|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hoi mensen Wat is het zicht bij Scharendijke op hemelvaartsdag? Wil daar met Duikteam DiveStyle een duikkie plannen namelijk.. Knipoog, Mich |
|
| |||
| |||
| weet ik niet maar dit is wel een beetje in het voren niet? wij zijn afgelopen weekend geweest en ik vond het zicht zeker niet goed. beetje melkachtig. maar er was wel wat te zien hoor. Drie weken eerder was het trouwens veel beter. oosterschelde was wel veel bloei etc. maar als je er doorheen kijkt wel leuk (sepia's enzo). succes bert "michel" <no@spam.please> schreef in bericht news:KJipc.389$85.11471@zonnet-reader-1... > Hoi mensen > > Wat is het zicht bij Scharendijke op hemelvaartsdag? Wil daar met Duikteam > DiveStyle een duikkie plannen namelijk.. > > > Knipoog, > > Mich > > |
|
| |||
| |||
| Ben benieuwd of er nog helderzienden zijn die dit juist weten te voorspellen! iDive Erwin "michel" <no@spam.please> wrote in message news:KJipc.389$85.11471@zonnet-reader-1... > Hoi mensen > > Wat is het zicht bij Scharendijke op hemelvaartsdag? Wil daar met Duikteam > DiveStyle een duikkie plannen namelijk.. > > > Knipoog, > > Mich > > |
|
| |||
| |||
| iDive" schreef in bericht > Ben benieuwd of er nog helderzienden zijn die dit juist weten te > voorspellen! > > iDive > Erwin De enigste "helderziende" is nog altijd de weerman www.knmi.nl Denk maar eens aan het weer. Aantal uren zonlicht wat zorgt voor extra algengroei, harde wind cq storm, en niet te vergeten diegene die voor je het water in zijn geweest. Parijs-Dakar op de bodem van de Grevelingen. Echt, we waren er "live" getuige van. -- Vriendelijke groet, Athlon Nomen est omen |
|
| |||
| |||
| Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het zicht zéér goed is voor een hemelvaartsdag. -- Thomas (aka Sir Dive-a-Lot) "michel" <no@spam.please> schreef in bericht news:KJipc.389$85.11471@zonnet-reader-1... > Hoi mensen > > Wat is het zicht bij Scharendijke op hemelvaartsdag? Wil daar met Duikteam > DiveStyle een duikkie plannen namelijk.. > > > Knipoog, > > Mich > > |
|
| |||
| |||
| Hoe laat vertrekt je boot? iDive Erwin "Sir Dive-a-Lot" <Sir Dive-a-Lot@underwater.blub> wrote in message news:c852jn$9fm$1@nl-news.euro.net... > Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het zicht zéér goed is voor een > hemelvaartsdag. > > -- > Thomas > (aka Sir Dive-a-Lot) > > > > "michel" <no@spam.please> schreef in bericht > news:KJipc.389$85.11471@zonnet-reader-1... > > Hoi mensen > > > > Wat is het zicht bij Scharendijke op hemelvaartsdag? Wil daar met Duikteam > > DiveStyle een duikkie plannen namelijk.. > > > > > > Knipoog, > > > > Mich > > > > > > |
|
| |||
| |||
| Je hoeft geen helderziende te zijn om te voorspellen dat het zicht bij Scharendijke met Hemelvaart niet veel beter dan dit weekend zal zijn. De windverwachting tot en met donderdag is Noord tot Noord West 3. Daar Scharendijke aan de zuidkant van de Grevelingen ligt zal daar de wind dus de rest van de week op staan. Net als afgelopen week. Dus voor beter zicht moet je aan de Noordkant van de Grevelingen gaan duiken bij Ouddorp. Dus met de boot of een takke end lopen met je spullen. Hopelijk gaat die wind niet echt aanwakkeren daar wij op Hemelvaart 60 mijl uit de kust gaan duiken met Fogo Isle en ik mijn ontbijtje er liever in hou Jos Rosier Duikschool Wobbegong Amersfoort www.wobbegong.nl "iDive" <erwin@nospamgezellie.com> schreef in bericht news:40a5d65f$0$60797$cd19a363@news.wanadoo.nl... > Ben benieuwd of er nog helderzienden zijn die dit juist weten te > voorspellen! > > iDive > Erwin > > > "michel" <no@spam.please> wrote in message > news:KJipc.389$85.11471@zonnet-reader-1... > > Hoi mensen > > > > Wat is het zicht bij Scharendijke op hemelvaartsdag? Wil daar met Duikteam > > DiveStyle een duikkie plannen namelijk.. > > > > > > Knipoog, > > > > Mich > > > > > > |
|
| |||
| |||
| tussen de 5 a 10 meter ben net terug uit de grevelingen "michel" <no@spam.please> schreef in bericht news:KJipc.389$85.11471@zonnet-reader-1... > Hoi mensen > > Wat is het zicht bij Scharendijke op hemelvaartsdag? Wil daar met Duikteam > DiveStyle een duikkie plannen namelijk.. > > > Knipoog, > > Mich > > |
|
| |||
| |||
| "michel" <no@spam.please> schreef in bericht news:KJipc.389$85.11471@zonnet-reader-1... > Hoi mensen > > Wat is het zicht bij Scharendijke op hemelvaartsdag? Wil daar met Duikteam > DiveStyle een duikkie plannen namelijk.. > > > Knipoog, > > Mich Ik ben net terug van een weekendje Zeeland. Zicht bij de Kabbelaar: tot een metertje of 10 diep, een paar meter. Vanaf 10 meter tot wel 5 meter. Veel gezien: veel kreeften, noordzeekrabben en zelfs een snotolf van redelijke afmetingen! Voor een korte impressie, kijk maar eens in het "Zoudwateralbum". De foto's van afgelopen weekend staan aan het eind. http://www.pixum.nl/members/janjjansen |
|
| |||
| |||
| On Sat, 15 May 2004 09:34:11 +0200, "bert" <a.ottens@wanadoo.nl> wrote: >"michel" <no@spam.please> schreef in bericht >news:KJipc.389$85.11471@zonnet-reader-1... >> Wat is het zicht bij Scharendijke op hemelvaartsdag? Wil daar met Duikteam >> DiveStyle een duikkie plannen namelijk.. >weet ik niet maar dit is wel een beetje in het voren niet? >wij zijn afgelopen weekend geweest en ik vond het zicht zeker niet goed. >beetje melkachtig. >maar er was wel wat te zien hoor. Vrijdag was het juist erg goed, maar zaterdag en zondag niet. Waarschijnlijk kwam het door het grote aantal duikers. Yvonne |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| zicht grevelingen | Ineke | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 04:19 PM |
| zicht in de grevelingen | Pol Van Eenoo | (Dutch) | 3 | 04-12-2007 03:47 PM |
| Zicht Grevelingen | Theo | (Dutch) | 37 | 04-12-2007 03:46 PM |
| Zicht Grevelingen | Fred | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 02:09 PM |
| Zicht Grevelingen | duiker | (Dutch) | 8 | 04-12-2007 02:08 PM |