|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Dag, Wij gaan in mei naar El Gouna, Egypte. Heeft iemand hier wel eens gedoken? Hoe is het daar? En kent iemand een goede duikschool daar? Groeten, Marco -- =========================================== Lekkere recepten en een verzameling culinaire adresjes op http://www.tastyweb.nl |
|
| |||
| |||
| On 08 Mar 2004 20:40:45 GMT, Marco <tmp@nl.net> wrote: >Dag, > >Wij gaan in mei naar El Gouna, Egypte. Heeft iemand hier wel eens gedoken? >Hoe is het daar? En kent iemand een goede duikschool daar? vanuit el gouna beduik je grotendeels dezelfde plaatsen als vanuit hurghada. je kan er terecht bij tgi of the dive tribe. beide scholen beduiken dezelfde plaatsen. (er zijn ongetwijfeld nog andere clubs ook.) tgi vertrekt vanuit het sheraton hotel, en het is grappig dat hun mooie pro48 duikboot gebruikt wordt voor de snorkeluitstapjes van de niet duikende hotelgasten. duik ze. steven +------------------------------------------------+ | Please use steevke at hotmail dot com to reply | +------------------------------------------------+ | Hinc illae lacrimae | +------------------------------------------------+ |
|
| |||
| |||
| Ben daar 2 jaar geleden geweest. Gedoken met EasyDivers. Goede begeleiding ed. Moesten wel voor elke duikstek (dag) minimaal 2,5 uur varen. Gingen meestal naar het noorden. -- __[:]o Gr. Kabouter Plons (Fer Goosen) "Marco" <tmp@nl.net> schreef in bericht news:Xns94A6DC88559C7tmpnlnet@194.134.2.2... > Dag, > > Wij gaan in mei naar El Gouna, Egypte. Heeft iemand hier wel eens gedoken? > Hoe is het daar? En kent iemand een goede duikschool daar? > > Groeten, > Marco > > -- > =========================================== > Lekkere recepten en een verzameling culinaire adresjes op > http://www.tastyweb.nl |
|
| |||
| |||
| Wij zijn zelf net vorige week terug gekomen uit El Gouna. Wij zijn in Het Three Corners Resort geweest, en hebben daar de duikschool bezocht. Easy Divers hebben ons goed behandelt, en de prijzen waren ook niet slecht. Eten aan boord van de boot is 20 pond en een drankje ( cola of water) 2 pond. De duiksites die wij hebben bezocht waren nagenoeg dezelfde als in die we in Hurghada hebben bezocht. Weinig nieuws dus. Het waaide er vorige week wel erg hard. Persoonlijk zou ik nog even wachten tot oktober, dan is het weer daar beter, maar dat is mijn mening. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Gr. Sandra ----- Original Message ----- "kabouter" <fer@goosen.fol.nl.com> wrote in message news:105eia291ldimb2@corp.supernews.com... > Ben daar 2 jaar geleden geweest. Gedoken met EasyDivers. Goede begeleiding > ed. > Moesten wel voor elke duikstek (dag) minimaal 2,5 uur varen. Gingen meestal > naar het noorden. > > -- > __[:]o > > Gr. > Kabouter Plons > (Fer Goosen) > > "Marco" <tmp@nl.net> schreef in bericht > news:Xns94A6DC88559C7tmpnlnet@194.134.2.2... > > Dag, > > > > Wij gaan in mei naar El Gouna, Egypte. Heeft iemand hier wel eens gedoken? > > Hoe is het daar? En kent iemand een goede duikschool daar? > > > > Groeten, > > Marco > > > > -- > > =========================================== > > Lekkere recepten en een verzameling culinaire adresjes op > > http://www.tastyweb.nl > > |
|
| |||
| |||
| Dit is voor het eerst dat ik hoor dat je moet betalen voor het drinken, cola, fanta en water. Het eten wat ik moest betalen was niet meer dan 15 pond. Mijn ervaring is echter maar gebaseerd op 2 x Egypte en ook nog bij dezelfde club en wat ik hier lees en hoor van anderen via clubgebeuren. Maar toch, betalen voor drinken? Ronald. "Sandra Friskus" <s.friskus@quicknet.nl> schreef in bericht news:1265d$4057fc15$52d96c16$25863@news.multikabel .nl... > Wij zijn zelf net vorige week terug gekomen uit El Gouna. > Wij zijn in Het Three Corners Resort geweest, en hebben daar de duikschool > bezocht. > Easy Divers hebben ons goed behandelt, en de prijzen waren ook niet slecht. > Eten aan boord van de boot is 20 pond en een drankje ( cola of water) 2 > pond. > De duiksites die wij hebben bezocht waren nagenoeg dezelfde als in die we in > Hurghada hebben bezocht. > Weinig nieuws dus. > Het waaide er vorige week wel erg hard. > Persoonlijk zou ik nog even wachten tot oktober, dan is het weer daar beter, > maar dat is mijn mening. > > Ik hoop dat je hier iets aan hebt. > > Gr. Sandra > > ----- Original Message ----- > "kabouter" <fer@goosen.fol.nl.com> wrote in message > news:105eia291ldimb2@corp.supernews.com... > > Ben daar 2 jaar geleden geweest. Gedoken met EasyDivers. Goede begeleiding > > ed. > > Moesten wel voor elke duikstek (dag) minimaal 2,5 uur varen. Gingen > meestal > > naar het noorden. > > > > -- > > __[:]o > > > > Gr. > > Kabouter Plons > > (Fer Goosen) > > > > "Marco" <tmp@nl.net> schreef in bericht > > news:Xns94A6DC88559C7tmpnlnet@194.134.2.2... > > > Dag, > > > > > > Wij gaan in mei naar El Gouna, Egypte. Heeft iemand hier wel eens > gedoken? > > > Hoe is het daar? En kent iemand een goede duikschool daar? > > > > > > Groeten, > > > Marco > > > > > > -- > > > =========================================== > > > Lekkere recepten en een verzameling culinaire adresjes op > > > http://www.tastyweb.nl > > > > > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Iemand ervaring met nitroxcursus.nl? | BarryNL | (Dutch) | 12 | 04-12-2007 05:13 PM |
| Iemand ervaring met de Dacor Viper? | KW | (Dutch) | 15 | 04-12-2007 03:16 PM |
| Iemand ervaring met on line kopen? | Nemo | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 03:08 PM |
| iemand ervaring met gomundo.nl ? | duikerke | (Dutch) | 6 | 07-11-2006 01:37 PM |
| iemand ervaring met duiken op Isla Margarita ? | duikerke | (Dutch) | 66 | 07-11-2006 07:55 AM |