|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik ben van plan min of meer op stel en sprong een vakantie naar Alanya te boeken en ik vroeg me af of hier mensen bekend zijn met duikcentra aldaar. Ik was van plan een paar duiken te maken en zoek het volgende: - Duiken in zo klein mogelijke groepen en/of de mogelijkheid zonder gids te duiken Het zal vast erg toeristisch zijn allemaal, maar ik zoek het wat kleinschaliger. In Malta was dat bijvoorbeeld het geval, maar in Hurghada was het een enorme kermis. Dat wil ik een beetje voorkomen. Tips zeer welkom! |
|
| |||
| |||
| ik ben 2 weken geleden in alanya gweest bij duikschool dolphin aan de haven heb 2 duiken vanaf een boot gemaakt een vrak duik naar 30 meter en en grot duik naar 15 meter met een man of 10 op de boot was allemaal erg relaxt "Piet" <@> schreef in bericht news:10b1hsu7u4ud7d8@corp.supernews.com... > Hallo, > > Ik ben van plan min of meer op stel en sprong een vakantie naar Alanya te > boeken en ik vroeg me af of hier mensen bekend zijn met duikcentra aldaar. > Ik was van plan een paar duiken te maken en zoek het volgende: > > - Duiken in zo klein mogelijke groepen en/of de mogelijkheid zonder gids te > duiken > > Het zal vast erg toeristisch zijn allemaal, maar ik zoek het wat > kleinschaliger. In Malta was dat bijvoorbeeld het geval, maar in Hurghada > was het een enorme kermis. Dat wil ik een beetje voorkomen. > > Tips zeer welkom! > > |
|
| |||
| |||
| Heb zelf nu 3 keer bij Dolphin gedoken, ben er zeer tevreden over. Denk niet dat jouw wens om zonder gids te duiken zal lukken, maar blijf Dolphin een aanrader vinden. Zie ook op mijn turkije pagina's op astimo.nl. Zelfs als er op de grote boot 40 man is, vergelijkt het met Egypte als met 8 man op de boot. Veel plezier daar, €kma ron wrote: > ik ben 2 weken geleden in alanya gweest bij duikschool dolphin aan de haven > heb 2 duiken vanaf een boot gemaakt een vrak duik naar 30 meter en en grot > duik naar 15 meter met een man of 10 op de boot was allemaal erg relaxt > "Piet" <@> schreef in bericht news:10b1hsu7u4ud7d8@corp.supernews.com... > > Hallo, > > > > Ik ben van plan min of meer op stel en sprong een vakantie naar Alanya te > > boeken en ik vroeg me af of hier mensen bekend zijn met duikcentra aldaar. > > Ik was van plan een paar duiken te maken en zoek het volgende: > > > > - Duiken in zo klein mogelijke groepen en/of de mogelijkheid zonder gids > te > > duiken > > > > Het zal vast erg toeristisch zijn allemaal, maar ik zoek het wat > > kleinschaliger. In Malta was dat bijvoorbeeld het geval, maar in Hurghada > > was het een enorme kermis. Dat wil ik een beetje voorkomen. > > > > Tips zeer welkom! > > > > |
|
| |||
| |||
| Ik heb ook gedoken bij Dolphin Dive.......... Nou dat was dus werkelijk 4x niks. ben er dan ook maar 1 dag mee de zee op gegaan. De volgende dag naar Active divers gegaan. 1. ze zijn goedkoper 2. Ze luisteren naar je (wat wil je voor een duik maken) 3. Wat kundiger personeel. Ik heb daar dan ook de rest van mijn duiken gedaan. Je vind ze ook aan de haven, als je met de rug naar dolphin dive staat links (5 meter de berg op) |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de reacties. Ik kon van Active Divers geen website vinden. Heb je een URL? "Bert Peeters" <hbpe@home.nl> wrote in message news:c8tfi9$er1$1@news2.tilbu1.nb.home.nl... > Ik heb ook gedoken bij Dolphin Dive.......... > Nou dat was dus werkelijk 4x niks. > ben er dan ook maar 1 dag mee de zee op gegaan. > > De volgende dag naar Active divers gegaan. > 1. ze zijn goedkoper > 2. Ze luisteren naar je (wat wil je voor een duik maken) > 3. Wat kundiger personeel. > > Ik heb daar dan ook de rest van mijn duiken gedaan. > Je vind ze ook aan de haven, als je met de rug naar dolphin dive staat links > (5 meter de berg op) > > |
|
| |||
| |||
| Active Divers PADI Istele cad. Tophane sot. 2/2 Alanya TURKEY (242) 512 8811 (242) 511 7872 admin@activedivers.com De site is momenteel offline www.activedivers.com "Piet" <@> schreef in bericht news:10b8djq2rv6n1e2@corp.supernews.com... > Bedankt voor de reacties. > > Ik kon van Active Divers geen website vinden. Heb je een URL? > > "Bert Peeters" <hbpe@home.nl> wrote in message > news:c8tfi9$er1$1@news2.tilbu1.nb.home.nl... > > Ik heb ook gedoken bij Dolphin Dive.......... > > Nou dat was dus werkelijk 4x niks. > > ben er dan ook maar 1 dag mee de zee op gegaan. > > > > De volgende dag naar Active divers gegaan. > > 1. ze zijn goedkoper > > 2. Ze luisteren naar je (wat wil je voor een duik maken) > > 3. Wat kundiger personeel. > > > > Ik heb daar dan ook de rest van mijn duiken gedaan. > > Je vind ze ook aan de haven, als je met de rug naar dolphin dive staat > links > > (5 meter de berg op) > > > > > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| duiken in alanya, turkije | Ruijmgaard | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 04:53 PM |
| duiken in alanya (turkije) | Ruijmgaard | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 04:52 PM |
| Info Duikcentra Tenerife | Bert | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 04:47 PM |
| Alanya | Watts | Turkey | 0 | 03-26-2007 11:39 PM |
| Alanya | Watts | Turkey | 32 | 10-24-2005 06:10 PM |