|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Ik ben op zoek naar een buddy om te duiken bij de kabbelaar. Ikzelf ben 40 jaar en een beginnend duiker. Liefst zou ik duiken met iemand die er bekend is en die het niet erg vind om met een begiinend duiker op weg te helpen.Ben in het bezit van mijn open water brevet en duik op 22 mei af voor mij advance Groet, CJ -- ************************************************** ********************* Dit e-mailbericht is gescand op de aanwezigheid van virussen. ************************************************** ********************* |
|
| |||
| |||
| "diver in tears" schreef in bericht > Ik ben op zoek naar een buddy om te duiken bij de kabbelaar. Ikzelf ben 40 > jaar en een beginnend duiker. Liefst zou ik duiken met iemand die er bekend > is en die het niet erg vind om met een begiinend duiker op weg te helpen.Ben > in het bezit van mijn open water brevet en duik op 22 mei af voor mij > advance > > Groet, > > CJ > -- Aparte "nick" heb je. Diver in tears? Komt dat door je @Home aansluiting? -- Groet, Athlon® http://community.webshots.com/user/athlon70 |
|
| |||
| |||
| Fijn hè, zo'n antwoord waar je wat aan hebt. Misschien is het een idee om naar de Kabbelaar te gaan, daar rustig koffie te bestellen en met duikers gaan praten die daar duiken? Heel vaak zijn er groepen die altijd bereid zijn om "losse" en beginnende duikers bij te staan. Succes, €kma "Athlon®" wrote: > "diver in tears" schreef in bericht > > > Ik ben op zoek naar een buddy om te duiken bij de kabbelaar. Ikzelf ben 40 > > jaar en een beginnend duiker. Liefst zou ik duiken met iemand die er > bekend > > is en die het niet erg vind om met een begiinend duiker op weg te > helpen.Ben > > in het bezit van mijn open water brevet en duik op 22 mei af voor mij > > advance > > > > Groet, > > > > CJ > > -- > > Aparte "nick" heb je. Diver in tears? > > Komt dat door je @Home aansluiting? > > -- > Groet, > > Athlon® > > http://community.webshots.com/user/athlon70 |
|
| |||
| |||
| "?kma" schreef in bericht > Fijn hè, zo'n antwoord waar je wat aan hebt. > Misschien is het een idee om naar de Kabbelaar te gaan, daar rustig koffie te > bestellen en met duikers gaan praten die daar duiken? Heel vaak zijn er groepen > die altijd bereid zijn om "losse" en beginnende duikers bij te staan. > > Succes, ?kma > Je hebt gelijk. Wil je wel in het vervolg onder aan het bericht posten? -- Groet, Athlon® http://community.webshots.com/user/athlon70 |
|
| |||
| |||
| Nee, ik ben een "boven-poster" en sterk geneigd om als ik moet scrollen het bericht niet te lezen. Groetjes, €kma "Athlon®" wrote: > "?kma" schreef in bericht > > > Fijn hè, zo'n antwoord waar je wat aan hebt. > > Misschien is het een idee om naar de Kabbelaar te gaan, daar rustig koffie > te > > bestellen en met duikers gaan praten die daar duiken? Heel vaak zijn er > groepen > > die altijd bereid zijn om "losse" en beginnende duikers bij te staan. > > > > Succes, ?kma > > > > Je hebt gelijk. > > Wil je wel in het vervolg onder aan het bericht posten? > > -- > Groet, > > Athlon® > > http://community.webshots.com/user/athlon70 |
|
| |||
| |||
| "?kma" schreef in bericht > Nee, ik ben een "boven-poster" en sterk geneigd om als ik moet scrollen het > bericht niet te lezen. > Groetjes, ?kma Duszzzz. Je vindt eigenlijk alleen je eigen verhaal belangrijk. Het is allemaal zoveel makkelijker, geloof me. -- Groet, Athlon® http://community.webshots.com/user/athlon70 |
|
| |||
| |||
| Tjonge jonge Athlon, beetje hypocriet ben je wel he, tot voor kort maakte jij en je partner er hier een zootje van, schijt hebbend aan alle regels.. Slechts een waarschuwing van je provider kon daar verandering in brengen. PS als je die zg quote regels eens goed doorleest ( de originele engelse en niet die vrij vertaalde die je overal kunt vinden) dan zul je zien dat er staat: BIJ VOORKEUR onder aan, das dus niet dwingend. Als ik een papieren briefwisseling heb ligt de laatste brief ook bovenop, en om iets terug te lezen ga ik naar beneden in het stapeltje "Athlon®" <retesnel@home.nl> schreef in bericht news:c7digk$bkg$1@news5.tilbu1.nb.home.nl... > > "?kma" schreef in bericht > > > Nee, ik ben een "boven-poster" en sterk geneigd om als ik moet scrollen > het > > bericht niet te lezen. > > Groetjes, ?kma > > Duszzzz. Je vindt eigenlijk alleen je eigen verhaal belangrijk. > > Het is allemaal zoveel makkelijker, geloof me. > > -- > Groet, > > Athlon® > > http://community.webshots.com/user/athlon70 > > |
