|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| We zijn op zoek naar een duikvakantie bestemming voor een grote groep, zo'n 35 duikers (van beginners tot (ver)gevorderd). Het gaat om een vakantie van een week. De maximale afstand is eigenlijk wel Egypte. Wie heeft er tips!!! Alvast bedankt voor jullie reacties! |
|
| |||
| |||
| Bubbel wrote: > We zijn op zoek naar een duikvakantie bestemming voor een grote groep, zo'n > 35 duikers (van beginners tot (ver)gevorderd). > Het gaat om een vakantie van een week. De maximale afstand is eigenlijk wel > Egypte. > Wie heeft er tips!!! > > Alvast bedankt voor jullie reacties! > > Reserveer in Egypte twee boten, die met elkaar opvaren en doe een live aboard trip. Voor de groep een unieke trip, veelal te beduiken op diepe en minder diepe stukken, daar je vaak rond koraalgroepen duikt. Voor de beginners mooi, daar op de koraalgroepen veel leven zit. Voor de gevorderden mooi daar ze naast de koralen wat dieper weg kunnen in de hoop wat meer tegen te komen. Aan boord is het vaak onspannen, en een perfect verzorgde reis. Een voorbeeld van mijn laatste trip, nu zo een 4 maand geleden daar. Een diepe zuidsafari: Opstaan, duiken, ontbijten, duiken, lunchen, duiken, diner en dan nog een nachtduikje erbij. Dan slapen. Tussen al deze bezigheden is het rusten, lezen, zonnen en dutten. Gewoon een week genieten dus. Veel plezier ermee. Maurice |
|
| |||
| |||
| +20105518912 Bel maar eens. Is Hurghada. Voodoodivers. http://www.voodoodivers.com Telefoonnummer van een instructor daar. Doe um de groeten van mij. Groeten, Michel "Bubbel" <blubtub123@hotmail.nl> wrote in message news:403a50b9$0$41763$5fc3050@dreader2.news.tiscal i.nl... > We zijn op zoek naar een duikvakantie bestemming voor een grote groep, zo'n > 35 duikers (van beginners tot (ver)gevorderd). > Het gaat om een vakantie van een week. De maximale afstand is eigenlijk wel > Egypte. > Wie heeft er tips!!! > > Alvast bedankt voor jullie reacties! > > |
|
| |||
| |||
| Als het in Croatië mag zijn kan ik duikcentrum Mihuric in het plaatsje Celce aanbevelen is alles erg goed verzorgt en de eigenaars spreken ook Nederlands. Je kunt ook op deze pagina kijken http://www.mihuric.hr/ Martin "Bubbel" <blubtub123@hotmail.nl> schreef in bericht news:403a50b9$0$41763$5fc3050@dreader2.news.tiscal i.nl... > We zijn op zoek naar een duikvakantie bestemming voor een grote groep, zo'n > 35 duikers (van beginners tot (ver)gevorderd). > Het gaat om een vakantie van een week. De maximale afstand is eigenlijk wel > Egypte. > Wie heeft er tips!!! > > Alvast bedankt voor jullie reacties! > > |
|
| |||
| |||
| "Bubbel" <blubtub123@hotmail.nl> wrote in message news:<403a50b9$0$41763$5fc3050@dreader2.news.tisca li.nl>... > We zijn op zoek naar een duikvakantie bestemming voor een grote groep, zo'n > 35 duikers (van beginners tot (ver)gevorderd). > Het gaat om een vakantie van een week. De maximale afstand is eigenlijk wel > Egypte. > Wie heeft er tips!!! > > Alvast bedankt voor jullie reacties! DAHAB is heel erg mooi en goedkoop, The blue hole, canyon, caves, southoasis, eel-garden, napolion reef, 3pools, gabr el bent......... David |
|
| |||
| |||
| Net zo ver als Egypte (ca 4 uur vliegen) is Lanzarote. Atlantische Oceaan zo'n 500 soorten vis, rood en zwart koraal, lavariffen etc.etc. M.A. Diving is goed uitgerust voor grotere groepen vooral bij verschillende niveaus. Ook boven water vermaak je je uitstekend in Puerto del Carmen. Meer info www.madiving.nl / www.madiving.com of bel me op 0653413506 Michel Mennen "Bubbel" <blubtub123@hotmail.nl> schreef in bericht news:403a50b9$0$41763$5fc3050@dreader2.news.tiscal i.nl... > We zijn op zoek naar een duikvakantie bestemming voor een grote groep, zo'n > 35 duikers (van beginners tot (ver)gevorderd). > Het gaat om een vakantie van een week. De maximale afstand is eigenlijk wel > Egypte. > Wie heeft er tips!!! > > Alvast bedankt voor jullie reacties! > > |
|
| |||
| |||
