|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Gegroet digitale buddy's Nou, die MonsterSnoek in de Spiegelpals waar we het vorig jaar hier vaak over hadden zit er nog steeds hoor! Afgelopen dinsdagavond was ik met een van mijn favoriete buddy's weer eens wezen plonsen in het voor ons ondertussen zeer vertrouwde water van de Spiegelplas. En ja hoor, als of er niets gebeurt was sinds ons laatste duikje daar lag onze zeer grote vriend er weer hoor. Op zijn vertrouwde stekkie lag hij weer op ons te wachten. Omdat ik ondertussen nu wel genoeg foto`s van hem heb, had ik mijn cameraatje maar weer eens op video-mode gezet. Met de twee filmpjes, die nu op mijn site staan, als resultaat. Ik had hem al eens eerder op de video gezet, maar toen lag hij stil. Nou dat was deze keer niet het geval zeg. Pfff, het was nog even flink aanpoten om hem deze keer bij te houden. Gr Edgar |
|
| |||
| |||
| gaaf! Mich "Edgar" <Edgar24@genie.nl> wrote in message news:c3cef765.0405140235.1caebee3@posting.google.c om... > Gegroet digitale buddy's > > Nou, die MonsterSnoek in de Spiegelpals waar we het vorig jaar hier > vaak over hadden zit er nog steeds hoor! Afgelopen dinsdagavond was ik > met een van mijn favoriete buddy's weer eens wezen plonsen in het voor > ons ondertussen zeer vertrouwde water van de Spiegelplas. > > En ja hoor, als of er niets gebeurt was sinds ons laatste duikje daar > lag onze zeer grote vriend er weer hoor. Op zijn vertrouwde stekkie > lag hij weer op ons te wachten. > > Omdat ik ondertussen nu wel genoeg foto`s van hem heb, had ik mijn > cameraatje maar weer eens op video-mode gezet. Met de twee filmpjes, > die nu op mijn site staan, als resultaat. Ik had hem al eens eerder op > de video gezet, maar toen lag hij stil. Nou dat was deze keer niet het > geval zeg. Pfff, het was nog even flink aanpoten om hem deze keer bij > te houden. > > Gr Edgar |
|
| |||
| |||
| "Edgar" <Edgar24@genie.nl> schreef in bericht news:c3cef765.0405140235.1caebee3@posting.google.c om... > Gegroet digitale buddy's > > Nou, die MonsterSnoek in de Spiegelpals waar we het vorig jaar hier > vaak over hadden zit er nog steeds hoor! Afgelopen dinsdagavond was ik > met een van mijn favoriete buddy's weer eens wezen plonsen in het voor > ons ondertussen zeer vertrouwde water van de Spiegelplas. > > En ja hoor, als of er niets gebeurt was sinds ons laatste duikje daar > lag onze zeer grote vriend er weer hoor. Op zijn vertrouwde stekkie > lag hij weer op ons te wachten. > > Omdat ik ondertussen nu wel genoeg foto`s van hem heb, had ik mijn > cameraatje maar weer eens op video-mode gezet. Met de twee filmpjes, > die nu op mijn site staan, als resultaat. Ik had hem al eens eerder op > de video gezet, maar toen lag hij stil. Nou dat was deze keer niet het > geval zeg. Pfff, het was nog even flink aanpoten om hem deze keer bij > te houden. > > Gr Edgar Link? Groet Div |
|
| |||
| |||
| "DiVenZ" <div@venz.invalid> schreef in bericht news:40a4ac9e$0$92960$6c56d894@diablo.nl.easynet.n et... > "Edgar" <Edgar24@genie.nl> schreef in bericht > news:c3cef765.0405140235.1caebee3@posting.google.c om... > > Gegroet digitale buddy's > > > > Nou, die MonsterSnoek in de Spiegelpals waar we het vorig jaar hier > > vaak over hadden zit er nog steeds hoor! Afgelopen dinsdagavond was ik > > met een van mijn favoriete buddy's weer eens wezen plonsen in het voor > > ons ondertussen zeer vertrouwde water van de Spiegelplas. > > > > En ja hoor, als of er niets gebeurt was sinds ons laatste duikje daar > > lag onze zeer grote vriend er weer hoor. Op zijn vertrouwde stekkie > > lag hij weer op ons te wachten. > > > > Omdat ik ondertussen nu wel genoeg foto`s van hem heb, had ik mijn > > cameraatje maar weer eens op video-mode gezet. Met de twee filmpjes, > > die nu op mijn site staan, als resultaat. Ik had hem al eens eerder op > > de video gezet, maar toen lag hij stil. Nou dat was deze keer niet het > > geval zeg. Pfff, het was nog even flink aanpoten om hem deze keer bij > > te houden. > > > > Gr Edgar > > Link? > Groet > Div Is ie waarschijnlijk vergeten maar met zoeken op afzender in deze nieuwsgroep kwam ik http://www.edgarsonderwaterwereld.tk/ al heel snel tegen. Arnoud |
