|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Iemand tips of sugeties voor ons? -- Vriendelijke groet, Gerard® Verwijder NOSPAM om mij persoonlijk te mailen. |
|
| |||
| |||
| Eehm... vul je flessen? vergeet je ademautomaat niet controleer of al je spullen nog wel goed zijn.. vergeet de vergunning niet mischien handig als je om speciale tips vraagt? Sven "Gerard®" <gebolhuisNOSPAM@home.nl> schreef in bericht news:c381n6$eai$1@news2.tilbu1.nb.home.nl... > Iemand tips of sugeties voor ons? > > -- > Vriendelijke groet, > > Gerard® > > Verwijder NOSPAM om mij persoonlijk te mailen. > > |
|
| |||
| |||
| "Sven Goosen" <sven@goosen-demon.nl> schreef in bericht news:105fv7t58dj32c4@corp.supernews.com... > Eehm... vul je flessen? > vergeet je ademautomaat niet > controleer of al je spullen nog wel goed zijn.. > > vergeet de vergunning niet > mischien handig als je om speciale tips vraagt? > Sven Iemand overigens bekend met de openings tijden van het "Duikertje"? grts, Wendy(die de vrijdag heeft gepland om warme chocomel te gaan drinken bij het Duikertje) |
|
| |||
| |||
| A2, afslag Vinkeveen-Hilversum ri vinkeveen en direct bij Residence er af. Dan parallelweg nemen , 1e links en na de brug rechts `/' -- Thomas (aka Sir Dive-a-Lot) "Gerard®" <gebolhuisNOSPAM@home.nl> schreef in bericht news:c381n6$eai$1@news2.tilbu1.nb.home.nl... > Iemand tips of sugeties voor ons? > > -- > Vriendelijke groet, > > Gerard® > > Verwijder NOSPAM om mij persoonlijk te mailen. > > |
|
| |||
| |||
| weer van plan een rode roos in je jas te doen? (dat was het toch IIRC?) jij bent denk ik niet zo moeilijk te herkennen.. de enige persoon in een V8 chevy bus met een op de achterkant een plaatje van een duikridder op een zeepaard.. (en dan je lengte niet te vergeten) Sven Sir Dive-a-Lot wrote: > Hoe laat gaat dat gebeuren? > > > "Wendy" <ykie*WEGLATEN*@raketnet.nl> schreef in bericht > news:41fb9$40580773$d47fe336$12196@news.multikabel .nl... >> >> "Sven Goosen" <sven@goosen-demon.nl> schreef in bericht >> news:105fv7t58dj32c4@corp.supernews.com... >>> Eehm... vul je flessen? >>> vergeet je ademautomaat niet >>> controleer of al je spullen nog wel goed zijn.. >>> >>> vergeet de vergunning niet >>> mischien handig als je om speciale tips vraagt? >>> Sven >> >> >> >> Iemand overigens bekend met de openings tijden van het "Duikertje"? >> >> grts, >> Wendy(die de vrijdag heeft gepland om warme chocomel te gaan drinken >> bij het Duikertje) |
|
| |||
| |||
| "Sven Goosen" <sven@goosen-demon.nl> schreef in bericht > Eehm... vul je flessen? > vergeet je ademautomaat niet > controleer of al je spullen nog wel goed zijn.. > > vergeet de vergunning niet > mischien handig als je om speciale tips vraagt? > Sven Hoi Sven Je hebt gelijk en het is mij idd ontschoten dat als je daar wil duiken dat je vergunning nodig hebt. Zo zie je maar weer waar posten op de NG goed voor is . ;))) Groetjes Ingrid |
|
| |||
| |||
| "Sir Dive-a-Lot" <Sir Dive-a-Lot@underwater.blub> schreef in bericht news:c391rq$1qe3$1@nl-news.euro.net... > Hoe laat gaat dat gebeuren? > > -- > Thomas > (aka Sir Dive-a-Lot) Die ook wel een bakkie choc lust, maar wel werkt die > dag ......... > ......Als het "duikertje" open is! Wendy(die er juist over na heeft gedacht dat mensen moeten werken en dan dus de parkeerplaats én de choco voor zichzelf heeft!En nee, ik gaat niet solo duiken) |
|
| |||
| |||
| Wendy <ykie*WEGLATEN*@raketnet.nl> wrote: > Iemand overigens bekend met de openings tijden van het "Duikertje"? Volgens de bardame komt binnen een paar weken de website in de lucht; daar zal dat ongetwijfeld op worden aangegeven. Vrijdag maar even gokken dus. ard |
|
| |||
| |||
|
Wendy <ykie*WEGLATEN*@raketnet.nl> schreef in berichtnieuws 41fb9$40580773$d47fe336$12196@news.multikabel.nl.. . > > "Sven Goosen" <sven@goosen-demon.nl> schreef in bericht > news:105fv7t58dj32c4@corp.supernews.com... > > Eehm... vul je flessen? > > vergeet je ademautomaat niet > > controleer of al je spullen nog wel goed zijn.. > > > > vergeet de vergunning niet > > mischien handig als je om speciale tips vraagt? > > Sven > > > > Iemand overigens bekend met de openings tijden van het "Duikertje"? > > grts, > Wendy(die de vrijdag heeft gepland om warme chocomel te gaan drinken bij het > Duikertje) Als ik mij niet vergis zijn ze vrijdag, zaterdag en zondag open vanaf een uur of 13:00. Pin mij niet vast op een uurtje vroeger of later. Ik ben er al te lang niet meer geweest (2 weken) Jeroeeeeeeeeeeen!!!! Ron |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Gevonden in Vinkeveense plassen | SDaL | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:13 PM |
| Slang in Vinkeveense Plas | Cees | (Dutch) | 22 | 04-12-2007 04:13 PM |
| Stropers in de Vinkeveense plassen | Jos Rosier | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:49 PM |
| Bootduiken in Vinkeveense Plassen? | Arthur Gerla | (Dutch) | 9 | 04-12-2007 02:36 PM |
| Dode paling in Vinkeveense plassen | Jos Rosier | (Dutch) | 3 | 04-12-2007 02:06 PM |