| www.safaridiving.nl kun je ook kijken egypte is iets verder "AA" <AA@AAnospam.com> schreef in bericht news:%Kt0c.9327$nP5.4147@amsnews02.chello.com... > Net zo ver als Egypte (ca 4 uur vliegen) is Lanzarote. > Atlantische Oceaan zo'n 500 soorten vis, rood en zwart koraal, lavariffen > etc.etc. > M.A. Diving is goed uitgerust voor grotere groepen vooral bij verschillende > niveaus. > Ook boven water vermaak je je uitstekend in Puerto del Carmen. > Meer info www.madiving.nl / www.madiving.com of bel me op 0653413506 > > Michel Mennen > > > > "Bubbel" <blubtub123@hotmail.nl> schreef in bericht > news:403a50b9$0$41763$5fc3050@dreader2.news.tiscal i.nl... > > We zijn op zoek naar een duikvakantie bestemming voor een grote groep, > zo'n > > 35 duikers (van beginners tot (ver)gevorderd). > > Het gaat om een vakantie van een week. De maximale afstand is eigenlijk > wel > > Egypte. > > Wie heeft er tips!!! > > > > Alvast bedankt voor jullie reacties! > > > > > > |
|
| |||
| |||
| "wim velema" <w.velema@hetnet.nl> wrote in message news:<c1uhc6$8ok$1@reader08.wxs.nl>... > www.safaridiving.nl kun je ook kijken egypte is iets verder > "AA" <AA@AAnospam.com> schreef in bericht > news:%Kt0c.9327$nP5.4147@amsnews02.chello.com... > > Net zo ver als Egypte (ca 4 uur vliegen) is Lanzarote. > > Atlantische Oceaan zo'n 500 soorten vis, rood en zwart koraal, > lavariffen > > etc.etc. > > M.A. Diving is goed uitgerust voor grotere groepen vooral bij > verschillende > > niveaus. > > Ook boven water vermaak je je uitstekend in Puerto del Carmen. > > Meer info www.madiving.nl / www.madiving.com of bel me op 0653413506 > > > > Michel Mennen > > > > > > > > "Bubbel" <blubtub123@hotmail.nl> schreef in bericht > > news:403a50b9$0$41763$5fc3050@dreader2.news.tiscal i.nl... > > > We zijn op zoek naar een duikvakantie bestemming voor een grote groep, > zo'n > > > 35 duikers (van beginners tot (ver)gevorderd). > > > Het gaat om een vakantie van een week. De maximale afstand is > eigenlijk > wel > > > Egypte. > > > Wie heeft er tips!!! > > > > > > Alvast bedankt voor jullie reacties! > > > > > >Beste duiker, Ik denk dat ik je veel informatie kan geven over duiken in Egypte, namelijk in Dahab. Allereerst heb ik 3 jaar in Dahab zelf gewoond, waar ik veel ervaring heb opgedaan met de duikwereld aldaar. Nu ik in Nederland woon, heb ik mijn eigen duikreizen organisatie opgestart. Er staat een hoop informatie over Dahab op onze website, www.desert-roos.com. Veel leesplezier! Groetjes George > > > > |
|
| |||
| |||
| AA wrote: > Net zo ver als Egypte (ca 4 uur vliegen) is Lanzarote. > Atlantische Oceaan zo'n 500 soorten vis, rood en zwart koraal, lavariffen > etc.etc. > M.A. Diving is goed uitgerust voor grotere groepen vooral bij verschillende > niveaus. > Ook boven water vermaak je je uitstekend in Puerto del Carmen. > Meer info www.madiving.nl / www.madiving.com of bel me op 0653413506 > > Michel Mennen > > > > "Bubbel" <blubtub123@hotmail.nl> schreef in bericht > news:403a50b9$0$41763$5fc3050@dreader2.news.tiscal i.nl... > >>We zijn op zoek naar een duikvakantie bestemming voor een grote groep, > > zo'n > >>35 duikers (van beginners tot (ver)gevorderd). >>Het gaat om een vakantie van een week. De maximale afstand is eigenlijk > > wel > >>Egypte. >>Wie heeft er tips!!! >> >>Alvast bedankt voor jullie reacties! >> >> > > > nee niet naar lanzarote, das niets vergeleken bij egypte |
|
| |||
| |||
| ga je naar hurghada www.blueparadise.be. "Maurice te B" <homeline@wxs.nl> schreef in bericht news:c2bkne$cuq$1@reader10.wxs.nl... > AA wrote: > > Net zo ver als Egypte (ca 4 uur vliegen) is Lanzarote. > > Atlantische Oceaan zo'n 500 soorten vis, rood en zwart koraal, lavariffen > > etc.etc. > > M.A. Diving is goed uitgerust voor grotere groepen vooral bij verschillende > > niveaus. > > Ook boven water vermaak je je uitstekend in Puerto del Carmen. > > Meer info www.madiving.nl / www.madiving.com of bel me op 0653413506 > > > > Michel Mennen > > > > > > > > "Bubbel" <blubtub123@hotmail.nl> schreef in bericht > > news:403a50b9$0$41763$5fc3050@dreader2.news.tiscal i.nl... > > > >>We zijn op zoek naar een duikvakantie bestemming voor een grote groep, > > > > zo'n > > > >>35 duikers (van beginners tot (ver)gevorderd). > >>Het gaat om een vakantie van een week. De maximale afstand is eigenlijk > > > > wel > > > >>Egypte. > >>Wie heeft er tips!!! > >> > >>Alvast bedankt voor jullie reacties! > >> > >> > > > > > > > nee niet naar lanzarote, das niets vergeleken bij egypte |