|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik zag op het nieuws dat men de straat waar de familie Hazes woont heeft afgezet. Nou heb ik geen idee hoe die straat in kwestie heet, maar weet iemand of dit gevolgen heeft voor de bereikbaarheid van het Duikertje? M.vr.gr. Chris |
|
| |||
| |||
| On 2004-09-25 17:43:31 +0200, chris <cleurs@wish.net> said: > Hallo, > Ik zag op het nieuws dat men de straat waar de familie Hazes woont heeft > afgezet. Nou heb ik geen idee hoe die straat in kwestie heet, maar weet > iemand of dit gevolgen heeft voor de bereikbaarheid van het Duikertje? > > M.vr.gr. > Chris Als je vanaf de richting van Amsterdam over de A2 komt en de eerste afslag Vinkeveen neemt (die niet die bij het motel), kun je zonder problemen rechtsaf de Baanbrugse Zuwe op riching het Duikertje -- -- Reinoud van Leeuwen |
|
| |||
| |||
| "chris" <cleurs@wish.net> schreef in bericht news > Hallo, > Ik zag op het nieuws dat men de straat waar de familie Hazes woont heeft > afgezet. Nou heb ik geen idee hoe die straat in kwestie heet, maar weet > iemand of dit gevolgen heeft voor de bereikbaarheid van het Duikertje? > > M.vr.gr. > Chris Wie is Hazes? |
|
| |||
| |||
| On Sat, 25 Sep 2004 19:16:32 +0200, Reinoud van Leeuwen wrote: > On 2004-09-25 17:43:31 +0200, chris <cleurs@wish.net> said: > >> Hallo, >> Ik zag op het nieuws dat men de straat waar de familie Hazes woont heeft >> afgezet. Nou heb ik geen idee hoe die straat in kwestie heet, maar weet >> iemand of dit gevolgen heeft voor de bereikbaarheid van het Duikertje? >> >> M.vr.gr. >> Chris > > Als je vanaf de richting van Amsterdam over de A2 komt en de eerste > afslag Vinkeveen neemt (die niet die bij het motel), kun je zonder > problemen rechtsaf de Baanbrugse Zuwe op riching het Duikertje > > -- Thanks! |
|
| |||
| |||
| Onbekend in duikland Kwam niet door de medische keuring El Mecky "Willem" <4@4.nl> schreef in bericht news:4155b174$0$30700$18b6e80@news.wanadoo.nl... > > "chris" <cleurs@wish.net> schreef in bericht > news >> Hallo, >> Ik zag op het nieuws dat men de straat waar de familie Hazes woont heeft >> afgezet. Nou heb ik geen idee hoe die straat in kwestie heet, maar weet >> iemand of dit gevolgen heeft voor de bereikbaarheid van het Duikertje? >> >> M.vr.gr. >> Chris > > Wie is Hazes? > > |
|
| |||
| |||
| Wacht even.... Die Hazes, is die niet gewoon verdronken ergens in? Wim "El Mecky" <elmecky@hotmail.com> schreef in bericht news:415a6cc3$0$22074$ba620e4c@news.skynet.be... > Onbekend in duikland > Kwam niet door de medische keuring > > El Mecky > "Willem" <4@4.nl> schreef in bericht > news:4155b174$0$30700$18b6e80@news.wanadoo.nl... > > > > "chris" <cleurs@wish.net> schreef in bericht > > news > >> Hallo, > >> Ik zag op het nieuws dat men de straat waar de familie Hazes woont heeft > >> afgezet. Nou heb ik geen idee hoe die straat in kwestie heet, maar weet > >> iemand of dit gevolgen heeft voor de bereikbaarheid van het Duikertje? > >> > >> M.vr.gr. > >> Chris > > > > Wie is Hazes? > > > > > > |
|
| |||
| |||
| Dat mensen zo diep kunnen zinken. Dus dat mensen lol maken over een overleden persoon ! Denk eens na !!!!!! ================================================== ============== "Wim" <6@6.nl> schreef in bericht news:415af386$0$41711$1b2cd167@news.wanadoo.nl... > Wacht even.... Die Hazes, is die niet gewoon verdronken ergens in? > > Wim > > "El Mecky" <elmecky@hotmail.com> schreef in bericht > news:415a6cc3$0$22074$ba620e4c@news.skynet.be... >> Onbekend in duikland >> Kwam niet door de medische keuring >> >> El Mecky >> "Willem" <4@4.nl> schreef in bericht >> news:4155b174$0$30700$18b6e80@news.wanadoo.nl... >> > >> > "chris" <cleurs@wish.net> schreef in bericht >> > news >> >> Hallo, >> >> Ik zag op het nieuws dat men de straat waar de familie Hazes woont > heeft >> >> afgezet. Nou heb ik geen idee hoe die straat in kwestie heet, maar >> >> weet >> >> iemand of dit gevolgen heeft voor de bereikbaarheid van het Duikertje? >> >> >> >> M.vr.gr. >> >> Chris >> > >> > Wie is Hazes? >> > >> > >> >> > > |