|
| |||
| |||
| "Edgar" schreef in bericht > Gegroet digitale buddy's > > Nou, die MonsterSnoek in de Spiegelpals waar we het vorig jaar hier > vaak over hadden zit er nog steeds hoor! Afgelopen dinsdagavond was ik > met een van mijn favoriete buddy's weer eens wezen plonsen in het voor > ons ondertussen zeer vertrouwde water van de Spiegelplas. > > En ja hoor, als of er niets gebeurt was sinds ons laatste duikje daar > lag onze zeer grote vriend er weer hoor. Op zijn vertrouwde stekkie > lag hij weer op ons te wachten. > > Omdat ik ondertussen nu wel genoeg foto`s van hem heb, had ik mijn > cameraatje maar weer eens op video-mode gezet. Met de twee filmpjes, > die nu op mijn site staan, als resultaat. Ik had hem al eens eerder op > de video gezet, maar toen lag hij stil. Nou dat was deze keer niet het > geval zeg. Pfff, het was nog even flink aanpoten om hem deze keer bij > te houden. > > Gr Edgar Btw. Is iemand die "monster"snoek in Tynaarlo nog tegengekomen? Vorig jaar lag er wel een afgesneden staart, hoop niet dat die van de snoek is die we al een tijdje niet hebben gezien -- Vriendelijke groet, Athlon Nomen est omen |
|
| |||
| |||
| Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar heb volgens mij wel een dikke gezien de afgelopen keer. Men zegt dat mr Big is overleden maar die dooie waar jij het over hebt is volgens mij niet degene die we als Mr Big bestempelden. Anderen beweren anders. Misschien dat ik hem maandagavond met Ingrid ga spotten? "Athlon" <asjemenou@home.nl> schreef in bericht news:c82ka6$f5c$1@news5.tilbu1.nb.home.nl... > > "Edgar" schreef in bericht > > > Gegroet digitale buddy's > > > > Nou, die MonsterSnoek in de Spiegelpals waar we het vorig jaar hier > > vaak over hadden zit er nog steeds hoor! Afgelopen dinsdagavond was ik > > met een van mijn favoriete buddy's weer eens wezen plonsen in het voor > > ons ondertussen zeer vertrouwde water van de Spiegelplas. > > > > En ja hoor, als of er niets gebeurt was sinds ons laatste duikje daar > > lag onze zeer grote vriend er weer hoor. Op zijn vertrouwde stekkie > > lag hij weer op ons te wachten. > > > > Omdat ik ondertussen nu wel genoeg foto`s van hem heb, had ik mijn > > cameraatje maar weer eens op video-mode gezet. Met de twee filmpjes, > > die nu op mijn site staan, als resultaat. Ik had hem al eens eerder op > > de video gezet, maar toen lag hij stil. Nou dat was deze keer niet het > > geval zeg. Pfff, het was nog even flink aanpoten om hem deze keer bij > > te houden. > > > > Gr Edgar > > Btw. Is iemand die "monster"snoek in Tynaarlo nog tegengekomen? Vorig jaar > lag er wel een afgesneden staart, hoop niet dat die van de snoek is die we > al een tijdje niet hebben gezien > > -- > Vriendelijke groet, > > Athlon > > Nomen est omen > > |
|
| |||
| |||
