|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Ja ja, het is er weer tijd voor hoor! Als je nu je kop onderwater steekt in Zeeland kun je die rooie rakkers bijna niet missen! Wat zijn die "winterse duiken" toch aardig he! Gr Edgar ps Meer foto's van snotolven vind je ook op www.EdgarsOnderwaterWereld.tk |
|
| |||
| |||
| "Edgar" schreef in bericht > Ja ja, het is er weer tijd voor hoor! > > Als je nu je kop onderwater steekt in Zeeland kun je die rooie rakkers > bijna niet missen! Wat zijn die "winterse duiken" toch aardig he! > > Gr Edgar > ps Meer foto's van snotolven vind je ook op > www.EdgarsOnderwaterWereld.tk Hey Edgar, Leuke site, maar wat moet ik met die window van BOL.COM -- Vriendelijke (duik)groet, Gerard® |
|
| |||
| |||
| Ha die Gerard®, Een window van Bol.com? Ik zou het niet weten. Maar eh, is dat niet gewoon een extra pop-up schermpje van de xxx-site die je net aan het bekijken was op je vrije zaterdag avond alleen achter je pc Hmmm, het zal wel weer een ongewenst cadootje zijn van het "gratis" dot tk. Tja, alleen voor niets gaat de zon op blijft toch ook een stuk sneller intikken dan http://home.hetnet.nl/~wva23/Duiken.htm Gr Edgar ps Wat is jouw site? Kan ik daar ook ff kijken. |
|
| |||
| |||
| Hey Edgar, licht eens een tipje van de sluier op!. Heb die beesten nog nooit gezien en wil morgen weer het water in. Waar te zoeken (beste omgeving voor ze, diepte enz, evt stekken waar ze relatief veel voorkomen). Houd me aanbevolen en probeer dan een paar fotootjes te maken (als het weer een beetje op knapt, momenteel stormt het hier zo ongeveer...... Edwin "Gerard®" <gebolhuisNOSPAM@home.nl> schreef in bericht news:c3fd6b$mqt$1@news3.tilbu1.nb.home.nl... > > "Edgar" schreef in bericht > > > Ja ja, het is er weer tijd voor hoor! > > > > Als je nu je kop onderwater steekt in Zeeland kun je die rooie rakkers > > bijna niet missen! Wat zijn die "winterse duiken" toch aardig he! > > > > Gr Edgar > > ps Meer foto's van snotolven vind je ook op > > www.EdgarsOnderwaterWereld.tk > > Hey Edgar, > > Leuke site, maar wat moet ik met die window van BOL.COM > > -- > Vriendelijke (duik)groet, > > Gerard® > > > > |
|
| |||
| |||
| "Edgar" <Edgar24@genie.nl> schreef in bericht news:c3cef765.0403191444.1973f7@posting.google.com ... > Ha die Gerard®, > > Een window van Bol.com? Ik zou het niet weten. Maar eh, is dat niet > gewoon een extra pop-up schermpje van de xxx-site die je net aan het > bekijken was op je vrije zaterdag avond alleen achter je pc > > Hmmm, het zal wel weer een ongewenst cadootje zijn van het "gratis" > dot tk. Tja, alleen voor niets gaat de zon op > blijft toch ook een stuk sneller intikken dan > http://home.hetnet.nl/~wva23/Duiken.htm > > Gr Edgar > ps Wat is jouw site? Kan ik daar ook ff kijken. Als het van .tk komt kun je dat uitzetten |
|
| |||
| |||
| "Edgar" schreef in bericht > Ha die Gerard®, > > Een window van Bol.com? Ik zou het niet weten. Maar eh, is dat niet > gewoon een extra pop-up schermpje van de xxx-site die je net aan het > bekijken was op je vrije zaterdag avond alleen achter je pc > > Hmmm, het zal wel weer een ongewenst cadootje zijn van het "gratis" > dot tk. Tja, alleen voor niets gaat de zon op > blijft toch ook een stuk sneller intikken dan > http://home.hetnet.nl/~wva23/Duiken.htm > > Gr Edgar > ps Wat is jouw site? Kan ik daar ook ff kijken. Heb geen eigen site, nee het was geen "trek"site -- Vriendelijke (duik)groet, Gerard® |
|
| |||
| |||
| Edgar24@genie.nl (Edgar) wrote in message news:<c3cef765.0403190951.2cac9a0@posting.google.c om>... > Ja ja, het is er weer tijd voor hoor! > > Als je nu je kop onderwater steekt in Zeeland kun je die rooie rakkers > bijna niet missen! Wat zijn die "winterse duiken" toch aardig he! > > Gr Edgar > ps Meer foto's van snotolven vind je ook op > www.EdgarsOnderwaterWereld.tk Nou, wij hadden er woensdag toch twee duiken voor nodig om een snotolf te vinden. Maar toen hadden we ook een heel mooi exemplaar te pakken! Het is erg jammer dat het dit weekend geen duikweer is, anders waren weer gegaan. De snotolf en een luciferslakje zijn te bewonderen op www.karinbrussaard.nl |
|
| |||
| |||
| "Edwin van Riel" <evr@dirtydivers.net> schreef in bericht news:58ffb$405c03f6$3e15ed26$20434@nf1.news-service-com... > Hey Edgar, licht eens een tipje van de sluier op!. Heb die beesten nog nooit > gezien en wil morgen weer het water in. Waar te zoeken (beste omgeving voor > ze, diepte enz, evt stekken waar ze relatief veel voorkomen). Houd me > aanbevolen en probeer dan een paar fotootjes te maken (als het weer een > beetje op knapt, momenteel stormt het hier zo ongeveer...... > > Edwin Zeelandbrug...stukje vanaf de pijler op een metertje of twaalf. Kan niet missen een fel oranje/rooie vis. |
|
| |||
| |||
| Linda <lindaengels@planet.nl> wrote: > Nou, wij hadden er woensdag toch twee duiken voor nodig om een snotolf Volgens 'het duiken gebruiken' heb je in de omgeving van de Zeelandbrug in April een trefkans van 40%. Je bent dus een mooi voorbeeld van statistiek. ard |
|
| |||
| |||
| Gegroet Ard, Trefkans? Over een ruime maand heb je in de buurt van die zelfde zeelandbrug een trefkans van bijna 100%. Maar dan weer voor de sepia's! Jahooo! Ik kan al bijna niet meer wachten. Ik ga vanavond meteen alvast mijn camera uit het stof halen en mijn accuutje opladen Gr Edgar Ps Wis je al trouwens dat het formeel (volgens de nieuwste versie van het Nederlandse BPR (Binnenvaart PolitieReglement)) nu VERBODEN is om te duiken in de nabijheid van bruggen. En de Zeelandbrug is toch wel een brug om "U" tegen te zeggen |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Nog steeds vol op Snotolven in Zeeland ! | Edgar | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 05:00 PM |