|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ga binnenkort voor een paar weken naar St. Maxime (tegenover St. Tropez). Was eerst niet van plan te gaan duiken, maar nu ik zo eens over het net surf, ziet het er allemaal best goed uit, dus ik wil mijn spullen toch maar in de auto leggen...... Heeft iemand een goede tip voor een duikcentrum ? Wat zijn spots die ik zeker niet mag missen ? Liefst natuurlijk een beetje in de buurt van St. Maxime, maar alle tips zijn welkom ! Graag ook copietje van je bericht naar mijn email, newsserver werkt op dit moment nogal slecht (alrik@wanadoo.nl) Dank & groeten, Alrik |
|
| |||
| |||
| "Alrik" <alrik@wanadoo.nl> schreef in bericht news:mqgtf0he21p84g9u8r34focnh2uouu9v1j@4ax.com... > Hoi, > > Ga binnenkort voor een paar weken naar St. Maxime (tegenover St. > Tropez). Was eerst niet van plan te gaan duiken, maar nu ik zo eens > over het net surf, ziet het er allemaal best goed uit, dus ik wil mijn > spullen toch maar in de auto leggen...... > > Heeft iemand een goede tip voor een duikcentrum ? Wat zijn spots die > ik zeker niet mag missen ? > > Liefst natuurlijk een beetje in de buurt van St. Maxime, maar alle > tips zijn welkom ! > > Graag ook copietje van je bericht naar mijn email, newsserver werkt op > dit moment nogal slecht (alrik@wanadoo.nl) vermeldt nooit je emailadres in een nieuwsgroep als je geen spam in je mailbox wilt hebben.Gebruik een niet bestaand emailadres. bv alriknospam@wanadoo.nl Marc -- Posted by news://news.nb.nu |
|
| |||
| |||
| Alrik wrote: > Hoi, > > Ga binnenkort voor een paar weken naar St. Maxime (tegenover St. > Tropez). Was eerst niet van plan te gaan duiken, maar nu ik zo eens > over het net surf, ziet het er allemaal best goed uit, dus ik wil mijn > spullen toch maar in de auto leggen...... > > Heeft iemand een goede tip voor een duikcentrum ? Wat zijn spots die > ik zeker niet mag missen ? > > Liefst natuurlijk een beetje in de buurt van St. Maxime, maar alle > tips zijn welkom ! > > Graag ook copietje van je bericht naar mijn email, newsserver werkt op > dit moment nogal slecht (alrik@wanadoo.nl) > > Dank & groeten, > > Alrik St Maxime is weinig te doen op duikgebied....maar vrijwel overal langs de kust daar zitten *Centre de Plongé*, die hebben vaak boten waarmee je naar diverse stekken kunt. Maar je kunt beter richting Le Lavandou / Hyeres gaan daar zijn de mooie duikstekken daar in de buurt relatief dichtbij. Ile de Giens (of zoiets) is daar ook en daar zitten een aantal duikshops die je ongetwijfeld verder kunnen helpen.. Kantduiken is niet echt een aanrader in die omgeving. Wat een aanrader is om zeker eens naar toe de gaan is Ile D'Or...Plaatsje Le Dramont, das richting Nice via Frejus/St Rafael, via de kustweg... Verder is het gewoon een kwestie van je ogen open houden en de diverse duikshops binnen stappen en daar vragen hoe of wat -- Kees (maar zo heet ik niet echt) "Whats in a name" |
|
| |||
| |||
| In St maxime/st tropez kun je fantastisch duiken. Het stikt er van de wrakken, o.a. Le Rubis ( onderzeeer in de top100 mooiste duiken ter wereld)die vlak voor Cap Camarat ligt. Ik ben zelf regelmatig gaan duiken vanuit Ramatuelle, Kijk op : www.europeandiving.com voor info. Succes, Jeroen. "dazur" <rom13@xs4all.nl> schreef in bericht news:2m846sFkcip9U1@uni-berlin.de... > Alrik wrote: > > Hoi, > > > > Ga binnenkort voor een paar weken naar St. Maxime (tegenover St. > > Tropez). Was eerst niet van plan te gaan duiken, maar nu ik zo eens > > over het net surf, ziet het er allemaal best goed uit, dus ik wil mijn > > spullen toch maar in de auto leggen...... > > > > Heeft iemand een goede tip voor een duikcentrum ? Wat zijn spots die > > ik zeker niet mag missen ? > > > > Liefst natuurlijk een beetje in de buurt van St. Maxime, maar alle > > tips