|
| |||
| |||
| Kom eens terug op aarde man. Heel internet staat vol met geintjes over hem. Had je verwacht dat hij de 85 zou halen? Ik vind het lot van die gegijzelden in Irak vele malen verontrustender. Wim p.s. Ja, ik heb ook wel ergens een CD van hem liggen. "Ruijmgaard" <dutchsun@xs4all.nl> schreef in bericht news:415af418$0$568$e4fe514c@news.xs4all.nl... > Dat mensen zo diep kunnen zinken. > > Dus dat mensen lol maken over een overleden persoon ! > > Denk eens na !!!!!! > > > ================================================== ============== > "Wim" <6@6.nl> schreef in bericht > news:415af386$0$41711$1b2cd167@news.wanadoo.nl... > > Wacht even.... Die Hazes, is die niet gewoon verdronken ergens in? > > > > Wim > > > > "El Mecky" <elmecky@hotmail.com> schreef in bericht > > news:415a6cc3$0$22074$ba620e4c@news.skynet.be... > >> Onbekend in duikland > >> Kwam niet door de medische keuring > >> > >> El Mecky > >> "Willem" <4@4.nl> schreef in bericht > >> news:4155b174$0$30700$18b6e80@news.wanadoo.nl... > >> > > >> > "chris" <cleurs@wish.net> schreef in bericht > >> > news > >> >> Hallo, > >> >> Ik zag op het nieuws dat men de straat waar de familie Hazes woont > > heeft > >> >> afgezet. Nou heb ik geen idee hoe die straat in kwestie heet, maar > >> >> weet > >> >> iemand of dit gevolgen heeft voor de bereikbaarheid van het Duikertje? > >> >> > >> >> M.vr.gr. > >> >> Chris > >> > > >> > Wie is Hazes? > >> > > >> > > >> > >> > > > > > > |
|
| |||
| |||
| Als ik zeg spring ss van de brug of ga onder de trein liggen doe je dat ook ? er zijn zat mensen die dat doen dus doe jij het ook ?? Ik hoef niet op aarde terug te keren omdat ik wel respect voor anderen heb..... denk er eens over na. P.s. Ik heb geen cd o.i.d van hem liggen. Andre ================================================== ==================== "Wim" <61@61.nl> schreef in bericht news:415b1972$0$46399$cd19a363@news.wanadoo.nl... > Kom eens terug op aarde man. Heel internet staat vol met geintjes over > hem. > Had je verwacht dat hij de 85 zou halen? Ik vind het lot van die > gegijzelden in Irak vele malen verontrustender. > > Wim > > p.s. Ja, ik heb ook wel ergens een CD van hem liggen. > > > "Ruijmgaard" <dutchsun@xs4all.nl> schreef in bericht > news:415af418$0$568$e4fe514c@news.xs4all.nl... >> Dat mensen zo diep kunnen zinken. >> >> Dus dat mensen lol maken over een overleden persoon ! >> >> Denk eens na !!!!!! >> >> >> ================================================== ============== >> "Wim" <6@6.nl> schreef in bericht >> news:415af386$0$41711$1b2cd167@news.wanadoo.nl... >> > Wacht even.... Die Hazes, is die niet gewoon verdronken ergens in? >> > >> > Wim >> > >> > "El Mecky" <elmecky@hotmail.com> schreef in bericht >> > news:415a6cc3$0$22074$ba620e4c@news.skynet.be... >> >> Onbekend in duikland >> >> Kwam niet door de medische keuring >> >> >> >> El Mecky >> >> "Willem" <4@4.nl> schreef in bericht >> >> news:4155b174$0$30700$18b6e80@news.wanadoo.nl... >> >> > >> >> > "chris" <cleurs@wish.net> schreef in bericht >> >> > news >> >> >> Hallo, >> >> >> Ik zag op het nieuws dat men de straat waar de familie Hazes woont >> > heeft >> >> >> afgezet. Nou heb ik geen idee hoe die straat in kwestie heet, maar >> >> >> weet >> >> >> iemand of dit gevolgen heeft voor de bereikbaarheid van het > Duikertje? >> >> >> >> >> >> M.vr.gr. >> >> >> Chris >> >> > >> >> > Wie is Hazes? >> >> > >> >> > >> >> >> >> >> > >> > >> >> > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Vinkeveen.... wat nu weer? | Michel | (Dutch) | 19 | 04-12-2007 04:05 PM |
| Duikincident Vinkeveen | Twindiver | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 04:05 PM |
| Grapjassen in Vinkeveen | Michel | (Dutch) | 23 | 04-12-2007 03:39 PM |
| Re: zicht in Vinkeveen | ard | (Dutch) | 1 | 04-12-2007 02:06 PM |
| duikongeval vinkeveen | Remco van Zuijlen | (Dutch) | 144 | 03-23-2007 02:02 PM |