast bedankt, > > Norbert > > |
|
| |||
| |||
| WAT 25euro Ik moest bij Punte in Utrecht 57euries neerleggen en dat is alweer een jaar geleden. Heb nog geklaagd want 3 jaar geleden was het 75piek en 57E (F125,--) is ineens veel duurder. 25E is dus een koopje in mijn ogen :) :Loes "Diver" <tribel@wanadoo.nl> wrote in message news:4030e6a0$0$41759$5fc3050@dreader2.news.tiscal i.nl... > HOLDIVE Den Haag > Kost 25 euro en je heb hem in een paar dagen weer terug > > -- > Groeten Ron __[:]-) > "Moose" <nmeijering@*nospam*wanadoo.nl> schreef in bericht > news:402fe5fc$0$70733$4a441750@news.euronet.nl... > > Hallo, > > > > Wie weet in Den Haag een goed adres om de batterij van mijn Citizen > > Duikhorloge te vervangen? Ik begrijp dat niet iedere > > Juwelier/horlogeverkoper dit kan doen. > > > > Alvast bedankt, > > > > Norbert > > > > > > |
|
| |||
| |||
| > Wie weet in Den Haag een goed adres om de batterij van mijn Citizen > Duikhorloge te vervangen? Ik begrijp dat niet iedere > Juwelier/horlogeverkoper dit kan doen. Misschien kan Lucas Diving je wel helpen of is dat niet in de buurt Thierry |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor jullie reacties. Zal eerdaags eens de adressen langsgaan. Lucas Diving sla ik wel even over denk ik. Norbert "Thierry D" <nospam@hetemail.be> schreef in bericht news:MJaYb.2934$cX5.248468514@hestia.telenet-ops.be... > > > Wie weet in Den Haag een goed adres om de batterij van mijn Citizen > > Duikhorloge te vervangen? Ik begrijp dat niet iedere > > Juwelier/horlogeverkoper dit kan doen. > > Misschien kan Lucas Diving je wel helpen of is dat niet in de buurt > > Thierry > > |
|
| |||
| |||
| Batterij laten vervangen van mijn Suunto Eon bij van der Jagt diving in Capelle a/d IJssel, koste me 25 euro. Heb ik nu te veel betaal?? ;) Groeten A3 "Moose" <nmeijering@*nospam*wanadoo.nl> schreef in bericht news:40313d74$0$93686$cd19a363@news.wanadoo.nl... > Bedankt voor jullie reacties. Zal eerdaags eens de adressen langsgaan. Lucas > Diving sla ik wel even over denk ik. > > Norbert > > > "Thierry D" <nospam@hetemail.be> schreef in bericht > news:MJaYb.2934$cX5.248468514@hestia.telenet-ops.be... > > > > > Wie weet in Den Haag een goed adres om de batterij van mijn Citizen > > > Duikhorloge te vervangen? Ik begrijp dat niet iedere > > > Juwelier/horlogeverkoper dit kan doen. > > > > Misschien kan Lucas Diving je wel helpen of is dat niet in de buurt > > > > > Thierry > > > > > > |
|
| |||
| |||
| Ja ik heb bij de Tuimelaar in Zwolle 21 euro betaald. maar procentueel liggen de prijzen in het westen iets hoger net als de lonen. dus zit je op een redelijke prijs. denk ik ;);););) <------- "A3" <MeneerA3@hotmail.com> schreef in bericht news:40373482$0$573$e4fe514c@news.xs4all.nl... > Batterij laten vervangen van mijn Suunto Eon bij van der Jagt diving in > Capelle a/d IJssel, koste me 25 euro. > Heb ik nu te veel betaal?? ;) > > Groeten A3 |
|
| |||
| |||
| Voor mijn Suunto Eon betaalde ik voor de batterij wissel in september 2003 maar liefst 35 Euro bij Esko in Zeist. Dit soort verschillen vind ik absurd, Esko is bij deze een goede klant kwijt. Has sowieso al moeite met de soms arrogante behandeling, jij weet immers niks en bent maar een simpel duikertje en zei zijn de professionals die alles weten. Loes "2**" <nueven@niet.nl> wrote in message news:c17d7r$ks8$1@news1.tilbu1.nb.home.nl... > Ja ik heb bij de Tuimelaar in Zwolle 21 euro betaald. > maar procentueel liggen de prijzen in het westen iets hoger net als de > lonen. dus zit je op een redelijke prijs. denk ik ;);););) <------- > > > > "A3" <MeneerA3@hotmail.com> schreef in bericht > news:40373482$0$573$e4fe514c@news.xs4all.nl... > > Batterij laten vervangen van mijn Suunto Eon bij van der Jagt diving in > > Capelle a/d IJssel, koste me 25 euro. > > Heb ik nu te veel betaal?? ;) > > > > Groeten A3 > > |
|
| |||
| |||
| Je kan hem gewoon beter opsturen naar citizen zelf. Dan behoud je tenminste je garantie! Doe je het namelijk ergens anders en je duikt er vorvolgens mee en hij gaat kapot .......... "LH" <LoesjeHeijmen@NOSPAMhotmail.com> schreef in bericht news:403891cb$0$65167$d5255a0c@news.wanadoo.nl... > Voor mijn Suunto Eon betaalde ik voor de batterij wissel in september 2003 > maar liefst 35 Euro bij Esko in Zeist. > Dit soort verschillen vind ik absurd, Esko is bij deze een goede klant > kwijt. Has sowieso al moeite met de soms arrogante behandeling, jij weet > immers niks en bent maar een simpel duikertje en zei zijn de professionals > die alles weten. > > Loes > > > > > "2**" <nueven@niet.nl> wrote in message > news:c17d7r$ks8$1@news1.tilbu1.nb.home.nl... > > Ja ik heb bij de Tuimelaar in Zwolle 21 euro betaald. > > maar procentueel liggen de prijzen in het westen iets hoger net als de > > lonen. dus zit je op een redelijke prijs. denk ik ;);););) <------- > > > > > > > > "A3" <MeneerA3@hotmail.com> schreef in bericht > > news:40373482$0$573$e4fe514c@news.xs4all.nl... > > > Batterij laten vervangen van mijn Suunto Eon bij van der Jagt diving in > > > Capelle a/d IJssel, koste me 25 euro. > > > Heb ik nu te veel betaal?? ;) > > > > > > Groeten A3 > > > > > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Batterij Citizen Aqualand & Suunto EON | MF | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 04:09 PM |
| Citizen Promaster | Frabar6 | (Italian) | 56 | 04-11-2007 02:31 PM |
| Citizen Aqualand Promaster allagato | ziubello | (Italian) | 11 | 04-11-2007 02:24 PM |
| Vendo orologio Citizen Promaster Acqualand | Simone Miari | (Italian) | 0 | 04-11-2007 02:17 PM |
| FA: Citizen Promaster Chronograph with analogue depth gauge | Alan | Gear | 0 | 03-27-2007 12:45 AM |