|
| |||
| |||
| "Athlon®" <retesnel@home.nl> schreef in bericht news:c7digk$bkg$1@news5.tilbu1.nb.home.nl... > > "?kma" schreef in bericht > > > Nee, ik ben een "boven-poster" en sterk geneigd om als ik moet scrollen > het > > bericht niet te lezen. > > Groetjes, ?kma > > Duszzzz. Je vindt eigenlijk alleen je eigen verhaal belangrijk. > > Het is allemaal zoveel makkelijker, geloof me. Nee, ik geloof je niet!!! Eigen verhaal????? Tsja........... Ik vind inderdaad het verhaal, en dus antwoord op het gevraagde, belangrijker dan zo'n zeikopmerking over @home. Dat jij zo gefrustreerd bent dat @home jou niet biedt wat jij eigenlijk wel verwacht wordt het tijd dat je RETESNEL een andere provider gaat zoeken. Kan iemand die een serieuze vraagt stelt in ieder geval een antwoord krijgen op zijn vraag. Arnoud |
|
| |||
| |||
| Nee Athlon, Het gaat de getargette mensen vaak om het antwoord, en niet om de toedracht (lees: vraag) Het antwoord bovenaan is dan handig. scrollen niet. En andere nieuwsgierigen, mogen dan scrollen en dus van onder naar boven lezen. Net als inderdaad in de papieren versie van een discussie. Je hebt wel lef (lees: plaat voor je harses) trouwens, om na het compleet op zijn kop zetten van de gemoederen binnen deze nieuwsgroep, het postinggedrag van een ander te veroordelen. Mich "Drankneus" <dikkelul@3bier.sap> wrote in message news:c7djf4$4c6$1@nl-news.euro.net... > Tjonge jonge Athlon, beetje hypocriet ben je wel he, tot voor kort maakte > jij en je partner er hier een zootje van, schijt hebbend aan alle regels.. > > Slechts een waarschuwing van je provider kon daar verandering in brengen. > > PS als je die zg quote regels eens goed doorleest ( de originele engelse en > niet die vrij vertaalde die je overal kunt vinden) dan zul je zien dat er > staat: BIJ VOORKEUR onder aan, das dus niet dwingend. > > Als ik een papieren briefwisseling heb ligt de laatste brief ook bovenop, en > om iets terug te lezen ga ik naar beneden in het stapeltje > > > "Athlon®" <retesnel@home.nl> schreef in bericht > news:c7digk$bkg$1@news5.tilbu1.nb.home.nl... > > > > "?kma" schreef in bericht > > > > > Nee, ik ben een "boven-poster" en sterk geneigd om als ik moet scrollen > > het > > > bericht niet te lezen. > > > Groetjes, ?kma > > > > Duszzzz. Je vindt eigenlijk alleen je eigen verhaal belangrijk. > > > > Het is allemaal zoveel makkelijker, geloof me. > > > > -- > > Groet, > > > > Athlon® > > > > http://community.webshots.com/user/athlon70 > > > > > > |
|
| |||
| |||
|
"Arnoud" schreef in bericht > > "Athlon®" schreef in bericht > > > > "?kma" schreef in bericht > > > > > Nee, ik ben een "boven-poster" en sterk geneigd om als ik moet scrollen > > het > > > bericht niet te lezen. > > > Groetjes, ?kma > > > > Duszzzz. Je vindt eigenlijk alleen je eigen verhaal belangrijk. > > > > Het is allemaal zoveel makkelijker, geloof me. > > Nee, ik geloof je niet!!! > Eigen verhaal????? Tsja........... > Ik vind inderdaad het verhaal, en dus antwoord op het gevraagde, > belangrijker dan zo'n zeikopmerking over @home. > Dat jij zo gefrustreerd bent dat @home jou niet biedt wat jij eigenlijk wel > verwacht wordt het tijd dat je RETESNEL een andere provider gaat zoeken. > Kan iemand die een serieuze vraagt stelt in ieder geval een antwoord krijgen > op zijn vraag. > > Arnoud Goh!!! Wat staan we weer sterk met zijn allen. Lijkt hier trouwens wel de enigste groep die alles bovenaan post. Helaas zijn er ook mensen die hun pc zo hebben ingesteld dat ze alleen de nieuwste berichten zien. Zij moeten dan wel van onder naar boven lezen. Maar ja, dat schijnen jullie natuurlijk niet te begrijpen. -- Groet, Athlon® http://community.webshots.com/user/athlon70 |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Buddy?? | J@n | (Dutch) | 11 | 04-12-2007 05:03 PM |
| buddy | ron | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 03:39 PM |
| Re: Buddy breathing. | Phil S | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 3 | 03-27-2007 12:56 AM |
| Buddy B.C. | nospam@all.please.net | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 14 | 03-27-2007 12:19 AM |
| Looking for a Buddy | Michael Forster | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 0 | 03-27-2007 12:07 AM |