|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Maar ik heb geen centjes Ps dat duiken is maar een gevaarlijke bezigheid,wantr ik lees vaak genoeg dat er een de pijp uitgaat hier in zeeland. Greetings, Bobby. |
|
| |||
| |||
| lullig voor je!! "Bobby" <geen@mail15.com> schreef in bericht news:2lj0o3Fd9s8iU1@uni-berlin.de... > Maar ik heb geen centjes > > Ps dat duiken is maar een gevaarlijke bezigheid,wantr ik lees vaak genoeg > dat er een de pijp uitgaat hier in zeeland. > > Greetings, Bobby. > > |
|
| |||
| |||
| "Bobby" <geen@mail15.com> schreef in bericht news:2lj0o3Fd9s8iU1@uni-berlin.de... > Maar ik heb geen centjes > > Ps dat duiken is maar een gevaarlijke bezigheid,wantr ik lees vaak genoeg > dat er een de pijp uitgaat hier in zeeland. > > Greetings, Bobby. > Ja man, het is levensgevaarlijk dat zogenaamde diepzeeduiken. En die zuurstofflessen knallen soms ook uit elkaar. Niet aan beginnen...... Willem |
|
| |||
| |||
| Bobby, Ik wil je best laten duiken, hoeft helemaal niets te kosten. De Zeelandbrug lijkt me een ideale locatie om te beginnen. Goed zicht vooral de peilers halve wege zijn fantastische duiklokaties. Laten we morgen afspreken 2 uurtjes na de kentering. Ik flikker je van de brug af. Moet je zien wat je diept duikt. Weet je ook meteen wat een driftduik is. 2 vliegen in een klap. Mvrgrt Richard Wolterink "Bobby" <geen@mail15.com> schreef in bericht news:2lj0o3Fd9s8iU1@uni-berlin.de... > Maar ik heb geen centjes > > Ps dat duiken is maar een gevaarlijke bezigheid,wantr ik lees vaak genoeg > dat er een de pijp uitgaat hier in zeeland. > > Greetings, Bobby. > > |
|
| |||
| |||
| Richard Wolterink wrote: > Bobby, > > Ik wil je best laten duiken, hoeft helemaal niets te kosten. De > Zeelandbrug lijkt me een ideale locatie om te beginnen. Goed zicht > vooral de peilers halve wege zijn fantastische duiklokaties. Laten we > morgen afspreken 2 uurtjes na de kentering. > > Ik flikker je van de brug af. Moet je zien wat je diept duikt. > > Weet je ook meteen wat een driftduik is. > > 2 vliegen in een klap. Nooit van het Buddy systeem gehoord? Moet je wel meespringen! Of een bunjee koord als buddy lijn gebruiken -- Groeten, Sven Verander het streepje in een puntje voor een prive mailtje |
|
| |||
| |||
| He Richard, hoor het wel als je nog wat (extra) lood nodig hebt.... Richard Wolterink wrote: > Bobby, > > Ik wil je best laten duiken, hoeft helemaal niets te kosten. De Zeelandbrug > lijkt me een ideale locatie om te beginnen. Goed zicht vooral de peilers > halve wege zijn fantastische duiklokaties. Laten we morgen afspreken 2 > uurtjes na de kentering. > > Ik flikker je van de brug af. Moet je zien wat je diept duikt. > > Weet je ook meteen wat een driftduik is. > > 2 vliegen in een klap. > > Mvrgrt Richard Wolterink > > > "Bobby" <geen@mail15.com> schreef in bericht > news:2lj0o3Fd9s8iU1@uni-berlin.de... > >>Maar ik heb geen centjes >> >>Ps dat duiken is maar een gevaarlijke bezigheid,wantr ik lees vaak genoeg >>dat er een de pijp uitgaat hier in zeeland. >> >>Greetings, Bobby. >> >> > > > |
|
| |||
| |||
