|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Nieuw forum voor allerlei onderwerpen van en rondom duiken in Nederland en daarbuiten. Moet je proberen: http://www.duikplaats.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.pl |
|
| |||
| |||
| "bla" <bla@bla.bla> wrote in message news:c6k101$bjk$1@reader10.wxs.nl... > Nieuw forum voor allerlei onderwerpen van en rondom duiken in Nederland en > daarbuiten. Moet je proberen: > http://www.duikplaats.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.pl > dat misten we nog .. een forum ! |
|
| |||
| |||
| "Paul" schreef in bericht > "bla" wrote in message > > Nieuw forum voor allerlei onderwerpen van en rondom duiken in Nederland en > > daarbuiten. Moet je proberen: > > http://www.duikplaats.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.pl > dat misten we nog .. een forum ! -- Groet, -(.·÷[ Athlon ]÷·.)- http://community.webshots.com/user/athlon70 |
|
| |||
| |||
| Niet geregistreerden hebben ook posten! Wie kan er anno 2004 nou iets niet via de browser benaderen of wil dit negeren? Het gat met de andere forums: Toevoegen van homepages, chatten via het forum, geografische kaarten toevoegen van bijvoorbeeld duikgebieden, persoonlijk gastenboek, aanmaken van buddylijsten en ga zo maar door. Ik ken er niet één die dit allemaal regelt. "Reinoud van Leeuwen" <reinoud.v@n.leeuwen.net> schreef in bericht news:i8is80psm15up405glc36o863cgp6bvkjk@4ax.com... > On Tue, 27 Apr 2004 13:48:31 +0200, "bla" <bla@bla.bla> wrote: > > >Tuurlijk er zijn een hoop forums maar niet van dit formaat en alle mogelijke > >opties. Het biedt in ieder geval meer dan de bestaande forums of > >nieuwsgroepen. Het initiatief is top, maar valt en staat wel bij de goodwill > >van de bezoeker, dus wat mij betreft: gewoon doen > > "Alleen geregistreerde leden hebben toegang tot het forum." > > Hoihoi! Dat is een feature die voor mij meteen een no-go inhoudt. > Verder het feit dat je hem alleen via je webbrowser kunt benaderen is > ook een feature die mij niet bevalt. > Wat zijn dan de extra's? > En welk gat vult het op in de bestaande 100000 forums? > > -- > Reinoud |
|
| |||
| |||
| Nou, wat mij betreft ziet de gemiddelde duiker "door alle bomen het bos niet meer" (of welke watervariant je op dit gezegde wilt toepassen). Andries Kalter. |
|
| |||
| |||
| On Tue, 27 Apr 2004 14:01:27 +0200, "bla" <bla@bla.bla> wrote: >Niet geregistreerden hebben ook posten! Wie kan er anno 2004 nou iets niet >via de browser benaderen of wil dit negeren? Het gaat mij om het feit dat het niet via andere wegen kan. Mijn news- en mailreader prefereer ik voor discussies. Die keuze heb ik niet. Is er een RSS feed? > Het gat met de andere forums: >Toevoegen van homepages, chatten via het forum, Dat kan ik ook al op 100 andere plaatsen. Ik zie niet in waarom ik een homepage op een duikforum zou moeten hebben. En chatten via een website vind ik al helemaal iets kroms. Werkt dat in alle browsers? (Lynx bijvoorbeeld?) > geografische kaarten toevoegen van bijvoorbeeld duikgebieden, persoonlijk gastenboek, aanmaken >van buddylijsten en ga zo maar door. Ik ken er niet één die dit allemaal >regelt. Er zijn al zat sites met duikstekken. Ik zie nog steeds de noodzaak niet in om dat allemaal op 1 site te moeten doen. Ik houd het wel gewoon bij de newsgroep en de mailinglists waar ik op zit. -- Reinoud |
|
| |||
| |||
| Kijk en da's nou het voordeel...... Niet meer op zoek naar sites met stekken, uniforme homepages om leuke dingen uit te wisselen en te laten zien of apart nieuwsgroepen en lijsten..... gewoon alles gerangschikt bij elkaar. Ik vind dit nu juist een prima initiatief. En voor degene die er niet van houdt om dit allemaal via één forum te doen...... zie het dan als een aanvulling. M.a.w. ik juich goede initiatieven alleen maar toe..... "Reinoud van Leeuwen" <reinoud.v@n.leeuwen.net> schreef in bericht news:9qjs80lv0iorps630o8emu635mvee4h0l6@4ax.com... > On Tue, 27 Apr 2004 14:01:27 +0200, "bla" <bla@bla.bla> wrote: > > >Niet geregistreerden hebben ook posten! Wie kan er anno 2004 nou iets niet > >via de browser benaderen of wil dit negeren? > > Het gaat mij om het feit dat het niet via andere wegen kan. Mijn news- > en mailreader prefereer ik voor discussies. Die keuze heb ik niet. Is > er een RSS feed? > > > Het gat met de andere forums: > >Toevoegen van homepages, chatten via het forum, > > Dat kan ik ook al op 100 andere plaatsen. Ik zie niet in waarom ik een > homepage op een duikforum zou moeten hebben. En chatten via een > website vind ik al helemaal iets kroms. Werkt dat in alle browsers? > (Lynx bijvoorbeeld?) > > > geografische kaarten toevoegen van bijvoorbeeld duikgebieden, persoonlijk gastenboek, aanmaken > >van buddylijsten en ga zo maar door. Ik ken er niet één die dit allemaal > >regelt. > > Er zijn al zat sites met duikstekken. Ik zie nog steeds de noodzaak > niet in om dat allemaal op 1 site te moeten doen. > Ik houd het wel gewoon bij de newsgroep en de mailinglists waar ik op > zit. > > -- > Reinoud |
|
| |||
| |||
| ....gewoon alles gerangschikt bij elkaar. ============================ Hoe houd jij je informatie up to date? Of is dat de schone taak van de posters in je forum? Andries. |
|
| |||
| |||
| We zullem dit forum nu eens niet bespreken in het forum over forums. Voor dit forum hoop ik dat een noodforum wordt opgericht! Want las je nu nog niet snapt dat hier niemand iets mee opschiet heb je de boot toch echt gemist. Willem 1 "bla" <bla@bla.bla> wrote in message news:c6k101$bjk$1@reader10.wxs.nl... > Nieuw forum voor allerlei onderwerpen van en rondom duiken in Nederland en > daarbuiten. Moet je proberen: > http://www.duikplaats.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.pl > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| vragen over fles keuring | Scheldeduiker | (Dutch) | 8 | 04-12-2007 05:19 PM |
| Vragen & antwoorden CvI forumdiscussie online | Andries Kalter | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 05:18 PM |
| durf het haast niet te vragen maar | Fred | (Dutch) | 3 | 04-12-2007 03:37 PM |
| vragen voor werkstuk (business plan) | Rob van Leeuwen | (Dutch) | 7 | 04-12-2007 03:35 PM |
| vragen digitale camera | Louis XIV | (Dutch) | 23 | 04-12-2007 03:18 PM |