|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Het Oosterduinse meer bij Noordwijkerhout, bij Lisse. Heeft er hier iemand gedoken en wat is de ervaring? Ik wil daar morgen eens proberen te duiken. thx alvast, Lex |
|
| |||
| |||
| lenj wrote: > Het Oosterduinse meer bij Noordwijkerhout, bij Lisse. > Heeft er hier iemand gedoken en wat is de ervaring? > Ik wil daar morgen eens proberen te duiken. > > thx alvast, > Lex > Jaren terug eens geprobeerd. Ik kon toen mijn hand die mijn lamp vasthield nauwelijks zien. Geen idee of het sindsdien verbeterd is. Ton |
|
| |||
| |||
| Hoi Ton, we zijn er geweest en het is niet anders dan een aantal jaren gelden. Zicht: 15 cm. Wel nog een ankertje opgedoekn voor een "Xtreme" bootclub. Die hadden een boei kapot gevaren en dan zinkt natuurlijk het touw, en onder aan dat touw zat een anker dat ze niet meer konden vinden. We hadden de mazzel dat we 'm vonden maar toch leuk voor de club. Op de terugweg zagen we een bord: Valkenburgse plas Heeft iemand daar ervaring mee?? Lex Ton Haver wrote: > lenj wrote: > >> Het Oosterduinse meer bij Noordwijkerhout, bij Lisse. >> Heeft er hier iemand gedoken en wat is de ervaring? >> Ik wil daar morgen eens proberen te duiken. >> >> thx alvast, >> Lex >> > > Jaren terug eens geprobeerd. > Ik kon toen mijn hand die mijn lamp vasthield nauwelijks zien. > Geen idee of het sindsdien verbeterd is. > > Ton > |
|
| |||
| |||
| Hoi Ton, we zijn er geweest en het is niet anders dan een aantal jaren gelden. Zicht: 15 cm. Wel nog een ankertje opgedoekn voor een "Xtreme" bootclub. Die hadden een boei kapot gevaren en dan zinkt natuurlijk het touw, en onder aan dat touw zat een anker dat ze niet meer konden vinden. We hadden de mazzel dat we 'm vonden maar toch leuk voor de club. Op de terugweg zagen we een bord: Valkenburgse plas Heeft iemand daar ervaring mee?? Lex Ton Haver wrote: > lenj wrote: > >> Het Oosterduinse meer bij Noordwijkerhout, bij Lisse. >> Heeft er hier iemand gedoken en wat is de ervaring? >> Ik wil daar morgen eens proberen te duiken. >> >> thx alvast, >> Lex >> > > Jaren terug eens geprobeerd. > Ik kon toen mijn hand die mijn lamp vasthield nauwelijks zien. > Geen idee of het sindsdien verbeterd is. > > Ton > |
|
| |||
| |||
| Ik ben benieuwd, ik woon daar in de buurt. Mag je daar duiken ? Geen bonnenschrijvende koddebeiers ? Erger of minder erg dan de Klinkerbergerplas ? Laat het weten. John. Ton Haver <ton.usenet@xs4all.nl> wrote in message news:<40668f88$0$563$e4fe514c@news.xs4all.nl>... > lenj wrote: > > Het Oosterduinse meer bij Noordwijkerhout, bij Lisse. > > Heeft er hier iemand gedoken en wat is de ervaring? > > Ik wil daar morgen eens proberen te duiken. > > > > thx alvast, > > Lex > > > > Jaren terug eens geprobeerd. > Ik kon toen mijn hand die mijn lamp vasthield nauwelijks zien. > Geen idee of het sindsdien verbeterd is. > > Ton |
|
| |||
| |||
| ik heb het al laten weten... John wrote: > Ik ben benieuwd, ik woon daar in de buurt. > Mag je daar duiken ? Geen bonnenschrijvende koddebeiers ? > Erger of minder erg dan de Klinkerbergerplas ? > Laat het weten. > John. > > > > Ton Haver <ton.usenet@xs4all.nl> wrote in message news:<40668f88$0$563$e4fe514c@news.xs4all.nl>... > >>lenj wrote: >> >>>Het Oosterduinse meer bij Noordwijkerhout, bij Lisse. >>>Heeft er hier iemand gedoken en wat is de ervaring? >>>Ik wil daar morgen eens proberen te duiken. >>> >>>thx alvast, >>>Lex >>> >> >>Jaren terug eens geprobeerd. >>Ik kon toen mijn hand die mijn lamp vasthield nauwelijks zien. >>Geen idee of het sindsdien verbeterd is. >> >>Ton |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Nog meer duiknieuws ? | Patrick van Stijn | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 05:19 PM |
| Oostvoornse meer | Bakker Gert | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 04:43 PM |
| 50 W of meer? | Richard Vinke | (Dutch) | 9 | 04-12-2007 03:13 PM |
| Re: Rotes Meer | Oliver Večernik | (German) | 0 | 04-12-2007 06:29 AM |
| Re: Rotes Meer | Sven Vreydal | (German) | 0 | 06-29-2004 10:16 AM |