|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Lieve vriendin, Eindelijk was het zover, zaterdag 21 februari om ongeveer 20:00 uur in lier (Antwerpen, België). Het licht werd gedempt en de zoetgevooisde stem van Bruno vulde de ruimte waar ongeveer 45 mensen in afwachting waren van hetgeen ons in het vooruitzicht was gesteld. Prachtige onderwateropnames, met hier een daar wat overdreven achtergrond muziek maar zeker de moeite waard. Als het niet zo'n klere eind rijden was (uit Groningen) dan kwamen we op 2 April zeker weer kijken naar de Lembeh-Strait beelden. Wellicht maak ik voor die avond nog een bandje met mijn leuke beelden want ja de hele avond naar een groot scherm kijken en niet 1 walishaai zien is wel een beetje saai!! Duikers, ik kan u allen aanraden www.vui.be in de gaten te houden en 2 april naar Lier te vertrekken om mee te kijken naar al het moois er onderwater te aanschouwen is en door Bruno en zijn vrienden en vriendinnen op beeld is vastgelegd. Dank voor de DVD en tot snel! ScuBart |
|
| |||
| |||
| Hallo Bruno, Kun jij bevestigen dat er op 2 april, zoals scubart meldt, weer een fotoavond wordt gehouden ? Groet, Patrick bb <scubart@hetnet.nl> schreef in berichtnieuws c1ag69$9da$1@nl-news.euro.net... > Lieve vriendin, > Eindelijk was het zover, zaterdag 21 februari om ongeveer 20:00 uur in lier > (Antwerpen, België). Het licht werd gedempt en de zoetgevooisde stem van > Bruno vulde de ruimte waar ongeveer 45 mensen in afwachting waren van > hetgeen ons in het vooruitzicht was gesteld. > > Prachtige onderwateropnames, met hier een daar wat overdreven achtergrond > muziek maar zeker de moeite waard. > > Als het niet zo'n klere eind rijden was (uit Groningen) dan kwamen we op 2 > April zeker weer kijken naar de Lembeh-Strait beelden. > > Wellicht maak ik voor die avond nog een bandje met mijn leuke beelden want > ja de hele avond naar een groot scherm kijken en niet 1 walishaai zien is > wel een beetje saai!! > > Duikers, ik kan u allen aanraden www.vui.be in de gaten te houden en 2 april > naar Lier te vertrekken om mee te kijken naar al het moois er onderwater te > aanschouwen is en door Bruno en zijn vrienden en vriendinnen op beeld is > vastgelegd. > > Dank voor de DVD en tot snel! > > ScuBart > > |
|
| |||
| |||
| "bb" <scubart@hetnet.nl> schreef in bericht news:c1ag69$9da$1@nl-news.euro.net... > Lieve vriendin, > Eindelijk was het zover, zaterdag 21 februari om ongeveer 20:00 uur in lier > (Antwerpen, België). Het licht werd gedempt en de zoetgevooisde stem van > Bruno vulde de ruimte waar ongeveer 45 mensen in afwachting waren van > hetgeen ons in het vooruitzicht was gesteld. > > Prachtige onderwateropnames, met hier een daar wat overdreven achtergrond > muziek maar zeker de moeite waard. > > Als het niet zo'n klere eind rijden was (uit Groningen) dan kwamen we op 2 > April zeker weer kijken naar de Lembeh-Strait beelden. > > Wellicht maak ik voor die avond nog een bandje met mijn leuke beelden want > ja de hele avond naar een groot scherm kijken en niet 1 walishaai zien is > wel een beetje saai!! > > Duikers, ik kan u allen aanraden www.vui.be in de gaten te houden en 2 april > naar Lier te vertrekken om mee te kijken naar al het moois er onderwater te > aanschouwen is en door Bruno en zijn vrienden en vriendinnen op beeld is > vastgelegd. > > Dank voor de DVD en tot snel! > > ScuBart Bart, Bedankt voor het leuke verslagje van gisterenavond! Bruno |
|
| |||
| |||
