|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Vorige week zondag ben ik terug gekomen uit Sharm en zo'n 4 dagen later is het begonnen. Oorsuizen, duizeligheid, misselijkheid, braken en absoluut geen licht kunnen verdragen. In Sharm El Sheikh bij het duikcentrum (Emperor Divers) was er sprake van een virus met min of meer bovengenoemde symptonen. Maar omdat er toen nog niemand van ons last had heb ik er verder niet zoveel aandacht aan besteed. Inmiddels voel ik mij dus behoorlijk beroerd en heb opgevangen dat er nog iemand van onze groep met het zelfde zit. Ik vraag mij af of er meer mensen zijn die de afgelopen periode daar zijn geweest en dit mogelijkerwijs hebben opgelopen? -- __[:]o Gr. Kabouter Plons (Fer Goosen) |
|
| |||
| |||
| kabouter wrote: > Vorige week zondag ben ik terug gekomen uit Sharm en zo'n 4 dagen later is > het begonnen. > > Oorsuizen, duizeligheid, misselijkheid, braken en absoluut geen licht kunnen > verdragen. > > In Sharm El Sheikh bij het duikcentrum (Emperor Divers) was er sprake van > een virus met min of meer bovengenoemde symptonen. Maar omdat er toen nog > niemand van ons last had heb ik er verder niet zoveel aandacht aan besteed. > > Inmiddels voel ik mij dus behoorlijk beroerd en heb opgevangen dat er nog > iemand van onze groep met het zelfde zit. > > Ik vraag mij af of er meer mensen zijn die de afgelopen periode daar zijn > geweest en dit mogelijkerwijs hebben opgelopen? > > > -- > __[:]o > > Gr. > Kabouter Plons > (Fer Goosen) > > > > Al bij je huisarts geweest ??? |
|
| |||
| |||
| > > __[:]o Je snorkel zit aan de verkeerde kant groetjes, Michel |
|
| |||
| |||
| Sowieso een beetje raar om met een automaat in de mond je snorkel aan je masker vast te hebben zitten. Al dan niet aan de goede kant... |
|
| |||
| |||
| Zeker als je bedenkt dat dat hoofd nergens aan vast zit. "Andries Kalter" <kalter@tip.NOT> wrote in message news:40a89c7d$0$41755$5fc3050@dreader2.news.tiscal i.nl... > Sowieso een beetje raar om met een automaat in de mond je snorkel aan je > masker vast te hebben zitten. > Al dan niet aan de goede kant... > > > |
|
| |||
| |||
| Andries Kalter wrote: > Sowieso een beetje raar om met een automaat in de mond je snorkel aan je > masker vast te hebben zitten. > Al dan niet aan de goede kant... > > > Ieder zijn voorkeur he, laat iedereen zijn/haar snorkel maar lekker los mee nemen, dan vind je nog eens wat onder water |
|
| |||
| |||
| Pac Man verslaafd geweest? Hapte jij niet op mijn geintje, bij de weg?? > Ik heb altijd lol als ik hier inlog, altijd wel iemand die hapt .... |
|
| |||
| |||
| michel wrote: > Pac Man verslaafd geweest? > Hapte jij niet op mijn geintje, bij de weg?? > > >>Ik heb altijd lol als ik hier inlog, altijd wel iemand die hapt .... > > > Happen is wat anders dan met een smile ergens op reageren |
|
| |||
| |||
| Mmmm. Worden er zeker veel snorkels verkocht. Vorige week vond een van m'n buddies 2 snorkels in 1 duik in een regionale zoetwaterplas. Daarom opteer ik -afhankelijk van de omstandigheden- voor het weglaten van het pijpje. Andries Kalter. www.andrieskalter.nl |
|
| |||
| |||
| behalve als ie ogen in zijn achterhoofd heeft! "michel" <no@spam.please> wrote in message news:c8a5f4$o0g$1@news.cistron.nl... > > > > __[:]o > > Je snorkel zit aan de verkeerde kant > groetjes, > > Michel > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| virus | Alain Plouviez | (French) | 5 | 04-12-2007 01:59 AM |
| no virus | lune | (French) | 4 | 04-12-2007 01:57 AM |
| Virus | F1GBY | (French) | 34 | 04-12-2007 01:48 AM |
| virus | Tufo | (Italian) | 84 | 04-11-2007 02:23 PM |
| VIRUS VIRUS VIRUS | m II | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 7 | 03-27-2007 12:40 AM |