|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Ik heb twee 5liter stalen pony bottles te Koop. De flessen zijn voorzien van een M25x2 schroefdraad dus geen klein conische rommel. De flessen zijn verder voorzien van deco stikkers, bevestiging RVS ringen (waarvan een rond de hals). Alles O2 clean. ideale set voor hogere percentages O2.Per fles 150 ? Op verzoek stuur ik je eenf oto van de staat van de flessen (nieuwstaat). Ideaal voor Advanced EANx oefeningen of gewoon leuk voor Noordzee duiken voor versnelde stickstof uitwas. |
|
| |||
| |||
| Graag foto's naar thierry apestaartje strandpark punt be Hoeveel wegen ze? Groeten, Thierry "JJ Waanders" <jjwaanders@chello.nl> schreef in bericht news:o5o5c.14290$s9.11577@amsnews02.chello.com... > Ik heb twee 5liter stalen pony bottles te Koop. De flessen zijn voorzien van > een M25x2 schroefdraad dus geen klein conische rommel. > De flessen zijn verder voorzien van deco stikkers, bevestiging RVS ringen > (waarvan een rond de hals). > Alles O2 clean. ideale set voor hogere percentages O2.Per fles 150 ? > Op verzoek stuur ik je eenf oto van de staat van de flessen (nieuwstaat). > Ideaal voor Advanced EANx oefeningen of gewoon leuk voor Noordzee duiken > voor versnelde stickstof uitwas. > > > > |
|
| |||
| |||
| Graag foto's naar thierry apestaartje strandpark punt be Hoeveel wegen ze? Groeten, Thierry "JJ Waanders" <jjwaanders@chello.nl> schreef in bericht news:o5o5c.14290$s9.11577@amsnews02.chello.com... > Ik heb twee 5liter stalen pony bottles te Koop. De flessen zijn voorzien van > een M25x2 schroefdraad dus geen klein conische rommel. > De flessen zijn verder voorzien van deco stikkers, bevestiging RVS ringen > (waarvan een rond de hals). > Alles O2 clean. ideale set voor hogere percentages O2.Per fles 150 ? > Op verzoek stuur ik je eenf oto van de staat van de flessen (nieuwstaat). > Ideaal voor Advanced EANx oefeningen of gewoon leuk voor Noordzee duiken > voor versnelde stickstof uitwas. > > > > |
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
| jij wilt ze wel erg graag helaas heeftie er maar 2.. geen 5... Sven "Thierry D" <nospam@hetemail.be> schreef in bericht news:7gp5c.1244$XV3.242945090@hebe.telenet-ops.be... > Graag foto's naar thierry apestaartje strandpark punt be > Hoeveel wegen ze? > > Groeten, > Thierry > > "JJ Waanders" <jjwaanders@chello.nl> schreef in bericht > news:o5o5c.14290$s9.11577@amsnews02.chello.com... > > Ik heb twee 5liter stalen pony bottles te Koop. De flessen zijn voorzien > van > > een M25x2 schroefdraad dus geen klein conische rommel. > > De flessen zijn verder voorzien van deco stikkers, bevestiging RVS ringen > > (waarvan een rond de hals). > > Alles O2 clean. ideale set voor hogere percentages O2.Per fles 150 ? > > Op verzoek stuur ik je eenf oto van de staat van de flessen (nieuwstaat). > > Ideaal voor Advanced EANx oefeningen of gewoon leuk voor Noordzee duiken > > voor versnelde stickstof uitwas. > > > > > > > > > > |
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
