|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Nog een paar foto's (iets kleiner) http://members.home.nl/gebolhuis/Tynaarlo/ Het wordt met de week beter. WAUW Oostvoorne..........DOEI!!!!!! -- Vriendelijke groet, Athlon® |
|
| |||
| |||
| "Athlon®" <asjemenou@home.nl> schreef in bericht news:cc497l$rhe$1@news1.tilbu1.nb.home.nl... > Oostvoorne..........DOEI!!!!!! Miracles do happen |
|
| |||
| |||
| "Athlon®" <asjemenou@home.nl> schreef in bericht news:cc6bql$9an$1@news5.tilbu1.nb.home.nl... > > "Sven Goosen" schreef in bericht news:cc631v$1kmf$1@nl-news.euro.net... > > "Athlon®" <asjemenou@home.nl> schreef in bericht > > news:cc497l$rhe$1@news1.tilbu1.nb.home.nl... > > > Oostvoorne..........DOEI!!!!!! > > > > Miracles do happen > > Koekje van eigen deeg. > > Kraantje open, zout water erin. Alle zooi eruit. Over een paar weer perfect > zicht. wat hebbie aan zicht, als er geen **** te zien is? |
|
| |||
| |||
| "Sven Goosen" <sven@goosen-demon.nl> schreef in bericht news:cc6ir5$o76$1@nl-news.euro.net... > "Athlon®" <asjemenou@home.nl> schreef in bericht > news:cc6bql$9an$1@news5.tilbu1.nb.home.nl... > > > > "Sven Goosen" schreef in bericht news:cc631v$1kmf$1@nl-news.euro.net... > > > "Athlon®" <asjemenou@home.nl> schreef in bericht > > > news:cc497l$rhe$1@news1.tilbu1.nb.home.nl... > > > > Oostvoorne..........DOEI!!!!!! > > > > > > Miracles do happen > > > > Koekje van eigen deeg. > > > > Kraantje open, zout water erin. Alle zooi eruit. Over een paar weer > perfect > > zicht. > > wat hebbie aan zicht, als er geen **** te zien is? Heb nog nooit sterretjes gezien. Alleen in mijn logboekje. Het is toch wel een mooie oefenplas, om je om te kleden. Ja toch, niet dan?!?!?!? -- Vriendelijke groet, Athlon® |
|
| |||
| |||
| "Athlon®" <asjemenou@home.nl> schreef in bericht news:cc6nkq$cm5$1@news5.tilbu1.nb.home.nl... > > "Sven Goosen" <sven@goosen-demon.nl> schreef in bericht > news:cc6ir5$o76$1@nl-news.euro.net... > > "Athlon®" <asjemenou@home.nl> schreef in bericht > > news:cc6bql$9an$1@news5.tilbu1.nb.home.nl... > > > > > > "Sven Goosen" schreef in bericht news:cc631v$1kmf$1@nl-news.euro.net... > > > > "Athlon®" <asjemenou@home.nl> schreef in bericht > > > > news:cc497l$rhe$1@news1.tilbu1.nb.home.nl... > > > > > Oostvoorne..........DOEI!!!!!! > > > > > > > > Miracles do happen > > > > > > Koekje van eigen deeg. > > > > > > Kraantje open, zout water erin. Alle zooi eruit. Over een paar weer > > perfect > > > zicht. > > > > wat hebbie aan zicht, als er geen **** te zien is? > > Heb nog nooit sterretjes gezien. Alleen in mijn logboekje. Het is toch wel > een mooie oefenplas, om je om te kleden. Ja toch, niet dan?!?!?!? Kan me nog herrinneren, dat er mensen waren die beweerden dat er zoveel tezien was... veel forellen enzo en ander mooi spul... oefenen, cursussen.. ja iedere week weer... nee :) |
|
| |||
| |||
| "Sven Goosen" schreef in bericht news:cc6s7v$25g5$1@nl-news.euro.net... [knip] > Kan me nog herrinneren, dat er mensen waren die beweerden dat er zoveel > tezien was... veel forellen enzo en ander mooi spul... > oefenen, cursussen.. ja > iedere week weer... nee :) LOL Ja voor ons was er ten opzichte van waar we normaal komen, joa uut grún, veel te zien. -- Vriendelijke groet, Athlon® |
|
| |||
| |||
