|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| hallo ik had een klein vraagje ik heb pas een nieuw pak gekocht Mares isothermique is een halfdroog met achteraan een rubberritsluiting deze heb ik al laten vervangen daar ze niet altijd goed kon sluiten Nu vertelde de handelaar mij dat ik ze af en toe moet waxen maar wat blijkt zelfde probleem.doet zich voor Heeft er misschien iemand zo'n pak en heeft daar tips voor om die ritssluiting goed te doen sluiten alvast bedankt bey |
|
| |||
| |||
| annick ramde een paar keer op zijn/haar Multimedia-Knaller toetsenbord, en er verscheen het volgende....... <413df351$0$328$ba620e4c@news.skynet.be> > hallo > > ik had een klein vraagje ik heb pas een nieuw pak gekocht Mares > isothermique is een halfdroog met achteraan een rubberritsluiting deze heb > ik al laten vervangen daar ze niet altijd goed kon sluiten > Nu vertelde de handelaar mij dat ik ze af en toe moet waxen maar wat blijkt > zelfde probleem.doet zich voor > Heeft er misschien iemand zo'n pak en heeft daar tips voor om die > ritssluiting goed te doen sluiten > > alvast bedankt > > bey Beste methode is kaarsvet. Rits dicht en een paar keer met de kaars over de rits. Siliconenspray kan je ook gebruiken, maar geeft (mogelijk) vlekken in het pak. BTW, is het rits met tandjes of zo een glider..... -- Rydec :oÞ ICQ# 344496180 Proefstrepen op de snelweg die niet lekker smaken, is nooit grappig |
|
| |||
| |||
| > > Beste methode is kaarsvet. Rits dicht en een paar keer met de kaars > over de rits. Siliconenspray kan je ook gebruiken, maar geeft > (mogelijk) vlekken in het pak. > > BTW, is het rits met tandjes of zo een glider..... Siliconenspray is link. Dat blijft namelijk vuil aantrekken en voor je het weet is dan je rits naar de klote. MIchel |
|
| |||
| |||
| Ik heb nog nooit wax of wat dan ook gebruikt en moet volgens mij ook zonder kunnen. Pak moet gewoon netjes open en dicht kunnen, bij een goede service hoort dan een ander pak cq rits. Je betaalt er genoeg voor. Siliconen zou ik inderdaad sowieso niet gebruiken, kaarsvet is een oud en betrouwbaar middel maar het moet ook anders dus, terug naar de winkel. Suc6, Ronald. "Michel" <no@spam.please> schreef in bericht news:chmctl$al5$1@news.cistron.nl... > > > > > Beste methode is kaarsvet. Rits dicht en een paar keer met de kaars > > over de rits. Siliconenspray kan je ook gebruiken, maar geeft > > (mogelijk) vlekken in het pak. > > > > BTW, is het rits met tandjes of zo een glider..... > > > Siliconenspray is link. Dat blijft namelijk vuil aantrekken en voor je het > weet is dan je rits naar de klote. > > MIchel > > |
|
| |||
| |||
| waskaars bij een reform winkel kopen werkt prima "annick" <annick.p@skynet.be> wrote in message news:413df351$0$328$ba620e4c@news.skynet.be... hallo ik had een klein vraagje ik heb pas een nieuw pak gekocht Mares isothermique is een halfdroog met achteraan een rubberritsluiting deze heb ik al laten vervangen daar ze niet altijd goed kon sluiten Nu vertelde de handelaar mij dat ik ze af en toe moet waxen maar wat blijkt zelfde probleem.doet zich voor Heeft er misschien iemand zo'n pak en heeft daar tips voor om die ritssluiting goed te doen sluiten alvast bedankt bey |
|
| |||
| |||
| ELKE kaars helpt. Daarvoor hoef je niet naar een reformwinkel. |
|
| |||
| |||
| On Wed, 8 Sep 2004 12:40:40 +0200, "Ronald" <raschriemer@nospamhome.nl> wrote: >Ik heb nog nooit wax of wat dan ook gebruikt en moet volgens mij ook zonder >kunnen. >Pak moet gewoon netjes open en dicht kunnen, bij een goede service hoort dan >een ander pak cq rits. >Je betaalt er genoeg voor. >Siliconen zou ik inderdaad sowieso niet gebruiken, kaarsvet is een oud en >betrouwbaar middel maar het moet ook anders dus, terug naar de winkel. >Suc6, Ronald. > Elk product heeft onderhoud nodig. Zo ook een rits op een duikpak. Er zijn genoeg middelen op de markt verkrijgbaar om de rits te behandelen. Zelf wax ik mijn rits met bijenwas. En ik krijg zeer regelmatig de opmerking dat de rits zeer soepel gaat. |
|
| |||
| |||
| Hallo, begin liever niet aan al da ge-emmer met kaarsen en bijenwas en zo. Bij de betere duikzaken is een speciaal onderhoudsmiddel te koop dat gebruikt wordt oor het onderhoud van ritsen van droogpakken. Daar behandel ik ook de rits van het mares-pak mee. Het is een vloeibare was in een klein flesje met een kwastje erin. groetjes diverto "annick" <annick.p@skynet.be> schreef in bericht news:413df351$0$328$ba620e4c@news.skynet.be... > hallo > > ik had een klein vraagje ik heb pas een nieuw pak gekocht Mares > isothermique is een halfdroog met achteraan een rubberritsluiting deze heb > ik al laten vervangen daar ze niet altijd goed kon sluiten > Nu vertelde de handelaar mij dat ik ze af en toe moet waxen maar wat blijkt > zelfde probleem.doet zich voor > Heeft er misschien iemand zo'n pak en heeft daar tips voor om die > ritssluiting goed te doen sluiten > > alvast bedankt > > bey > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| half day a Sharm? | manin-er | (Italian) | 11 | 04-11-2007 03:45 PM |
| Re: austin, half the population oversees those | TexasScuba | Gear | 0 | 03-27-2007 12:54 AM |
| Half Moon Bay Cabins, West End Roatan | crs | Honduras | 7 | 03-26-2007 10:24 PM |
| Re: Scuba Tank Pressure Enough To Chop You In Half? | Frosty | Divers Hangout | 0 | 03-26-2007 09:05 PM |
| AD : Scuba Laser Pointers = HALF PRICE | Bluesky | Divers Hangout | 0 | 03-26-2007 07:11 PM |