|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hallo Een klein vraagje, heeft iemand al ervaring met de vytec van suunto? Hoe is de prijs-kwaliteit? thx Locky |
|
| |||
| |||
| "Bart Verhaegen" <verhaegen.bart@pandora.be> wrote: >Hallo > >Een klein vraagje, heeft iemand al ervaring met de vytec van suunto? Hoe is >de prijs-kwaliteit? >thx >Locky heb er een. ben er tevreden mee. Beter dan mijn stinger (daar zit ik al aan generatie 3!) Ik heb geen ervaringen met de draadloze overdracht, maar een vriend van me heeft de zender, en hij zweert er bij (hij had vroeger een alladin en die verloor geregeld contact - de suunto heeft er geen/minder last van). Aangezien je achter de vytec vraagt, neem ik aan dat je interesse hebt in het wat meer technische duiken. Je zal dan merken dat de computer erg beperkt is (enkel lucht en nitrox) en eigenlijk maar tot een goede 50 meter gebruikt kan worden (als computer, als 'gauge' kan ie uiteraard dieper). Daarom, moest ik nu opnieuw een computer kopen,dan kocht ik een vr3. www.divertec.net vraagt 825 EUR voor de OC nitrox versie, die je later nog kan ugraden naar Trimix, CC etc. steven +------------------------------------------------+ | Please use steevke at hotmail dot com to reply | +------------------------------------------------+ | Hinc illae lacrimae | +------------------------------------------------+ |
|
| |||
| |||
| Heb er een (gehad, overgedaan aan mijn partner). Vond 'm waardeloos, was blij dat ik m'n Aladin weer terug had. Gaf vaak geen lucht aan, en daar koop je 'm toch voor... €kma Bart Verhaegen wrote: > Hallo > > Een klein vraagje, heeft iemand al ervaring met de vytec van suunto? Hoe is > de prijs-kwaliteit? > thx > Locky > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Suunto Vytec | Hugues Foucault | (French) | 30 | 04-11-2007 04:36 PM |
| Suunto Vytec | Gip | (Italian) | 0 | 04-11-2007 01:40 PM |
| Differences between the Suunto D9 and Suunto Vytec DS ??? Suggestions? | giovannibertani@mac.com | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 0 | 03-27-2007 12:41 AM |
| Differences between the Suunto D9 and Suunto Vytec DS ??? Suggestions? | Giovanni B. | Gear | 12 | 12-28-2006 06:16 AM |
| Suunto Vytec | Markus Winter | (German) | 8 | 07-08-2004 04:19 AM |