|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Al iemand gemerkt dat er geen naaktslakken "meer" zijn of ben ik de enige ? Dit in schril kontrast met de laatste jaren sedert 2000, je kom er toen niet langs zien. Nu is het dus anders, heeft het te maken met de te warme zomer van 2003? Duik ze, vooral veilig Xavier |
|
| |||
| |||
| Afgelopen zaterdag bij de kabbelaar hebben we ze nog gezien, 2x roze sterslak een satijnslak en 2x vlokkige naaktslak. M@rtje "Xavier" <Xavier@nospam.be> schreef in bericht news:_hYac.57688$HQ.3761182@phobos.telenet-ops.be... > Al iemand gemerkt dat er geen naaktslakken "meer" zijn of ben ik de enige ? > > Dit in schril kontrast met de laatste jaren sedert 2000, je kom er toen niet > langs zien. > > Nu is het dus anders, heeft het te maken met de te warme zomer van 2003? > > Duik ze, vooral veilig > > Xavier > > |
|
| |||
| |||
| Diverse soorten gezien afgelopen weken, zowel bij preekhil (grev) als Goes (os) Edwin Xavier wrote: > Al iemand gemerkt dat er geen naaktslakken "meer" zijn of ben ik de enige ? > > Dit in schril kontrast met de laatste jaren sedert 2000, je kom er toen niet > langs zien. > > Nu is het dus anders, heeft het te maken met de te warme zomer van 2003? > > Duik ze, vooral veilig > > Xavier > > |
|
| |||
| |||
| "Xavier": > Al iemand gemerkt dat er geen naaktslakken "meer" zijn of ben ik de enige ? Gisteren 3 slanke waaierslakken en 1 grote vlokslak bij Goese Sas, vandaag 2 grote vlokslakken en 1 "groen" wierslakje bij Zoetersbout. Remco |
|
| |||
| |||
| Er blijken er dus toch nog te zijn ... Is het aantal minder dan anders, of is de spreiding anders m.a.w zitten ze meer geconcentreerd op bepaalde plekken? Vandaag, twee duiken (wemeldinge parking en putti's place) en alweer geen gezien? Wel gezien: - veel paling en vorskwab (wemeldinge parking). - snotolf en een kanjer van een lipvis (putti's place). Duik ze, vooral veilig Xavier "Remco" <just@ask.me> schreef in bericht news:c591jm$ltp$1@news5.tilbu1.nb.home.nl... > "Xavier": > > Al iemand gemerkt dat er geen naaktslakken "meer" zijn of ben ik de enige ? > > Gisteren 3 slanke waaierslakken en 1 grote vlokslak bij Goese Sas, vandaag 2 > grote vlokslakken en 1 "groen" wierslakje bij Zoetersbout. > > Remco > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| zou dit iets zijn? | jerommeke | (Dutch) | 10 | 04-12-2007 05:08 PM |
| De duikwereld op zijn kop ? | Sir Dive-a-Lot | (Dutch) | 15 | 04-12-2007 03:39 PM |
| Zijn er meer.... | AthlonŽ | (Dutch) | 8 | 04-12-2007 03:26 PM |
| Zijn er nu nog Bikkels ? | Serge | (Dutch) | 18 | 04-12-2007 03:18 PM |
| Waar zijn DVD's van Cousteau te koop? | Ferdinand Swaters | (Dutch) | 14 | 04-12-2007 03:17 PM |