|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| In mijn pda heb ik inmiddels (vrijwel) alle duikstekken van Zeeland gezet (in TomTom). Nu lijkt het mij leuk om me bij het naderen van zo'n locatie te laten verwelkomen met het vertrouwde bubbel-geluid zoals we dat onderwater ook horen (is natuurlijk alleen maar voor de fun bedoeld). Je raad het al: Ik ben dus op zoek naar een wave bestandje met een dergelijk geluid. Ik kan mij herinneren dat ik daar tot vervelens toe mee geconfronteerd ben op een een of andere duiksite. Heeft iemand enig idee waar ik zo'n geluidje zou kunnen vinden? Even Googlen heft nog niets opgeleverd Groetjes en alvast bedankt, -- ¯¯[:]o Gr. Kabouter Plons (Fer Goosen) |
|
| |||
| |||
| "kabouter" <fer@goosen.fol.nl.com> schreef in bericht > Nu lijkt het mij leuk om me bij het naderen van zo'n locatie te > laten verwelkomen met het vertrouwde bubbel-geluid zoals we dat onderwater > ook horen (is natuurlijk alleen maar voor de fun bedoeld). > > Je raad het al: Ik ben dus op zoek naar een wave bestandje met een dergelijk > geluid. Ik kan mij herinneren dat ik daar tot vervelens toe mee > geconfronteerd ben op een een of andere duiksite. Heeft iemand enig idee > waar ik zo'n geluidje zou kunnen vinden? Even Googlen heft nog niets > opgeleverd > Hoi Fer Een eventuele optie, moet je maar kijken of het werkt... Kijk bij Google, zowel bij de site van sponge bob of een aquarium screensaver, krijg je bubbelend geluid op de achtergrond, die zou je kunnen installeren op je pc en dan de geluiden opnemen en op locatie afspelen. Groetjes Ingrid en succes Ook even voor je gezocht op Google, hier is een site waar je meer kan vinden. http://tinyurl.com/2h6ph |
|
| |||
| |||
| Hoi Fer, Zou je mij die POI's willen mailen, of nog beter centraal op een site willen zetten? Er zijn vast meer PDA bezitters met TomTom... Groeten, Felix |
|
| |||
| |||
| kabouter wrote: > "Felix" <loox600@tiscali.nl> schreef in bericht > news:40ae266d$0$41752$5fc3050@dreader2.news.tiscal i.nl... > >>Hoi Fer, >> >>Zou je mij die POI's willen mailen, of nog beter centraal op een site > > willen > >>zetten? Er zijn vast meer PDA bezitters met TomTom... >> >>Groeten, >> >>Felix >> >> > > Ik zal ze naar je door mailen. Ik heb ook nog de vulstations van Zeeland. > Doe ik er ook bij. > > Enige tijd geleden heb ik al eens in deze NG gepost over "mijn duikstekken > Poi's" maar er kwam toen geen enkele reactie. Ook heb ik ze aangaboden aan > een Poi-versprijder waar je automatisch mee kan synchroniseren. Ik kreeg een > mailtje terug dat ik ze maar eens in een tekstbestandje moest zetten. Hij > zou dan wel kijken of hij er iets mee ging doen. Niet op gereageerd dus. Als > het zo moet. > > Wellicht was het toen ook nog te onbekend voor vele om zelf iets met die > Poi's te doen. > > Als er meer belangstelling voor is hoor ik het wel. Misschien zet ik ze dan > alsnog op m'n site. Nadeel is dan wel dat de gebruiker (lees downloader) > zelf moet weten hoe hij e.e.a. moet installeren. > > > -- > ¯¯[:]o > > Gr. > Kabouter Plons > (Fer Goosen) > > Ik ga vanavond in bad, én ik heb bonen gegeten. Genoeg om bubbels te maken, zal ik het opnemen ??? -- My name is Sue, how do you do ?? |
|
| |||
| |||
| "kabouter" <fer@goosen.fol.nl.com> schreef in bericht news:10asdua8gq2s66b@corp.supernews.com... > Eigenlijk nog niet aan gedacht die aquarium-sites. Meteen even bekeken/ > beluisterd. Maar bij nader inzien zijn die geluiden eigenlijk niet wat ik > bedoel. Dat is het geluid van het gebubbel boven een aquarium. Waar ik naar > zoek is het ADEM-geluid, wat wij onder water horen. (ik ben niet moeilijk hé > > Je had over bubbel geluiden wat anders. Maar niet getreurt, heb ik evt nog andere optie dan ......... Sluit gewoon je automaat aan op de fles en dan ga je ademen en neem je het op een casette- recorder op. Ik wil er verder niet over uitwijden, maar klinkt hetzelfde of je het nou boven of onder water opneemt. Groetjes Ingrid |
|
| |||
| |||
