|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| hoi duikers welke lijm moet ik gebruiken om een latex nekseal op een Polar Bears trilaminaat te plakken? wil dit graag zelf proberenanders ben ik mijn pak 14 dagen kwijt! vast bedankt voor jullie terzake kundige antwoorden;<)) FKR |
|
| |||
| |||
| Stormsure. Te verkrijgen bij de vakhandel of onder www.stormsure.com Tube kost rond de 6 a 7 euro. Stan "ookeenduiker" <praatpaalpraatpaal@chello.nl> schreef in bericht news:RK1xc.1972$9n5.388@amstwist00... > hoi duikers > welke lijm moet ik gebruiken om een latex nekseal op een Polar Bears > trilaminaat te plakken? > wil dit graag zelf proberenanders ben ik mijn pak 14 dagen kwijt! > > vast bedankt voor jullie terzake kundige antwoorden;<)) > > FKR > > |
|
| |||
| |||
| Aquasure schijnt ook goed te zijn... Zelf nooit getest. suc6 Edmund "Stan Heijmann" <s.heijmann@hetnet.nl> schreef in bericht news:ca2aig$gqs$1@reader13.wxs.nl... > Stormsure. Te verkrijgen bij de vakhandel of onder www.stormsure.com > Tube kost rond de 6 a 7 euro. > > Stan > > > > > "ookeenduiker" <praatpaalpraatpaal@chello.nl> schreef in bericht > news:RK1xc.1972$9n5.388@amstwist00... > > hoi duikers > > welke lijm moet ik gebruiken om een latex nekseal op een Polar Bears > > trilaminaat te plakken? > > wil dit graag zelf proberenanders ben ik mijn pak 14 dagen kwijt! > > > > vast bedankt voor jullie terzake kundige antwoorden;<)) > > > > FKR > > > > > > |
|
| |||
| |||
| Aquasure is goed. Daar kan ik zelfs mijn schoonmoeders mond mee dicht lijmen. En het houdt!!! Wim "Edmund Fennema" <edmund.fennemaNOSPAM@planet.nl> schreef in bericht news:ca2fo6$sh8$1@reader13.wxs.nl... > Aquasure schijnt ook goed te zijn... > Zelf nooit getest. > > suc6 > > Edmund > > "Stan Heijmann" <s.heijmann@hetnet.nl> schreef in bericht > news:ca2aig$gqs$1@reader13.wxs.nl... > > Stormsure. Te verkrijgen bij de vakhandel of onder www.stormsure.com > > Tube kost rond de 6 a 7 euro. > > > > Stan > > > > > > > > > > "ookeenduiker" <praatpaalpraatpaal@chello.nl> schreef in bericht > > news:RK1xc.1972$9n5.388@amstwist00... > > > hoi duikers > > > welke lijm moet ik gebruiken om een latex nekseal op een Polar Bears > > > trilaminaat te plakken? > > > wil dit graag zelf proberenanders ben ik mijn pak 14 dagen kwijt! > > > > > > vast bedankt voor jullie terzake kundige antwoorden;<)) > > > > > > FKR > > > > > > > > > > > > |
|
| |||
| |||
| "ookeenduiker" <praatpaalpraatpaal@chello.nl> wrote: >hoi duikers >welke lijm moet ik gebruiken om een latex nekseal op een Polar Bears >trilaminaat te plakken? >wil dit graag zelf proberenanders ben ik mijn pak 14 dagen kwijt! > >vast bedankt voor jullie terzake kundige antwoorden;<)) bostik 2402. Gebruik tolueen ontvetter om de oude lijmresten eraf te halen, steek een emmertje of zo door de nekseal, rol de nieuwe seal erop. Rol dan ongeveer 1.5 cm terug af, opruwen, doe dun laagje lijm op pak en seal, laat drogen. 2de laagje lijm erop, enkele minuutjes wachten, seal terugrollen en aandrukken met rolletje. steven +------------------------------------------------+ | Please use steevke at hotmail dot com to reply | +------------------------------------------------+ | Hinc illae lacrimae | +------------------------------------------------+ |
|
| |||
| |||
| een ieder bedankt, ik ga aan de slag! "ookeenduiker" <praatpaalpraatpaal@chello.nl> wrote in message news:RK1xc.1972$9n5.388@amstwist00... > hoi duikers > welke lijm moet ik gebruiken om een latex nekseal op een Polar Bears > trilaminaat te plakken? > wil dit graag zelf proberenanders ben ik mijn pak 14 dagen kwijt! > > vast bedankt voor jullie terzake kundige antwoorden;<)) > > FKR > > |
|
| |||
| |||
| "Steven Tolleneer" <steevke@nospam.com> schreef in bericht news:8voac0lsf4cbdf7juhlh17tcjb6rc2hlhe@4ax.com... > Gebruik tolueen ontvetter om de oude lijmresten eraf te halen, steek > een emmertje of zo door de nekseal, rol de nieuwe seal erop. Rol dan > ongeveer 1.5 cm terug af, opruwen, doe dun laagje lijm op pak en seal, > laat drogen. 2de laagje lijm erop, enkele minuutjes wachten, seal > terugrollen en aandrukken met rolletje. Weet iemand hoe ik op de makkelijkste manier een vastgeplakt emmertje uit mijn droogpak kan verwijderen? Ferd. |
|
| |||
| |||
| Ferdinand Swaters wrote: > "Steven Tolleneer" <steevke@nospam.com> schreef in bericht > news:8voac0lsf4cbdf7juhlh17tcjb6rc2hlhe@4ax.com... > >>Gebruik tolueen ontvetter om de oude lijmresten eraf te halen, steek >>een emmertje of zo door de nekseal, rol de nieuwe seal erop. Rol dan >>ongeveer 1.5 cm terug af, opruwen, doe dun laagje lijm op pak en seal, >>laat drogen. 2de laagje lijm erop, enkele minuutjes wachten, seal >>terugrollen en aandrukken met rolletje. > > > Weet iemand hoe ik op de makkelijkste manier een vastgeplakt emmertje uit > mijn droogpak kan verwijderen? > > Ferd. LOL -- Azur "Remember when sex was safe and diving dangerous" |
|
| |||
| |||
| Willem <.@.nl> wrote: > Aquasure is goed. Daar kan ik zelfs mijn schoonmoeders mond mee dicht > lijmen. En het houdt!!! Stormsure doet het net zo goed en kun je in losse tubes van 5g krijgen. Bovendien is stormsure goedkoper dan aquasure. |
|
| |||
| |||
| >> Weet iemand hoe ik op de makkelijkste manier een vastgeplakt emmertje uit >> mijn droogpak kan verwijderen? met die tolueen thinner/ontvetter... maar dan heb je hopelijk wél de juiste lijm gebruikt... steven +------------------------------------------------+ | Please use steevke at hotmail dot com to reply | +------------------------------------------------+ | Hinc illae lacrimae | +------------------------------------------------+ |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Welke lens voor de videocamera? | Richard Vinke | (Dutch) | 5 | 04-12-2007 02:32 PM |
| Neopreen nekseal | Edmund Fennema | (Dutch) | 5 | 04-12-2007 02:22 PM |
| Droogpak Nekseal | Sir Dive-a-Lot | (Dutch) | 19 | 04-12-2007 02:20 PM |
| Reparatie nekseal? | recreatie_duiker | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 02:15 PM |
| Neopreen lijm versa Polyurethaan lijm | O2info | (Dutch) | 17 | 09-10-2006 01:40 PM |