|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Is het waar dat je je mobiel niet kan gebruiken op Bonaire? Ik heb een Siemens M35i met Orange Prepaid. Ik dacht dat ik iets had gehoord over een speciaal kaartje wat je er dan in doet. mvg, Rob |
|
| |||
| |||
| he Rob, Maakt niet uit welke provider je hebt, daar kan je alleen met een telefoon van Bonaire bellen, jammer maar het is niet anders. Op de andere eilanden kan je wel gewoon bellen, Duik ze het is heerlijk duiken daar. greetzz, Frans www.dutchdiver.nl "Rob" <no@email.com> schreef in bericht news:4084ab2f$0$208$58c7af7e@news.kabelfoon.nl... > Is het waar dat je je mobiel niet kan gebruiken op Bonaire? > Ik heb een Siemens M35i met Orange Prepaid. > Ik dacht dat ik iets had gehoord over een speciaal kaartje wat je er dan in > doet. > > mvg, Rob > |
|
| |||
| |||
| Met prepaid weet ik het niet, maar toen ik er afgelopen Februari was kon ik prima bellen met een vodafone abonnement op het nieuwe gsm netwerk. Groeten, Ed "Rob" <no@email.com> schreef in bericht news:4084ab2f$0$208$58c7af7e@news.kabelfoon.nl... Is het waar dat je je mobiel niet kan gebruiken op Bonaire? Ik heb een Siemens M35i met Orange Prepaid. Ik dacht dat ik iets had gehoord over een speciaal kaartje wat je er dan in doet. mvg, Rob |
|
| |||
| |||
| Het kan dus met een abo van KPN en Vodafoon. Wel een dualband (of Triband) toestel meenemen. Kijk verder eens op www.bonaire.pagina.nl Wimpie "Rob" <no@email.com> schreef in bericht news:4084ab2f$0$208$58c7af7e@news.kabelfoon.nl... > Is het waar dat je je mobiel niet kan gebruiken op Bonaire? > Ik heb een Siemens M35i met Orange Prepaid. > Ik dacht dat ik iets had gehoord over een speciaal kaartje wat je er dan in > doet. > > mvg, Rob > |
|
| |||
| |||
| In article <4084ab2f$0$208$58c7af7e@news.kabelfoon.nl>, no@email.com says... > >Is het waar dat je je mobiel niet kan gebruiken op Bonaire? >Ik heb een Siemens M35i met Orange Prepaid. >Ik dacht dat ik iets had gehoord over een speciaal kaartje wat je er dan in >doet. > >mvg, Rob > Kijk ook eens op http://www.bonaire.biz daar staat bovenaan de pagina een link naar "GSM op Bonaire" met alle denkbare info. Suc6 en Greetz, René |
|
| |||
| |||
| "René" wrote > > > Kijk ook eens op http://www.bonaire.biz > daar staat bovenaan de pagina een link naar "GSM op Bonaire" > met alle denkbare info. > Suc6 en Greetz, > René Hoi René, Bedankt voor de info, maar ik ben al weer terug in Nederland. De vakantie was top. Communicatie naar Nederland gedaan via internet. In de promenade in Kralendijk (vlakbij KFC). 18 duiken gemaakt in 7 dagen. En dolfijnen gezien tijdens 1 van de duiken. mvg, Rob |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| SDaL-Mobiel gekraakt | Sir Dive-a-Lot | (Dutch) | 12 | 04-12-2007 03:45 PM |
| Bonaire | Cristiano | (Italian) | 0 | 04-11-2007 01:30 PM |
| Bonaire | LH | Netherlands Antilles | 2 | 03-26-2007 10:13 PM |
| Bonaire | lovescuba56@gmail.com | Netherlands Antilles | 6 | 03-26-2007 09:43 PM |
| Bonaire | dave keeler | Netherlands Antilles | 5 | 07-23-2005 11:10 PM |