| Als iedereen het nou voor een oefenplasje houd dan geniet ik wl van de rest. Paling, Zeelt, Karper, Brasem,Voorn, Zwanemossel, Kreeft en er schijnt een Schildpad te vertoeven. Ik ben naturlijk nog wel wat vergeten, een zeilboot, een in elkaar gelaste metalen geraamte wat een buscabine moet voorstellen en een motorbootje. Dan zijn er ook nog de kleine beestjes en de planten die het zaakje compleet maken voor een hele mooie duik. Maar duik wel voor dat men gaat oefenen, of duik allemaal in verweggiestan dan amuseer ik mij hier ook wel. Groet en allemaal een prettige duikvakantie toegewenst, Ronald "Athlon®" <asjemenou@home.nl> schreef in bericht news:cc6tef$u3h$1@news1.tilbu1.nb.home.nl... > > "Sven Goosen" schreef in bericht news:cc6s7v$25g5$1@nl-news.euro.net... > > [knip] > > > Kan me nog herrinneren, dat er mensen waren die beweerden dat er zoveel > > tezien was... veel forellen enzo en ander mooi spul... > > oefenen, cursussen.. ja > > iedere week weer... nee :) > > LOL Ja voor ons was er ten opzichte van waar we normaal komen, joa uut grún, > veel te zien. > > -- > Vriendelijke groet, > > Athlon® > > > > |
|
| |||
| |||
| Kun je in ieder geval zien dat er niets te zien is iDive Erwin "Sven Goosen" <sven@goosen-demon.nl> wrote in message news:cc6ir5$o76$1@nl-news.euro.net... > "Athlon®" <asjemenou@home.nl> schreef in bericht > news:cc6bql$9an$1@news5.tilbu1.nb.home.nl... > > > > "Sven Goosen" schreef in bericht news:cc631v$1kmf$1@nl-news.euro.net... > > > "Athlon®" <asjemenou@home.nl> schreef in bericht > > > news:cc497l$rhe$1@news1.tilbu1.nb.home.nl... > > > > Oostvoorne..........DOEI!!!!!! > > > > > > Miracles do happen > > > > Koekje van eigen deeg. > > > > Kraantje open, zout water erin. Alle zooi eruit. Over een paar weer > perfect > > zicht. > > wat hebbie aan zicht, als er geen **** te zien is? > > |
|
| |||
| |||
| "Ronald" schreef in bericht news:cc7297$i18$1@news1.tilbu1.nb.home.nl... > Als iedereen het nou voor een oefenplasje houd dan geniet ik wl van de rest. > Paling, Zeelt, Karper, Brasem,Voorn, Zwanemossel, Kreeft en er schijnt een > Schildpad te vertoeven. > Ik ben naturlijk nog wel wat vergeten, een zeilboot, een in elkaar gelaste > metalen geraamte wat een buscabine moet voorstellen en een motorbootje. > Dan zijn er ook nog de kleine beestjes en de planten die het zaakje compleet > maken voor een hele mooie duik. > Maar duik wel voor dat men gaat oefenen, of duik allemaal in verweggiestan > dan amuseer ik mij hier ook wel. > Groet en allemaal een prettige duikvakantie toegewenst, Ronald Hey cipiertje Ja, hier mogen we trots op zijn. Een mooi "gat" vol met bezienswaardigheden en oefenplatformen. De laatste tijd zéééééééééér goed zicht http://members.home.nl/gebolhuis/Tynaarlo/IMG_0141.jpg en veel leven. Op een vierkante meter wel 25 stekelbaarsjes http://members.home.nl/gebolhuis/Tynaarlo/IMG_0144.jpg . De snoek zit er nog steeds. Tsja wat wil je nog meer -- Vriendelijke groet, Athlon® |
|
| |||
| |||
|
"iDive" <erwin@nospamgezellie.com> schreef in bericht > Kun je in ieder geval zien dat er niets te zien is > > iDive > Erwin > Hey Erwin... Ik wou dat ik foto kon plaatsen die we gemaakt hebben daar.............. Erg goed zicht, hoef je niet voor naar de maledieven (beetje overdrijven magwel maar was te gek) en ook dat hebben we hier nog niet meegemaakt. Kom gewoon keer hier duiken.... Nu in deze tijd dan, want nu is het super zicht. En dat voor ons oefenplasje. Wij hebben in ieder geval genoten.. Groetjes Ingrid |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| zicht | luckydiver | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 03:35 PM |
| OT: The perfect Christmas gift for that liberal on your list | Scott | Divers Hangout | 2 | 03-26-2007 09:31 PM |
| The perfect pre dive diet. | Hamburgler | Divers Hangout | 4 | 03-26-2007 12:30 PM |
| I've been thinking about a 'perfect travel camera.' | D T | Underwater Photo | 0 | 10-13-2006 10:19 PM |
| Re: Perfect Hobby to complement Scuba | sh0411706@shetland.uhi.ac.uk | Gear | 2 | 12-10-2004 10:10 AM |