|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Eerste duiktrip met D100 in Ikelite huis naar de Rode zee. Foto's gemaakt met 60 mm macrolens en 10.5 mm fisheye. De meeste foto's belicht met 2 flitsers, maar ook RAW bestanden met bestaand licht en achteraf gecorrigeerd via capture software van NIKON. http://www.digischool.nl/bi/onderwat...s/framfoto.htm Ron Offermans |
|
| |||
| |||
| Ron Offermans wrote: > Eerste duiktrip met D100 in Ikelite huis naar de Rode zee. > > Foto's gemaakt met 60 mm macrolens en 10.5 mm fisheye. De meeste > foto's belicht met 2 flitsers, maar ook RAW bestanden met bestaand > licht en achteraf gecorrigeerd via capture software van NIKON. > > http://www.digischool.nl/bi/onderwat...s/framfoto.htm > > > > Ron Offermans Dat zijn hele mooie foto's Groeten Bruno www.vui.be |
|
| |||
| |||
| Heel fraai Ron! Vooral dat kiekje van dat zeilbootje nabij Abu galawa soraya. Toen ik daar was, was het helaas een stuk minder helder dan op jouw foto. Maar nu kan ik met jouw kiekje toch nog een beetje nagenieten. Nou het maar napret Gr Edgar www.napret.tk |
|
| |||
| |||
| "Ron Offermans" <ron.offermans@wxs.nl> schreef in bericht news:c90iov$1ot$1@reader08.wxs.nl... > Eerste duiktrip met D100 in Ikelite huis naar de Rode zee. > > Foto's gemaakt met 60 mm macrolens en 10.5 mm fisheye. De meeste foto's > belicht met 2 flitsers, maar ook RAW bestanden met bestaand licht en > achteraf gecorrigeerd via capture software van NIKON. > > http://www.digischool.nl/bi/onderwat...s/framfoto.htm > > > > Ron Offermans > > Echt schitterende foto's Ron. Ik zelf zit te twijfelen of ik over moet stappen van mijn G1, naar mijn 10D. Maar de onderwaterhuizen zijn wel duur zeg. Nou ik zie dat je toch wel schitterende foto's kunt behalen met zo'n type camera, begin ik nog meer te twijfelen. Ik ben nou een beetje uitgekeken op de G1, hij is niet snel, en kwa scherpte komt hij niet in de buurt van jou foto's. Maar goed, deze foto's zijn echt de moeite waard, prachtig. groeten marcel. www.digidiver.nl |
|
| |||
| |||
| Hallo Marcel. Bekend probleem zo'n beslissing. Ik heb er ook een tijd over gedaan voor de kogel door de kerk was en je ziet? nu is er al weer de D70 met nog betere specificaties voor minder geld. Daarom heb ik ook voor een Ikelite huis gekozen omdat die "betrekkelijk" goedkoop was. Ik ga ervan uit dat ik over twee jaar moet gaan vervangen omdat mijn spulletjes dan alweer hopeloos verouderd zijn. Behalve natuurlijk de objectieven die gaan een stuk langer mee en maken eigenlijk het grote verschil in kwaliteit. Voor de prijs van 1 kwaliteitsobjectief van een gerenommeerd merk koop je minimaal twee top digitale compactcamera's inclusief zoomobjectieven. Dus? Ron. "Marcel Maas" <mjh.maas@home.nl> schreef in bericht news:c91pfh$3l1$1@news1.tilbu1.nb.home.nl... > > "Ron Offermans" <ron.offermans@wxs.nl> schreef in bericht > news:c90iov$1ot$1@reader08.wxs.nl... > > Eerste duiktrip met D100 in Ikelite huis naar de Rode zee. > > > > Foto's gemaakt met 60 mm macrolens en 10.5 mm fisheye. De meeste foto's > > belicht met 2 flitsers, maar ook RAW bestanden met bestaand licht en > > achteraf gecorrigeerd via capture software van NIKON. > > > > http://www.digischool.nl/bi/onderwat...s/framfoto.htm > > > > > > > > Ron Offermans > > > > > > Echt schitterende foto's Ron. > > Ik zelf zit te twijfelen of ik over moet stappen van mijn G1, naar mijn 10D. > Maar de onderwaterhuizen zijn wel duur zeg. > Nou ik zie dat je toch wel schitterende foto's kunt behalen met zo'n type > camera, begin ik nog meer te twijfelen. > Ik ben nou een beetje uitgekeken op de G1, hij is niet snel, en kwa scherpte > komt hij niet in de buurt van jou foto's. > Maar goed, deze foto's zijn echt de moeite waard, prachtig. > > groeten marcel. > www.digidiver.nl > > > |
|
| |||
| |||
| Schitterende foto's op prachtige riffen. Je nieuwe camera zal je waarschijnlijk niet teleurgesteld hebben. De onbekende zeester is waarschijnlijk de egyptische zeester (Rode Zee riffengids van Helmut Debelius pagina 299). Ik heb diverse varianten van deze zeester gezien oa. de door jou vastgelegde. Mvrg, Theo "Ron Offermans" <ron.offermans@wxs.nl> schreef in bericht news:c90iov$1ot$1@reader08.wxs.nl... > Eerste duiktrip met D100 in Ikelite huis naar de Rode zee. > > Foto's gemaakt met 60 mm macrolens en 10.5 mm fisheye. De meeste foto's > belicht met 2 flitsers, maar ook RAW bestanden met bestaand licht en > achteraf gecorrigeerd via capture software van NIKON. > > http://www.digischool.nl/bi/onderwat...s/framfoto.htm > > > > Ron Offermans > > |
|
| |||
| |||
| Dag Ron, Geweldig mooie site, met veel info en mooie foto's. Ga zo door Maurice Ron Offermans wrote: > Eerste duiktrip met D100 in Ikelite huis naar de Rode zee. > > Foto's gemaakt met 60 mm macrolens en 10.5 mm fisheye. De meeste foto's > belicht met 2 flitsers, maar ook RAW bestanden met bestaand licht en > achteraf gecorrigeerd via capture software van NIKON. > > http://www.digischool.nl/bi/onderwat...s/framfoto.htm > > > > Ron Offermans > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| TKA Ikelitehuis met Nikon D100 | Cor Kuyvenhoven | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:22 PM |
| Nikon D100, D70 et D50 | Martod | (French) | 0 | 04-12-2007 11:43 AM |
| D100 | Alberto | (French) | 8 | 04-12-2007 02:29 AM |
| [mercatino] Nikon D100 + custodia Igloo | Cafonauta | (Italian) | 0 | 04-11-2007 03:43 PM |
| Custodia per D100 | brunello | (Italian) | 1 | 04-11-2007 02:04 PM |