| "Patrick van Stijn" <vanstijn@iae.nl> schreef in bericht news:9K7_b.5505$ks5.16768@typhoon.bart.nl... > Hallo Bruno, > > Kun jij bevestigen dat er op 2 april, zoals scubart meldt, weer een > fotoavond > wordt gehouden ? > > Groet, > > Patrick Ja dat kan ik zeker! Ik ben nog een beetje bezig met het programma voor die avond maar heb al enkele mooie dingen binnen! En aangezien ik deze woensdag naar Lembeh vertrek, ga ik ervan uit dat ikzelf eveneens wel enkele mooie shots ga maken! Bruno www.vui.be |
|
| |||
| |||
| "bb" <scubart@hetnet.nl> schreef in bericht news:c1ag69$9da$1@nl-news.euro.net... > Lieve vriendin, > Eindelijk was het zover, zaterdag 21 februari om ongeveer 20:00 uur in lier > (Antwerpen, België). Het licht werd gedempt en de zoetgevooisde stem van > Bruno vulde de ruimte waar ongeveer 45 mensen in afwachting waren van > hetgeen ons in het vooruitzicht was gesteld. > > Prachtige onderwateropnames, met hier een daar wat overdreven achtergrond > muziek maar zeker de moeite waard. Overdreven achtergrondmuziek?? Niet genoten van mijn muziekkeuze?? Gert > > Als het niet zo'n klere eind rijden was (uit Groningen) dan kwamen we op 2 > April zeker weer kijken naar de Lembeh-Strait beelden. > > Wellicht maak ik voor die avond nog een bandje met mijn leuke beelden want > ja de hele avond naar een groot scherm kijken en niet 1 walishaai zien is > wel een beetje saai!! > > Duikers, ik kan u allen aanraden www.vui.be in de gaten te houden en 2 april > naar Lier te vertrekken om mee te kijken naar al het moois er onderwater te > aanschouwen is en door Bruno en zijn vrienden en vriendinnen op beeld is > vastgelegd. > > Dank voor de DVD en tot snel! > > ScuBart > > |
|
| |||
| |||
|
"bb" <scubart@hetnet.nl> schreef in bericht news:c1ag69$9da$1@nl-news.euro.net... > Lieve vriendin, > Eindelijk was het zover, zaterdag 21 februari om ongeveer 20:00 uur in lier > (Antwerpen, België). Het licht werd gedempt en de zoetgevooisde stem van > Bruno vulde de ruimte waar ongeveer 45 mensen in afwachting waren van > hetgeen ons in het vooruitzicht was gesteld. > > Prachtige onderwateropnames, met hier een daar wat overdreven achtergrond > muziek maar zeker de moeite waard. Overdreven achtergrondmuziek?? Niet genoten van mijn muziekkeuze?? Gert > > Als het niet zo'n klere eind rijden was (uit Groningen) dan kwamen we op 2 > April zeker weer kijken naar de Lembeh-Strait beelden. > > Wellicht maak ik voor die avond nog een bandje met mijn leuke beelden want > ja de hele avond naar een groot scherm kijken en niet 1 walishaai zien is > wel een beetje saai!! > > Duikers, ik kan u allen aanraden www.vui.be in de gaten te houden en 2 april > naar Lier te vertrekken om mee te kijken naar al het moois er onderwater te > aanschouwen is en door Bruno en zijn vrienden en vriendinnen op beeld is > vastgelegd. > > Dank voor de DVD en tot snel! > > ScuBart > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Thema avond rebreathers en decompressie | Patrick van Stijn | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:28 PM |
| GSM onderwater. | Vlijmen.Fileer@hotmail.com | (Dutch) | 5 | 04-12-2007 04:25 PM |
| 13 Sept 's avond oefenduik; Den Haag / Leidschendam / Voorburg. De FLUIT te Leidschendam | G.H. Wijnants \(Geert Henk\) | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:13 PM |
| Onderwater foto- of film camera. Suggesties gevraagd | R.M. van der Linden | (Dutch) | 15 | 04-12-2007 04:02 PM |
| te koop onderwater foto-toestel: Sea & Sea MX-5 | Leo | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 02:40 PM |