zijn welkom ! > > > > Graag ook copietje van je bericht naar mijn email, newsserver werkt op > > dit moment nogal slecht (alrik@wanadoo.nl) > > > > Dank & groeten, > > > > Alrik > > > St Maxime is weinig te doen op duikgebied....maar vrijwel overal langs > de kust daar zitten *Centre de Plongé*, die hebben vaak boten waarmee je > naar diverse stekken kunt. > > Maar je kunt beter richting Le Lavandou / Hyeres gaan daar zijn de > mooie duikstekken daar in de buurt relatief dichtbij. > > Ile de Giens (of zoiets) is daar ook en daar zitten een aantal duikshops > die je ongetwijfeld verder kunnen helpen.. > > Kantduiken is niet echt een aanrader in die omgeving. > > Wat een aanrader is om zeker eens naar toe de gaan is Ile > D'Or...Plaatsje Le Dramont, das richting Nice via Frejus/St Rafael, via > de kustweg... > > Verder is het gewoon een kwestie van je ogen open houden en de diverse > duikshops binnen stappen en daar vragen hoe of wat > > -- > Kees (maar zo heet ik niet echt) > > "Whats in a name" > |
|
| |||
| |||
| Copal wrote: > In St maxime/st tropez kun je fantastisch duiken. > Het stikt er van de wrakken, o.a. Le Rubis ( onderzeeer in de top100 mooiste > duiken ter wereld)die vlak voor Cap Camarat ligt. Nou die liggen niet voor de kust van St Maxime....die liggen toch zeker op een uur varen...St Maxime heeft hooguit wat zandodem te bieden. Ik kom er namelijk ook al heel wat jaartjes > Ik ben zelf regelmatig gaan duiken vanuit Ramatuelle, Met een boot neem ik aan?? > > Kijk op : www.europeandiving.com voor info. > > Succes, > > Jeroen. > > > > > > > "dazur" <rom13@xs4all.nl> schreef in bericht > news:2m846sFkcip9U1@uni-berlin.de... > >>Alrik wrote: >> >>>Hoi, >>> >>>Ga binnenkort voor een paar weken naar St. Maxime (tegenover St. >>>Tropez). Was eerst niet van plan te gaan duiken, maar nu ik zo eens >>>over het net surf, ziet het er allemaal best goed uit, dus ik wil mijn >>>spullen toch maar in de auto leggen...... >>> >>>Heeft iemand een goede tip voor een duikcentrum ? Wat zijn spots die >>>ik zeker niet mag missen ? >>> >>>Liefst natuurlijk een beetje in de buurt van St. Maxime, maar alle >>>tips zijn welkom ! >>> >>>Graag ook copietje van je bericht naar mijn email, newsserver werkt op >>>dit moment nogal slecht (alrik@wanadoo.nl) >>> >>>Dank & groeten, >>> >>>Alrik >> >> >>St Maxime is weinig te doen op duikgebied....maar vrijwel overal langs >>de kust daar zitten *Centre de Plongé*, die hebben vaak boten waarmee je >>naar diverse stekken kunt. >> >>Maar je kunt beter richting Le Lavandou / Hyeres gaan daar zijn de >>mooie duikstekken daar in de buurt relatief dichtbij. >> >>Ile de Giens (of zoiets) is daar ook en daar zitten een aantal duikshops >>die je ongetwijfeld verder kunnen helpen.. >> >>Kantduiken is niet echt een aanrader in die omgeving. >> >>Wat een aanrader is om zeker eens naar toe de gaan is Ile >>D'Or...Plaatsje Le Dramont, das richting Nice via Frejus/St Rafael, via >>de kustweg... >> >>Verder is het gewoon een kwestie van je ogen open houden en de diverse >>duikshops binnen stappen en daar vragen hoe of wat >> >>-- >>Kees (maar zo heet ik niet echt) >> >>"Whats in a name" >> > > > -- Kees (maar zo heet ik niet echt) "Whats in a name" |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| duiken zuid-frankrijk-bij NICE | de vliegende duiker | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:25 PM |
| Duikadressen zuid-frankrijk/spanje | M.Machiels | (Dutch) | 7 | 04-12-2007 04:23 PM |
| duiken in Zuid Korea | Jan Willem | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:14 PM |
| duiken in de kerst-vakantie in zuid-frankrijk | xavier | (Dutch) | 3 | 04-12-2007 03:48 PM |
| Ervaringen duikschool Zuid Frankrijk gezocht | Jan Klaassen | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 02:37 PM |