|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| hallo, iemand ervaringen met dit soort jacket, pos of neg.... bedankt voor de reactie's POL |
|
| |||
| |||
| Sinds vorig jaar zomer heb ik een Zeagle Ranger. Gewoon perfect. "Pol" <polvaneenoo@skynet.be> schreef in bericht news:40587cc2$0$1924$ba620e4c@news.skynet.be... > hallo, > > iemand ervaringen met dit soort jacket, pos of neg.... > > bedankt voor de reactie's > POL > > |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Zeagle Tech. Hij is volgens mij identiek aan de 911, maar de 911 heeft wat meer voorzieningen mbt rescue. Zoals reflecterende strepen, kruisbanden etc. Maar de fit is perfect. Je borst en buik zin helemaal vrij en er zit een enorm drijfvermogen in. Verder een enorm belangrijk punt. Hij staat professioneel :) hehe. "Pol" <polvaneenoo@skynet.be> wrote in message news:40587cc2$0$1924$ba620e4c@news.skynet.be... > hallo, > > iemand ervaringen met dit soort jacket, pos of neg.... > > bedankt voor de reactie's > POL > > |
|
| |||
| |||
| Mijn vrouw en ik hebben deze jackets al een jaar of 3. Ze bevallen perfect. Wij hebben met deze jackets ook onze full-cave course gevolgd in Mexico. Men was daar eerst wat sceptisch. Een dubbel 12 (alu) aan een jacket zonder alu of rvs backplate.... Toch beviel het ons uitermate goed (wel met lange banden) De pasvorm van het jacket is ook erg goed (ook voor vrouwen). Als je aan de oppervlakte drijft(wachten op de boot) kan je lekker hangen, je wordt niet echt met je gezicht in het water geduwd wat nog wel eens het geval kan zijn met een wingjacket. Nadeel van dit jacket is het gewicht als je gaat reizen. Voor tropische wateren is het drijfvermogen ook aan de grote kant als je met 3 of 5 mm duikt.Dit is echter niet storend tijdens de duik. Ook lekker veel D-ringen om je lampen, camera, hefballon etc. op te hangen. Kortom een zeer fijn jacket. Zou ik hem op dit moment weer kopen?? Nee...dan nam ik een Halcyon backplate met wing.(maar dat is persoonlijk succes Jan Willem "Pol" <polvaneenoo@skynet.be> schreef in bericht news:40587cc2$0$1924$ba620e4c@news.skynet.be... > hallo, > > iemand ervaringen met dit soort jacket, pos of neg.... > > bedankt voor de reactie's > POL > > |
|
| |||
| |||
| "Pol" <polvaneenoo@skynet.be> wrote: >hallo, > > iemand ervaringen met dit soort jacket, pos of neg.... > >bedankt voor de reactie's >POL POL, de 911/tech heeft volgens mij een te groot drijfvermogen om te gebruiken met een enkele fles. koop dan beter een ranger. steven +------------------------------------------------+ | Please use steevke at hotmail dot com to reply | +------------------------------------------------+ | Hinc illae lacrimae | +------------------------------------------------+ |
|
| |||
| |||
| "Steven Tolleneer" <steevke@nospam.com> wrote in message news:btc060drpuo8br1mg97ab0oeifs6sbl2e3@4ax.com... > "Pol" <polvaneenoo@skynet.be> wrote: > > >hallo, > > > > iemand ervaringen met dit soort jacket, pos of neg.... > > > >bedankt voor de reactie's > >POL > > POL, > > de 911/tech heeft volgens mij een te groot drijfvermogen om te > gebruiken met een enkele fles. > > koop dan beter een ranger. Toch gebruik ik hem al bijna 2 jaar.... met een enkele (12L) fles. Kwestie van goed uitloden. |
|
| |||
| |||
| "Azeus" <azizerrafay@NOSPAMhotmail.com> wrote: >"Steven Tolleneer" <steevke@nospam.com> wrote in message >> de 911/tech heeft volgens mij een te groot drijfvermogen om te >> gebruiken met een enkele fles. >> >> koop dan beter een ranger. > >Toch gebruik ik hem al bijna 2 jaar.... met een enkele (12L) fles. >Kwestie van goed uitloden. Azeus, uiteraard kan je het jacket gebruiken met een enkele fles, maar het drijfvermogen is onnodig groot voor een enkele fles. (Ik gebruik een kleiner drijfvermogen dan een Zeagle tech/911 als ik duik met een dubbel 12 + decosets) Voor typisch recreatief gebruik (dwz tot dubbel 10) is de Zeagle Ranger, volgens mij, een veel betere keuze dan de Tech/911. YMMV. steven +------------------------------------------------+ | Please use steevke at hotmail dot com to reply | +------------------------------------------------+ | Hinc illae lacrimae | +------------------------------------------------+ |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Zeagle | Ron | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:53 PM |
| Vendo GAV Zeagle | gian | (Italian) | 0 | 04-11-2007 12:52 PM |
| Anyone used the Zeagle Envoy? | JP | Gear | 3 | 03-27-2007 12:53 AM |
| FA: Zeagle Tech BC -- Like New | Doug | Gear | 10 | 05-19-2004 08:13 PM |
| Zeagle Jacket - Faltenschlauch | Werner Wachmann | (German) | 0 | 03-22-2004 11:13 AM |