|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Na jaren met pakken van van der jaght te hebben gedoken zoek ik een nieuw pak. Ik zoek een 7 mm semidry ( 2 delig) zonder vaste cap. Vooral het laatste schijnt nogal problematisch te zijn om te leveren of je vervalt weer in de maat pakken Wie kan mij aan een merk helpen die dit kan leveren. Richard |
|
| |||
| |||
| Wil je een tweedelig waar aan zowel het pakdeel als het overalldeel geen kap zit?? Lijkt me moeilijk. Er zijn er wel die aan het overalldeel een kap hebben (heb ik nu). In de zomer duik ik dan met het pakdeel aan en een los gekocht hesje (3mm) waaraan een kap zit. Dat is net ff warmer dan alleen een pak met geheel losse kap. Tevens is de rits dan nog extra afgedekt door het 3mm laagje. In het najaar begin winter met de twee delen van het pak zelf (2x7mm). En in de "echte" winter een 2mm neopreen droogpak. Het gebruik van het hesje is echt aan te raden. grt, Lex The Borg wrote: > Na jaren met pakken van van der jaght te hebben gedoken zoek ik een > nieuw pak. > > Ik zoek een 7 mm semidry ( 2 delig) zonder vaste cap. > Vooral het laatste schijnt nogal problematisch te zijn om te leveren of > je vervalt weer in de maat pakken > > > Wie kan mij aan een merk helpen die dit kan leveren. > > Richard |
|
| |||
| |||
| Mares Icelander, de overall heeft geen vaste kap maar een losse kap en is 7 mm dik, het 2e deel heeft een vaste kap. Mooie duikpak is het. "The Borg" <Helox@350.feet> schreef in bericht news:4078fbba$0$26005$1b2cd167@news.wanadoo.nl... Na jaren met pakken van van der jaght te hebben gedoken zoek ik een nieuw pak. Ik zoek een 7 mm semidry ( 2 delig) zonder vaste cap. Vooral het laatste schijnt nogal problematisch te zijn om te leveren of je vervalt weer in de maat pakken Wie kan mij aan een merk helpen die dit kan leveren. Richard |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Zoek praktijktoets HDV | M.Machiels | (Dutch) | 36 | 04-12-2007 04:22 PM |
| Zoek onderwaterhuis voor JVC GR-D 240 | M.Machiels | (Dutch) | 3 | 04-12-2007 04:11 PM |
| ik zoek nog een reis !? | diverke | (Dutch) | 5 | 04-12-2007 04:06 PM |
| Zoek NOB jaarsticker 2001 | M.Machiels | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 03:57 PM |
| Zoek de vout :-) | Gerard | (Dutch) | 15 | 04-12-2007 03:52 PM |