| Hhhhh..... zucht Ik bedoel het geluid wat veroorzaakt wordt als je onderwater ademd. (dus niet het ademgeluid zelf) Dus wel een bubbelend geluid maar duidelijk anders dan aquarium-bubbels, cola-bubbels, bubbelbad-bubbels enz. -- ¯¯[:]o Gr. Kabouter Plons (Fer Goosen) "Ingrid" <ingrid1962HAALDITWEG@home.nl> schreef in bericht news:c8letr$5cn$1@news5.tilbu1.nb.home.nl... > > "kabouter" <fer@goosen.fol.nl.com> schreef in bericht > news:10asdua8gq2s66b@corp.supernews.com... > > Eigenlijk nog niet aan gedacht die aquarium-sites. Meteen even bekeken/ > > beluisterd. Maar bij nader inzien zijn die geluiden eigenlijk niet wat ik > > bedoel. Dat is het geluid van het gebubbel boven een aquarium. Waar ik > naar > > zoek is het ADEM-geluid, wat wij onder water horen. (ik ben niet moeilijk > hé > > > > > > Je had over bubbel geluiden > wat anders. > Maar niet getreurt, heb ik evt nog andere optie dan ......... > Sluit gewoon je automaat aan op de fles en dan ga je ademen en neem je het > op een casette- > recorder op. Ik wil er verder niet over uitwijden, maar klinkt hetzelfde of > je het nou boven > of onder water opneemt. > > Groetjes Ingrid > > |
|
| |||
| |||
| Laatst tikte "kabouter" <fer@goosen.fol.nl.com>: > Hhhhh..... zucht > Ik bedoel het geluid wat veroorzaakt wordt als je onderwater ademd. (dus > niet het ademgeluid zelf) Dus wel een bubbelend geluid maar duidelijk > anders dan aquarium-bubbels, cola-bubbels, bubbelbad-bubbels enz. Even ingetikt in Google: scuba wav Resultaat: http://www.grsites.com/modperl/sound...cuba %20diver http://sounds.wavcentral.com/effects10.htm En er staat vast nog wel meer in de lijst. Probeer ook eens scuba mp3 als zoekterm Sander... |
|
| |||
| |||
| Fer, Kijk eens op www.time2dive.nl. De beginpagina begint direct te borrellen. En als je de webamster ff mailt kan je je wave denk ik wel krijgen. "kabouter" <fer@goosen.fol.nl.com> schreef in bericht news:10as55h1p075e0e@corp.supernews.com... > In mijn pda heb ik inmiddels (vrijwel) alle duikstekken van Zeeland gezet > (in TomTom). Nu lijkt het mij leuk om me bij het naderen van zo'n locatie te > laten verwelkomen met het vertrouwde bubbel-geluid zoals we dat onderwater > ook horen (is natuurlijk alleen maar voor de fun bedoeld). > > Je raad het al: Ik ben dus op zoek naar een wave bestandje met een dergelijk > geluid. Ik kan mij herinneren dat ik daar tot vervelens toe mee > geconfronteerd ben op een een of andere duiksite. Heeft iemand enig idee > waar ik zo'n geluidje zou kunnen vinden? Even Googlen heft nog niets > opgeleverd > > Groetjes en alvast bedankt, > > -- > ¯¯[:]o > > Gr. > Kabouter Plons > (Fer Goosen) > > |
|
| |||
| |||
| "Phalanx" schreef in bericht > Ik ga vanavond in bad, én ik heb bonen gegeten. Genoeg om bubbels te > maken, zal ik het opnemen ??? LOL. Moet je eens met prei proberen. Dan heb je bubbels van een bevroren eerste trap -- Vriendelijke groet, Athlon Nomen est omen |
|
| |||
| |||
| Ook niet slecht. Nu wordt het kiezen. Bedankt, Fer "M@rtje" <martvanduijn@wanadoo.nl> schreef in bericht news:40ae445e$0$60802$cd19a363@news.wanadoo.nl... > Fer, > > Kijk eens op www.time2dive.nl. De beginpagina begint direct te borrellen. > En als je de webamster ff mailt kan je je wave denk ik wel krijgen. > > > "kabouter" <fer@goosen.fol.nl.com> schreef in bericht > news:10as55h1p075e0e@corp.supernews.com... > > In mijn pda heb ik inmiddels (vrijwel) alle duikstekken van Zeeland gezet > > (in TomTom). Nu lijkt het mij leuk om me bij het naderen van zo'n locatie > te > > laten verwelkomen met het vertrouwde bubbel-geluid zoals we dat onderwater > > ook horen (is natuurlijk alleen maar voor de fun bedoeld). > > > > Je raad het al: Ik ben dus op zoek naar een wave bestandje met een > dergelijk > > geluid. Ik kan mij herinneren dat ik daar tot vervelens toe mee > > geconfronteerd ben op een een of andere duiksite. Heeft iemand enig idee > > waar ik zo'n geluidje zou kunnen vinden? Even Googlen heft nog niets > > opgeleverd > > > > Groetjes en alvast bedankt, > > > > -- > > ¯¯[:]o > > > > Gr. > > Kabouter Plons > > (Fer Goosen) > > > > > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| gezocht | Jerommeke | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 05:14 PM |
| Gezocht: YS 50-TTL of YS 60-TTL | Andries Kalter | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 05:10 PM |
| Gezocht | Athlon | (Dutch) | 35 | 04-12-2007 04:51 PM |
| gezocht | Maurice | (Dutch) | 4 | 04-12-2007 04:47 PM |
| Gezocht | C. Junggeburth | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 03:24 PM |