|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hallo, Gsiteren heb ik een mes gevonden bij Zoetersbout. Wie hem weet te omschrijven, merk e.d., kan hem terug krijgen. Als je hem niet meer wilt hebben dan mg je de houder ook naar mij opsturen __[;]-). Groet Frank |
|
| |||
| |||
| "Frank Beusekamp" <lufra@wanadoo.nl> schreef in bericht news:40abc564$0$12751$4a441750@news.wanadoo.nl... > Hallo, > > Gsiteren heb ik een mes gevonden bij Zoetersbout. Wie hem weet te > omschrijven, merk e.d., kan hem terug krijgen. Als je hem niet meer wilt > hebben dan mg je de houder ook naar mij opsturen __[;]-). Wat is je adres ? -- Posted by news://news.nb.nu |
|
| |||
| |||
|
"Frank Beusekamp" <lufra@wanadoo.nl> wrote in message news:40abc564$0$12751$4a441750@news.wanadoo.nl... > Hallo, > > Gsiteren heb ik een mes gevonden bij Zoetersbout. Wie hem weet te > omschrijven, merk e.d., kan hem terug krijgen. Als je hem niet meer wilt > hebben dan mg je de houder ook naar mij opsturen __[;]-). > > Groet Frank > > Hej Frank, Ik ben mijn mes verloren of op Zoetersbout of op de Plompetoren. Het is volgens mij een RVS mes - zonder heft is het lemmet ongeveer 20 cm lang (vraag me niet naar de code die eringeslagen is, maar dat zou ik misschien wel kunnen navragen), zwart handvat met gele accenten, origineel bij Henk gekocht. Gr, Marije (-; |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Vin Gevonden | Frans Damen | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:25 PM |
| gevonden | Mares | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:25 PM |
| gevonden | Mares | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:25 PM |
| Mes gevonden | Wendy | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:07 PM |
| vin gevonden | roel.knol | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 02:07 PM |