| 6 !!!!!!!!!!!!!!!!!! je zou bijna zeggen dat ze in Belgie ook Chello hebben (zou toch niet?!) trouwens maakt totaal 12 (6*2) ;) "Thierry D" <nospam@hetemail.be> schreef in bericht news:Zkp5c.1246$vG3.241936422@hebe.telenet-ops.be... > Graag foto's naar thierry apestaartje strandpark punt be > Hoeveel wegen ze? > > Groeten, > Thierry > > "JJ Waanders" <jjwaanders@chello.nl> schreef in bericht > news:o5o5c.14290$s9.11577@amsnews02.chello.com... > > Ik heb twee 5liter stalen pony bottles te Koop. De flessen zijn voorzien > van > > een M25x2 schroefdraad dus geen klein conische rommel. > > De flessen zijn verder voorzien van deco stikkers, bevestiging RVS ringen > > (waarvan een rond de hals). > > Alles O2 clean. ideale set voor hogere percentages O2.Per fles 150 ? > > Op verzoek stuur ik je eenf oto van de staat van de flessen (nieuwstaat). > > Ideaal voor Advanced EANx oefeningen of gewoon leuk voor Noordzee duiken > > voor versnelde stickstof uitwas. > > > > > > > > > > |
|
| |||
| |||
| Kilootje of 10 ??? "Thierry D" <nospam@hetemail.be> schreef in bericht news:B4p5c.1225$tA3.241547417@hebe.telenet-ops.be... > Graag foto's naar thierry apestaartje strandpark punt be > Hoeveel wegen ze? > > Groeten, > Thierry > > "JJ Waanders" <jjwaanders@chello.nl> schreef in bericht > news:o5o5c.14290$s9.11577@amsnews02.chello.com... > > Ik heb twee 5liter stalen pony bottles te Koop. De flessen zijn voorzien > van > > een M25x2 schroefdraad dus geen klein conische rommel. > > De flessen zijn verder voorzien van deco stikkers, bevestiging RVS ringen > > (waarvan een rond de hals). > > Alles O2 clean. ideale set voor hogere percentages O2.Per fles 150 ? > > Op verzoek stuur ik je eenf oto van de staat van de flessen (nieuwstaat). > > Ideaal voor Advanced EANx oefeningen of gewoon leuk voor Noordzee duiken > > voor versnelde stickstof uitwas. > > > > > > > > > > |
|
| |||
| |||
| Kilootje of 10 ??? "Thierry D" <nospam@hetemail.be> schreef in bericht news:B4p5c.1225$tA3.241547417@hebe.telenet-ops.be... > Graag foto's naar thierry apestaartje strandpark punt be > Hoeveel wegen ze? > > Groeten, > Thierry > > "JJ Waanders" <jjwaanders@chello.nl> schreef in bericht > news:o5o5c.14290$s9.11577@amsnews02.chello.com... > > Ik heb twee 5liter stalen pony bottles te Koop. De flessen zijn voorzien > van > > een M25x2 schroefdraad dus geen klein conische rommel. > > De flessen zijn verder voorzien van deco stikkers, bevestiging RVS ringen > > (waarvan een rond de hals). > > Alles O2 clean. ideale set voor hogere percentages O2.Per fles 150 ? > > Op verzoek stuur ik je eenf oto van de staat van de flessen (nieuwstaat). > > Ideaal voor Advanced EANx oefeningen of gewoon leuk voor Noordzee duiken > > voor versnelde stickstof uitwas. > > > > > > > > > > |
|
| |||
| |||
|
"Sven Goosen" schreef in bericht > jij wilt ze wel erg graag > helaas heeftie er maar 2.. geen 5... > > > Sven LOL -- Vriendelijke groet, Gerard® Verwijder NOSPAM om mij persoonlijk te mailen. |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Oxygen First Aid Bottles and Regulator | FLAV8R | Gear | 0 | 03-27-2007 02:41 AM |
| Excel Airways - pony bottles? | Bardo | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 4 | 03-26-2007 11:29 PM |
| UKRS Web Site: Pony bottles article | Nick Bown | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 10 | 03-26-2007 11:27 PM |
| FS: 4 cylinders & 2 pony bottles | Dave R | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 0 | 03-26-2007 11:07 PM |
| Diving for bottles | capt.bill11 | Divers Hangout | 10 | 03-26-2007 09:45 PM |