|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Wie weet een WERKEND email-adres van Padi. 6 wkn geleden heb ik twee aanvragen verstuurd naar Padi in de USA (brevet gehaald in Mexico) maar ik heb nog niets van ze gehoord. Als ik een email stuur naar een emailadres op Padi.com krijg ik hem terug omdat het emailadres onjuist is. Ik hoop dat iemand een werkend emailadres van PADI Research Dept. heeft. Richard Kaptein |
|
| |||
| |||
| Degene tot wie jij je zult moeten richten is de brevetterend instructeur. Denny "Captain" <richardkaptein@zonnet.nl> schreef in bericht news:DS_ac.3640$Y22.84063@zonnet-reader-1... > Wie weet een WERKEND email-adres van Padi. > > 6 wkn geleden heb ik twee aanvragen verstuurd naar Padi in de USA (brevet > gehaald in Mexico) maar ik heb nog niets van ze gehoord. Als ik een email > stuur naar een emailadres op Padi.com krijg ik hem terug omdat het > emailadres onjuist is. > > Ik hoop dat iemand een werkend emailadres van PADI Research Dept. heeft. > > Richard Kaptein > > |
|
| |||
| |||
| Probeer deze eens: trainingit@padi.ch Daar komen mijn Padi nieuwsbrieven (lees reclametroep) vandaan. Suc6 |
|
| |||
| |||
| research@padi.com werkt gewoon. Je krijgt gelijk een automatich antwoord met de mededeling dat een antwoord door de drukte een paar dagen kan duren. Jos Rosier Duikschool Wobbegong Amersfoort www.wobbegong.nl "Captain" <richardkaptein@zonnet.nl> schreef in bericht news:DS_ac.3640$Y22.84063@zonnet-reader-1... > Wie weet een WERKEND email-adres van Padi. > > 6 wkn geleden heb ik twee aanvragen verstuurd naar Padi in de USA (brevet > gehaald in Mexico) maar ik heb nog niets van ze gehoord. Als ik een email > stuur naar een emailadres op Padi.com krijg ik hem terug omdat het > emailadres onjuist is. > > Ik hoop dat iemand een werkend emailadres van PADI Research Dept. heeft. > > Richard Kaptein > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Re: Please help *PLEASE PUT ME ON YOUR EMAIL LIST* | =?ISO-8859-1?Q?Kimmo_M=E4nnikk=F6?= | (Swedish) | 0 | 04-12-2007 04:48 PM |
| Ingrid | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 04:14 PM | |
| Suds- email me | Popeye | Divers Hangout | 1 | 03-26-2007 08:12 PM |
| Just when you though you had enough damn c-cards ( Email from PADI ) | Chris | Divers Hangout | 1 | 03-26-2007 11:28 AM |
| Shoot me an email | Curtis | Divers Hangout | 10 | 03-26-2007 11:23 AM |