| "Bobby" schreef in bericht news:2lj0o3Fd9s8iU1@uni-berlin.de... > Maar ik heb geen centjes > > Ps dat duiken is maar een gevaarlijke bezigheid,wantr ik lees vaak genoeg > dat er een de pijp uitgaat hier in zeeland. > > Greetings, Bobby. Hey Bobby, Hier niet gaan "trollen" hoor Maar wat het toegaat aan bovenkloten, tsja........ dan pas je hier goed. Maar als je liever "boven" kloot dan "onder" kloot lijkt mij vliegen eerder iets voor jou dan duiken. En ATTN iedereen.......... Hij bedoeld het niet kwaad. Het is een aardige (jonge) jongen. -- Vriendelijke groet, Rydec |
|
| |||
| |||
| Hallo Richard, Ik zou graag op je aanbod "gratis leren duiken" in willen gaan.Ik heb alleen een paar beperkingen: Ik moet op tijd weer thuis zijn om de mensen op usenet te antwoorden, en ik heb een vrij groot pak nodig (1.90M) Als jij dit kan regelen, Perfect!! Wat die andere persoon zij, 'buddyduiken' zie ik ook zeer zitten, gaan we samen driftduiken. beginnen, want als je boven van de brug af springt zou je toch licht zo'n betonnen peiler kunnen raken, en dat zie ik niet zo zitten. Lood wil ik ook niet al te veel hebben hoor 500 gram is genoeg..... Hoop snel weer van je te horen.. Greetings >>>>>>>>>>Bobby >>>>>>>>>>>>>>>> "Richard Wolterink" > Ik wil je best laten duiken, hoeft helemaal niets te kosten. De Zeelandbrug > lijkt me een ideale locatie om te beginnen. Goed zicht vooral de peilers > halve wege zijn fantastische duiklokaties. Laten we morgen afspreken 2 > uurtjes na de kentering. > > Ik flikker je van de brug af. Moet je zien wat je diept duikt. > > Weet je ook meteen wat een driftduik is. > > 2 vliegen in een klap. > > Mvrgrt Richard Wolterink -- topposter sinds 1996 www.leertopposten.tk |
|
| |||
| |||
| Hmmm.. Ik ken Zeeland niet zo goed. Ik heb alleen Kabbelaar, Dreischor, Slibben, Koepeltje en nog wat meer van de Grevelingen gedoken, maar waar die pijp licht.... dat is toch Oostvoorne ? (Is dat ook nog Zeeland dan ?) -- Thomas (aka Sir Dive-a-Lot) "Bobby" <geen@mail15.com> schreef in bericht news:2lj0o3Fd9s8iU1@uni-berlin.de... > Maar ik heb geen centjes > > Ps dat duiken is maar een gevaarlijke bezigheid,wantr ik lees vaak genoeg > dat er een de pijp uitgaat hier in zeeland. > > Greetings, Bobby. > > |
|
| |||
| |||
| "Sir Dive-a-Lot" <Sir schreef in bericht news:cd3a32$14c2$1@nl-news.euro.net... > Hmmm.. Ik ken Zeeland niet zo goed. > Ik heb alleen Kabbelaar, Dreischor, Slibben, Koepeltje en nog wat meer van > de Grevelingen gedoken, > maar waar die pijp licht.... dat is toch Oostvoorne ? > (Is dat ook nog Zeeland dan ?) > > -- > Thomas > (aka Sir Dive-a-Lot) Sorry Thomas, Maar deze "bovenstaande" tekst is echt sterk LOL -- Vriendelijke groet, Rydec |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Dir duiken... | Gerard | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 03:57 PM |
| duiken op kos | robohide | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 02:24 PM |
| duiken op kos | robohide | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 02:22 PM |
| Duiken???????? | Marja | (Dutch) | 51 | 04-12-2007 02:17 PM |
| duiken | Patrick en Myriam | (Dutch) | 8 | 04-12-2007 02:10 PM |