| "Ronald" <raschriemer@home.nl> schreef in bericht news:c82qb9$ftl$1@news5.tilbu1.nb.home.nl... > Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar heb volgens mij wel een dikke > gezien de afgelopen keer. > Men zegt dat mr Big is overleden maar die dooie waar jij het over hebt is > volgens mij niet degene die we als Mr Big bestempelden. > Anderen beweren anders. Misschien dat ik hem maandagavond met Ingrid ga > spotten? > Hey Ronald We zullen zien of we hem tegen komen ;). Heb jij evt onderwatercamera??? Wij moeten nog keer onderwaterhuis aanschaffen. Al we hem op tegenkomen en vastleggen op de foto , kunnen we hem hier posten. Groetjes Ingrid en tot maandag . P.s gaan we nat- of droogpak duiken??Mail me maar, anders hebben we de NG weer op onze nek.....:S |
|
| |||
| |||
| Het is trouwens een Zij. Mannetjes Snoeken worden zelden groter dan een meter en daar zit deze old lady ver overheen. In februari kwam ik haar ook tegen, toen zat ze vol met kuit. Van de week was ze weer slank. Bij het 2de platform (22mtr) in het Twiske zit er trouwens ook een van deze afmetingen. Jos Rosier Duikschool Wobbegong Amersfoort www.wobbegong.nl "Edgar" <Edgar24@genie.nl> schreef in bericht news:c3cef765.0405140235.1caebee3@posting.google.c om... > Gegroet digitale buddy's > > Nou, die MonsterSnoek in de Spiegelpals waar we het vorig jaar hier > vaak over hadden zit er nog steeds hoor! Afgelopen dinsdagavond was ik > met een van mijn favoriete buddy's weer eens wezen plonsen in het voor > ons ondertussen zeer vertrouwde water van de Spiegelplas. > > En ja hoor, als of er niets gebeurt was sinds ons laatste duikje daar > lag onze zeer grote vriend er weer hoor. Op zijn vertrouwde stekkie > lag hij weer op ons te wachten. > > Omdat ik ondertussen nu wel genoeg foto`s van hem heb, had ik mijn > cameraatje maar weer eens op video-mode gezet. Met de twee filmpjes, > die nu op mijn site staan, als resultaat. Ik had hem al eens eerder op > de video gezet, maar toen lag hij stil. Nou dat was deze keer niet het > geval zeg. Pfff, het was nog even flink aanpoten om hem deze keer bij > te houden. > > Gr Edgar |
|
| |||
| |||
| Hey Jos.... "Jos Rosier" <wobbegong@planet.nl> schreef in bericht > Het is trouwens een Zij. Mannetjes Snoeken worden zelden groter dan een > meter en daar zit deze old lady ver overheen. > In februari kwam ik haar ook tegen, toen zat ze vol met kuit. Van de week > was ze weer slank. Dus als ik goed begrijp.. is zij er nog ;). Hoop haar dan tegen de te komen :P. Wordt misschien lange duik Ronald. > Bij het 2de platform (22mtr) in het Twiske zit er trouwens ook een van deze > afmetingen. Wie weet goed voor volgende duik. > > Jos Rosier Groetjes Ingrid |
|
| |||
| |||
| Edgar wrote: > Gegroet allen, > > Naar aanleiding van een opmerking van een van mijn digitale buddy's, > heb ik beide filmpjes nog eens goed bekeken. En wat bleek? Het zijn > twee verschillende joekels van snoeken! > > Het monster uit het linker filmpje heeft een duidelijke verwonding in > haar linker flank van haar lichaam. Terwijl er op het lichaam van die > snoek uit het rechter filmpje geen enkele oneffenheid te zien is. > > Hmmm, er zwemmen daar dus twee van deze joekels van dames rond! > > Gr Edgar > ps voor hen die de filmpjes nog niet hadden gezien kijk maar eens > hier: http://home.hetnet.nl/~wva23/Duiken.htm Zijn de filmpjes gemaakt met Studio van Pinnacle?? |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| afflicted by the "green-eyed monster!" | Daniel Kessler | Belgium | 16 | 04-16-2007 11:20 PM |
| [HELP] "mares m1 rgbm" oppure "aladin ultra" | sor marchese | (Italian) | 49 | 04-11-2007 01:39 PM |
| Diving "Lac de Tignes" /France - Lake from Luc Bessons "the big blue" film | Michael Schmidt | France | 5 | 03-26-2007 12:08 PM |
| "Hamburg", "Thielbek", "Cap Arcona"... | diverhans | (German) | 94 | 01-03-2007 08:12 AM |
| Re: Nach "Kostenlos telefonieren für 25 Euro" jetzt auch "Kostenloser AOWD" | Joachim Warner | (German) | 12 | 05-12-2006 02:17 PM |