|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Iemand ervaringen met duiken op Zanzibar ? Lucky Diver |
|
| |||
| |||
| "luckydiver" <lucydiver@skynet.be> schreef in bericht news:405b4082$0$778$ba620e4c@news.skynet.be... > Iemand ervaringen met duiken op Zanzibar ? > Yep ben er in November geweest! Mooie kleine dingen en redelijk wat vis, schilpaden zoveel je wilt, er is eigenlijk 1 plaats waar je de beste duiken kan doen en dat is het Nmemba Atol maar afhankelijk natuurlijk waar je verblijft op Zanzibar of je er kan gaan duiken!!! En ach ja het duiken is er ook niet echt goedkoop zoals in bv. Egypte! Veel plezier Wil je meer weten vraag gerust! Groeten Bruno www.vui.be |
|
| |||
| |||
| Ja ik heb er een tijdje gewerkt, niet zo leuk duiken, maar Pemba eiland is vlakbij en daar is het heel leuk, manta's, haaien. wel moet je in Kenia en Tanzania oppassen voor de getijden Gr The Roamer www.oceanroamers.nl "luckydiver" <lucydiver@skynet.be> wrote in message news:405b4082$0$778$ba620e4c@news.skynet.be... > Iemand ervaringen met duiken op Zanzibar ? > > > Lucky Diver > > |
|
| |||
| |||
| luckydiver wrote: > Iemand ervaringen met duiken op Zanzibar ? > > > Lucky Diver Ik ben net gisteren teruggekomen. Duiken is er duurder en minder spectaculair als in Mexico ( Playa del Carmen). Niet dat het er niet leuk is, maar er zijn betere plaatsen die bovendien betaalbaarder zijn. Boven water is eigenlijk alleen een specerijen toer en een toer door de hoofdstad aan te raden. Alleen (zonder gids) erop uit trekken is sterk af te raden. Je wordt overspoeld door opdringerige en soms gevaarlijke lieden. Blijf je op je resort dan is het er prachtig, luxe en rustgevend. Cas... |
|
| |||
| |||
| > > Lucky Diver > > Ik ben net gisteren teruggekomen. Duiken is er duurder en minder > spectaculair als in Mexico ( Playa del Carmen). > Niet dat het er niet leuk is, maar er zijn betere plaatsen die bovendien > betaalbaarder zijn. Boven water is eigenlijk alleen een specerijen toer en > een toer door de hoofdstad aan te raden. Alleen (zonder gids) erop uit > trekken is sterk af te raden. Je wordt overspoeld door opdringerige en soms > gevaarlijke lieden. > Blijf je op je resort dan is het er prachtig, luxe en rustgevend. > > Cas... > Wat je van het duiken zegt is volledig waar! Maar de rest ben ik het helemaal niet mee eens! Wij zijn er juist veel zonder begeleiding weg geweest en hebben zo prachtige dingen gezien! Dorpjes waar nog maar zelden een toerist is geweest! Heel vriendelijke mensen! Ik heb 1 voorgekauwde toer van de touroperater gedaan en dit is niet te vergelijken wat je zelf kan zien daar! Als je enkel naar daar vliegt om juist op je resort te blijven kan je beter naar Egypte gaan is de helft goedkoper en daar schijnt de zon ook! Bruno |
|
| |||
| |||
| www.vui.be wrote: > Wat je van het duiken zegt is volledig waar! > Maar de rest ben ik het helemaal niet mee eens! > Wij zijn er juist veel zonder begeleiding weg geweest en hebben zo > prachtige dingen gezien! > Dorpjes waar nog maar zelden een toerist is geweest! > Heel vriendelijke mensen! > Ik heb 1 voorgekauwde toer van de touroperater gedaan en dit is niet > te vergelijken wat je zelf kan zien daar! > Als je enkel naar daar vliegt om juist op je resort te blijven kan je > beter naar Egypte gaan is de helft goedkoper en daar schijnt de zon > ook! > > Bruno Zo heeft ieder zijn/haar eigen ervaringen... Cas... |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Zanzibar | luckydiver | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:46 PM |
| Zanzibar | www.vui.be | (Dutch) | 5 | 04-12-2007 02:12 PM |
| zanzibar | Carole WININGER | (French) | 1 | 04-12-2007 11:26 AM |
| OU ? Zanzibar ? | Pierre | (French) | 4 | 04-11-2007 04:35 PM |
| zanzibar | vuobbhit | (Italian) | 0 | 04-11-2007 02:24 PM |